- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Welke series kijk jij?
Welke series kijk jij?
pacohen
-
- 67 berichten
- 179 stemmen
In de serie top 10, 2018 van de Volkskrant:
Even een paar die ik nog weet:
The Handsmaids tale (2) Gezien en geweldig.
The Deuce (2) Ook super, subliem acteertalent
Bodyguard. Verrassend, frisse snelle, korte actieserie, aan de buis gekluisterd.
Wild, wild country. Documentaire (niet gezien nog)
Killing Eve. ( ben benieuwd)
The end of the f**king world. Geweldig in 1 woord. Subliem meesterwerkje.
De nummer 1 is: Patrick Melrose . (ga ik zeker nog zien)
kos
-
- 46075 berichten
- 8459 stemmen
Snap er ook niks van dat The Deuce zo weinig bekeken wordt. Geweldig gemaakt, filmisch.
Billions is ook een topserie.
n00r
-
- 669 berichten
- 1069 stemmen
Ben aan het Italiaanse Baby begonnen. Heerlijke serie!
kappeuter (crew films)
-
- 72623 berichten
- 5779 stemmen
https://www.moviemeter.nl/images/cover/1121000/1121042.300.jpg?cb=1546510383
Momenteel volg ik The Little Drummer Girl (2018)
Aflevering 1 is nu nog terug te zien op NPO Start.
Degelijke serie met mooie locaties en goede cast. Eerste aflevering maakt nieuwsgierig naar het vervolg.
Morgen wordt aflevering 2 uitgezonden op NPO 2 (wekelijks op vrijdag).
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Op wensenlijst: Spingvloed - seizoen 2 (2018); op Blu-ray uiteraard. Trailer:
Arri
-
- 894 berichten
- 314 stemmen
Voor het eerst sinds tijden weer een goede spannende serie gevonden: Bodyguard.
John Milton
-
- 21559 berichten
- 11722 stemmen
Vlaamse serie met en van Veerle Baetens gekeken op Netflix, Tabula Rasa. Niet onaardig.
kappeuter (crew films)
-
- 72623 berichten
- 5779 stemmen
John Malkovich geheel op zijn plaats als Hercule Poirot op zijn retour.
pacohen
-
- 67 berichten
- 179 stemmen
Nog even een tip:
The deuce is goed, The wire staat in de top (dezelfde maker)
Ooit Treme gezien? Geweldige serie, ook van David Simon.
John Milton
-
- 21559 berichten
- 11722 stemmen
Dit weekend met veel plezier Taboo gezien, de BBC serie van Steven Knight met (en van) Tom Hardy die me eerder verraste met hun samenwerking Locke (2013). Lekker rauw en mysterieus. Normaal heb ik niet zoveel met het occulte, maar dit was een lekker eigenzinnige serie, die er bovendien erg goed uitzag.
Dat smaakte direct naar meer, en zorgde dat we nu eindelijk na al die jaren Peaky Blinders op hebben gezet; een serie die we allang wilden zien, en het eerste seizoen hebben we vandaag in één ruk gekeken. Over 2 uurtjes althans, de laatste aflevering gaat er na het eten in. Veelbelovend. Die Steven Knight weet wel wat hij doet. Gelukkig krijgen we van Taboo ook nog 2 seizoenen.
NRT
-
- 800 berichten
- 439 stemmen
Snap er ook niks van dat The Deuce zo weinig bekeken wordt. Geweldig gemaakt, filmisch.
Billions is ook een topserie.
Die staat al lang op mijn verlanglijstje. Heb er veel over gehoord. Het decor en de sfeer zouden indrukwekkend moeten zijn. Ik zie het hier ook regelmatig terugkeren. Eerst nog wat series afkijken en dan denk ik dat dit de volgende wordt.
John Milton
-
- 21559 berichten
- 11722 stemmen
Love, Death & Robots | Netflix Official Site
Erg van genoten, gisteren in één ruk uitgekeken. Een anthology van 18 korte animatiefilms uit verschillende landen, in verschillende stijlen, maar allen voor volwassenen. Tim 'Deadpool' Miller, David Fincher.
Xeeno
-
- 169 berichten
- 162 stemmen
Net klaar met Castlevania en Making a Murderer 2. Nu op zoek naar iets nieuws. Iemand nog een (true crime) tip?
Shinobi
-
- 4260 berichten
- 2498 stemmen
Sinds een paar weken ben ik begonnen met 'Mozart in the Jungle'. Ik had niet verwacht dat ik mij hier zo mee zou vermaken, wat een leuke en bovenal frivole serie zeg.
John Milton
-
- 21559 berichten
- 11722 stemmen
Sinds een paar weken ben ik begonnen met 'Mozart in the Jungle'. Ik had niet verwacht dat ik mij hier zo mee zou vermaken, wat een leuke en bovenal frivole serie zeg.
Ik had die hier in 2016 al even getipt, maar daar zal je hem drie jaar later vermoedelijk niet door op hebben gezet
Ik loop wel achter trouwens, seizoen 3 is het in het slop geraakt. Denk dat ik maar weer opnieuw bij S1 begin als ik ze kan vinden.
AC1
-
- 5760 berichten
- 899 stemmen
Black Summer: De tegenpool van The Walking Dead en daarom dus een echte aanrader. De zombie apocalypse done right!
John Milton
-
- 21559 berichten
- 11722 stemmen
Vanaf maandag bij HBO, 5-delige miniserie over de ramp in Tsjernobyl. Zware kost zo te zien, maar ik wil dit erg graag zien.
John Milton
-
- 21559 berichten
- 11722 stemmen
Netflix
The Society had ik hoop voor, maar viel me zwaar tegen. Te slecht geschreven young adult,
Sex Education leek me helemaal niks, maar hebben we in één avond/nacht gebinged. Niet perfect, maar bijzonder vermakelijk. En doet goed wat The Society niet lukt.
Harmonica Man
-
- 281 berichten
- 0 stemmen
Ik heb net Black Summer afgekeken. Een prequel op Z Nation. Ik vond het een zeer goede serie waarbij ook met een handheldcamera is geschoten waardoor je soms midden in de actie zit. Een aanrader. Een groep mensen proberen een stadion te bereiken tijdens een zombie uitbraak. Een aanrader.
daxclusive
-
- 2556 berichten
- 2199 stemmen
Riverdale afgekeken inmiddels en nu wachtend op seizoen 4.
Vanavond The Rain seizoen 2 kijken en dan eens zien welke ik ga volgen op Netflix.
Er staan een aantal in mijn lijst waar ik benieuwd naar ben.
Harmonica Man
-
- 281 berichten
- 0 stemmen
Queen of the South seizoen 1 en Deep State seizoen 2. Erg goed allebei.
John Milton
-
- 21559 berichten
- 11722 stemmen
Gisteren begonnen met een vrij nieuwe Hulu serie, The Act.
Of het echt een goede serie is moet nog blijken, maar eerste vier afleveringen smaken naar meer...
freek_93
-
- 666 berichten
- 1609 stemmen
Momenteel met vier series bezig.
Samen met mijn vriendin kijk ik nu gevoel voor tumor. Leuke Belgische serie. Nog 1 aflevering te gaan.
We zijn samen ook bezig met that 70's show. Voor mij de derde keer. Voor haar de eerste keer. Blijft genieten en kijkt zo makkelijk weg.
Zelf bezig met het tweede seizoen van Ash VS evil dead. Zag vrij hoge scores voor deze serie op tvmeter. Normaal niet helemaal mijn ding, maar so far erg vermakelijk.
Als laatst ook bezig met het tweede seizoen van the IT crowd. Geweldig! Heerlijk. Waarom ben ik hier nooit eerder mee begonnen?
pacohen
-
- 67 berichten
- 179 stemmen
Chernobyl!!
Echt een must see. Geweldig geacteerd, is een reconstructie van de ramp, hoe het waarschijnlijk werkelijk gebeurd is. Dit grijpt je enorm aan, een horrorfilm is er niks bij. Maar dan in het echt.
Fleabag doet het goed volgens de recensenten, in de sfeer van Master of none. Ben benieuwd.
depri83
-
- 6690 berichten
- 1312 stemmen
Fleabag is geweldig inderdaad.
Is helaas wel gestopt na 2 seizoenen.
John Milton
-
- 21559 berichten
- 11722 stemmen
Gisteren begonnen met een vrij nieuwe Hulu serie, The Act.
Of het echt een goede serie is moet nog blijken, maar eerste vier afleveringen smaken naar meer...
Not so much, valt toch wat tegen.
Chernobyl is inderdaad veel beter. Fleabag hoor ik goede dingen over.