menu

Mijn Updates +
Overig / Televisie / Welke series kijk jij?

zoeken in:
In de serie top 10, 2018 van de Volkskrant:

Even een paar die ik nog weet:
The Handsmaids tale (2) Gezien en geweldig.
The Deuce (2) Ook super, subliem acteertalent
Bodyguard. Verrassend, frisse snelle, korte actieserie, aan de buis gekluisterd.
Wild, wild country. Documentaire (niet gezien nog)
Killing Eve. ( ben benieuwd)
The end of the f**king world. Geweldig in 1 woord. Subliem meesterwerkje.
De nummer 1 is: Patrick Melrose . (ga ik zeker nog zien)

kos
Snap er ook niks van dat The Deuce zo weinig bekeken wordt. Geweldig gemaakt, filmisch.
Billions is ook een topserie.

Bedankt voor het delen pacohen!

Vandaag 'The end of the f**king world' er doorheen gejaagd.
Erg goed inderdaad!

The Deuce en Patrick Melrose gaan op de lijst.
Rest al gezien.

Ben aan het Italiaanse Baby begonnen. Heerlijke serie!

kappeuter (crew)

(afbeelding)

Momenteel volg ik The Little Drummer Girl (2018)
Aflevering 1 is nu nog terug te zien op NPO Start.
Degelijke serie met mooie locaties en goede cast. Eerste aflevering maakt nieuwsgierig naar het vervolg.
Morgen wordt aflevering 2 uitgezonden op NPO 2 (wekelijks op vrijdag).

Marcella, nu bezig met seizoen 2.

Op wensenlijst: Spingvloed - seizoen 2 (2018); op Blu-ray uiteraard. Trailer:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=bi-pZkxnayo

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Voor het eerst sinds tijden weer een goede spannende serie gevonden: Bodyguard.

Vlaamse serie met en van Veerle Baetens gekeken op Netflix, Tabula Rasa. Niet onaardig.

https://www.youtube.com/watch?v=02iIWF2mWLM

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

kappeuter (crew)
The ABC Murders (2018)

John Malkovich geheel op zijn plaats als Hercule Poirot op zijn retour.

"Eigen Kweek" (VRT) Hilarisch!

Nog even een tip:

The deuce is goed, The wire staat in de top (dezelfde maker)

Ooit Treme gezien? Geweldige serie, ook van David Simon.

Dit weekend met veel plezier Taboo gezien, de BBC serie van Steven Knight met (en van) Tom Hardy die me eerder verraste met hun samenwerking Locke (2013). Lekker rauw en mysterieus. Normaal heb ik niet zoveel met het occulte, maar dit was een lekker eigenzinnige serie, die er bovendien erg goed uitzag.

Dat smaakte direct naar meer, en zorgde dat we nu eindelijk na al die jaren Peaky Blinders op hebben gezet; een serie die we allang wilden zien, en het eerste seizoen hebben we vandaag in één ruk gekeken. Over 2 uurtjes althans, de laatste aflevering gaat er na het eten in. Veelbelovend. Die Steven Knight weet wel wat hij doet. Gelukkig krijgen we van Taboo ook nog 2 seizoenen.

https://www.youtube.com/watch?v=MyXQt1wnHQI

https://www.youtube.com/watch?v=JwXfVGjSz-4

NRT
kos schreef:
Snap er ook niks van dat The Deuce zo weinig bekeken wordt. Geweldig gemaakt, filmisch.
Billions is ook een topserie.

Die staat al lang op mijn verlanglijstje. Heb er veel over gehoord. Het decor en de sfeer zouden indrukwekkend moeten zijn. Ik zie het hier ook regelmatig terugkeren. Eerst nog wat series afkijken en dan denk ik dat dit de volgende wordt.

geplaatst:
Love, Death & Robots | Netflix Official Site

Erg van genoten, gisteren in één ruk uitgekeken. Een anthology van 18 korte animatiefilms uit verschillende landen, in verschillende stijlen, maar allen voor volwassenen. Tim 'Deadpool' Miller, David Fincher.

https://www.youtube.com/watch?v=wUFwunMKa4E

geplaatst:
Net klaar met Castlevania en Making a Murderer 2. Nu op zoek naar iets nieuws. Iemand nog een (true crime) tip?

geplaatst:
Sinds een paar weken ben ik begonnen met 'Mozart in the Jungle'. Ik had niet verwacht dat ik mij hier zo mee zou vermaken, wat een leuke en bovenal frivole serie zeg.

geplaatst:
Shinobi schreef:
Sinds een paar weken ben ik begonnen met 'Mozart in the Jungle'. Ik had niet verwacht dat ik mij hier zo mee zou vermaken, wat een leuke en bovenal frivole serie zeg.
Vonden wij ook!

Ik had die hier in 2016 al even getipt, maar daar zal je hem drie jaar later vermoedelijk niet door op hebben gezet

Ik loop wel achter trouwens, seizoen 3 is het in het slop geraakt. Denk dat ik maar weer opnieuw bij S1 begin als ik ze kan vinden.

AC1
geplaatst:
Black Summer: De tegenpool van The Walking Dead en daarom dus een echte aanrader. De zombie apocalypse done right!

geplaatst:
Chernobyl (2019)

https://www.youtube.com/watch?v=s9APLXM9Ei8

Vanaf maandag bij HBO, 5-delige miniserie over de ramp in Tsjernobyl. Zware kost zo te zien, maar ik wil dit erg graag zien.

geplaatst:
Netflix

The Society had ik hoop voor, maar viel me zwaar tegen. Te slecht geschreven young adult,

Sex Education leek me helemaal niks, maar hebben we in één avond/nacht gebinged. Niet perfect, maar bijzonder vermakelijk. En doet goed wat The Society niet lukt.

geplaatst:
Ik heb net Black Summer afgekeken. Een prequel op Z Nation. Ik vond het een zeer goede serie waarbij ook met een handheldcamera is geschoten waardoor je soms midden in de actie zit. Een aanrader. Een groep mensen proberen een stadion te bereiken tijdens een zombie uitbraak. Een aanrader.

geplaatst:
Riverdale afgekeken inmiddels en nu wachtend op seizoen 4.
Vanavond The Rain seizoen 2 kijken en dan eens zien welke ik ga volgen op Netflix.
Er staan een aantal in mijn lijst waar ik benieuwd naar ben.

kos
geplaatst:
Gomorra seizoen 4 is weer fabuleus.

geplaatst:
Queen of the South seizoen 1 en Deep State seizoen 2. Erg goed allebei.

geplaatst:
Gisteren begonnen met een vrij nieuwe Hulu serie, The Act.

https://www.youtube.com/watch?v=Y_5fqDZCjQo

Of het echt een goede serie is moet nog blijken, maar eerste vier afleveringen smaken naar meer...

geplaatst:
Momenteel met vier series bezig.

Samen met mijn vriendin kijk ik nu gevoel voor tumor. Leuke Belgische serie. Nog 1 aflevering te gaan.
We zijn samen ook bezig met that 70's show. Voor mij de derde keer. Voor haar de eerste keer. Blijft genieten en kijkt zo makkelijk weg.

Zelf bezig met het tweede seizoen van Ash VS evil dead. Zag vrij hoge scores voor deze serie op tvmeter. Normaal niet helemaal mijn ding, maar so far erg vermakelijk.
Als laatst ook bezig met het tweede seizoen van the IT crowd. Geweldig! Heerlijk. Waarom ben ik hier nooit eerder mee begonnen?

geplaatst:
Chernobyl!!
Echt een must see. Geweldig geacteerd, is een reconstructie van de ramp, hoe het waarschijnlijk werkelijk gebeurd is. Dit grijpt je enorm aan, een horrorfilm is er niks bij. Maar dan in het echt.

Fleabag doet het goed volgens de recensenten, in de sfeer van Master of none. Ben benieuwd.

geplaatst:
Fleabag is geweldig inderdaad.
Is helaas wel gestopt na 2 seizoenen.

geplaatst:
John Milton schreef:
Gisteren begonnen met een vrij nieuwe Hulu serie, The Act.

Of het echt een goede serie is moet nog blijken, maar eerste vier afleveringen smaken naar meer...
njeh.

Not so much, valt toch wat tegen.

Chernobyl is inderdaad veel beter. Fleabag hoor ik goede dingen over.

Chernobyl staat hier op het lijstje. Bij gebrek aan iets anders aan Slasher begonnen op Netflix, in omgekeerde volgorde. Eerst seizoen 3,daarna 2 en nu seizoen 1. Duidelijk de minste van de drie. Kijk hem wel af, daarna Chernobyl starten.

Black Mirror moet ik ook nog enkele afleveringen van, Black Summer en The Society aan begonnen en moet nog verder opgepakt worden. What If staat ook nog op het lijstje.

Deep State op Fox (iedere do. avond 22:00 u.) en Endeavour, waar we een jonge inspector Morse aan het werk zien. Veeeeeeeeeeeeel beter dan die knorrige, outdated 90's serie.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:32 uur

geplaatst: vandaag om 02:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.