• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.093 acteurs
  • 199.014 gebruikers
  • 9.372.320 stemmen

Welke series kijk jij?

zoeken in:

AC1

• 5775 berichten
  • 909 stemmen

Norman Mailer schreef:

(quote)

Is meen dat het nou juist zijn voice over is. Toch?

Ja, maar zijn stem alleen stoort me niet. Hij spreekt goed. Het is iets met z'n acteren waar ik niet helemaal achter sta. Acteren is toch meer dan spreken, niet?

Norman Mailer

• 873 berichten
  • 657 stemmen

AC1 schreef:

(quote)

Ja, maar zijn stem alleen stoort me niet. Hij spreekt goed. Het is iets met z'n acteren waar ik niet helemaal achter sta. Acteren is toch meer dan spreken, niet?

Zonder meer. Echte straalde zijn houterigheid, voor mij althans, ook op zijn stem af.

(verwijderd)

• 1480 berichten
  • 0 stemmen

John Milton schreef:

True Detective, Teejey

Briljante serie. Seizoen 1 althans

Daar ging ook mijn voorkeur naar uit. Die serie zit al maanden in mijn achterhoofd maar koos al een paar keer voor de simpele weg. Dat 1e seizoen lijkt me zo tof dat ik hem maar blijf (word bleef) uitstellen om het gevoel te behouden dat er nog een potentiële topper in mijn kijklijst staat. Er zijn niet zo veel series die bingewatch-klaar/afgelopen zijn die mij echt aantrekken.

AC1

• 5775 berichten
  • 909 stemmen

Norman Mailer schreef:

(quote)

Zonder meer. Echte straalde zijn houterigheid, voor mij althans, ook op zijn stem af.

Gelukkig vallen er ook goeie dingen te rapen zoals Wagner Moura die gestalte geeft aan Pablo Escobar. Dat die een Golden Globe nominatie heeft gekregen verbaasd me niet.

donmarko22

• 84 berichten
  • 117 stemmen

Utopia aan het kijken op Netflix. Na een erg vaag begin vind ik het toch wel een toppertje aan het worden. Helaas zijn er maar 6 afleveringen

depri83

• 6803 berichten
  • 1490 stemmen

donmarko22 schreef:

Utopia aan het kijken op Netflix. Na een erg vaag begin vind ik het toch wel een toppertje aan het worden. Helaas zijn er maar 6 afleveringen

Personage Arby is echt geweldig!

Er is nog een seizoen 2 maar daarna is het helaas opgehouden.

John Milton

• 24221 berichten
  • 13386 stemmen

Er zou een David Fincher remake komen voor HBO, maar dat werd gecancelled. Wat de status is van het project zonder hem weet ik niet...

John Milton

• 24221 berichten
  • 13386 stemmen

Volgende week begint eindelijk HBO's Vinyl, geproduceerd door Martin Scorsese, Mick Jagger en Terence Winter (The Sopranos, Boardwalk Empire) met onder andere Bobby Cannavale, Olivia Wilde en Ray Romano. Kijk er al lang naar uit. En volgens Matt Zoller Seitz gaat dat wellicht beloond worden: Martin Scorsese’s Vinyl Might Be the Year’s First Must-See Show

http://4.bp.blogspot.com/-H_HS1HNMuVw/VnROW2D7WrI/AAAAAAAAHUc/m1Y-amCkRzM/s320/Vinyl%2B%25282016%2529.jpg

Deze nieuwe dramaserie van HBO speelt zich in de jaren 70 van de vorige eeuw af. De door seks en drugs geteisterde muziekindustrie in New York vormt het decor voor de serie waarbij de muziekstromen punk, disco en hip-hop nog in de kinderschoenen staan.

(verwijderd)

• 1480 berichten
  • 0 stemmen

Vinyl lijkt me erg leuk en sfeervol.

Ik kan het maar niet opbrengen Making A Murderer snel af te ronden, al eis ik dat wel van mezelf. Vind hem wat tegenvallen.

John Milton

• 24221 berichten
  • 13386 stemmen

Als het niets voor je is, lekker kappen, is mijn advies. Als ik het bij epi 5 niet goed vind, stop ik altijd.

(verwijderd)

• 1480 berichten
  • 0 stemmen

Ja ik deed hetzelfde bij Lost hoor, maar aangezien Making A Murderer toch maar 10 afleveringen is wou ik het eigenlijk niet doen, maar misschien volg ik je advies toch op nader inzien, 5 uur vind ik denk ik te veel.

(verwijderd)

• 1480 berichten
  • 0 stemmen

Gestopt met Making A Murderer.

Begonnen aan Spartacus, de eerste 2 afleveringen een keurige 6/7. Hopelijk kom ik wat beter in het verhaal / de sfeer.

Norman Mailer

• 873 berichten
  • 657 stemmen

Hatufim (Prisoners of War), eerste seizoen.

Homeland is gebaseerd op Hatufim.

Nicholas

• 1765 berichten
  • 278 stemmen

En daar ben ik al een paar weken zoet mee.

Fantastisch einde van S3.

Norman Mailer

• 873 berichten
  • 657 stemmen

Nicholas schreef:

Fantastisch einde van S3.

Seizoen 3?

Nicholas

• 1765 berichten
  • 278 stemmen

Ja. Homeland hè.

John Milton

• 24221 berichten
  • 13386 stemmen

http://kinopirat.com/uploads/posts/2016-01/1454080694_poster-804666.jpg

Sex, Drugs and Classical Music

Vanmorgen in een impuls (en op aanraden van de /filmcast) Mozart in the Jungle erin gegooid. En dat beviel zo goed dat de eerste 8 epi's (ze duren nog geen half uur) er inmiddels opzitten. Oorspronkelijk een Amazon serie, maar bij ons te zien via HBO GO.

Lekker vlotte serie die weinig overlaat van het suffige imago dat een symfonieorkest wellicht bij velen zal hebben. Amazon heeft een mooie reeks acteurs weten te strikken, met onder andere Malcolm McDowell, Gael García Bernal en Saffron Burrows. Lola Kirke (vorig jaar te zien als trailer trash diefje in Gone Girl) is zeer innemend in de 'hoofdrol'. Quite pretty too, coincidentally.

Ter aanvulling op de wat zwaardere, langer durende series is dit voor mij een uitstekende aanvulling. Mocht je klassieke muziek een warm hart toedragen, all the better, maar het is zeker geen vereiste voor deze serie.

kelama3

• 343 berichten
  • 179 stemmen

Eerste twee afleveringen gezien van Flesh&Blood,zo!

Camera-werk,acteren,verhaal,allemaal goed!

Voor de heren onder ons: het is totaal niet wat jullie misschien denken,dansserie,Fame,ballet, tutu's..

Ga maar gewoon ff kijken

John Milton

• 24221 berichten
  • 13386 stemmen

Als je die kon waarderen, mag je deze ook wel eens kansje geven, kelama3. Had wel iets van elkaar, with a little imagination. Ik heb van allebei genoten.

Majestics

• 322 berichten
  • 43 stemmen

Iemand begonnen aan American Crime Story?

Jellesteeg

• 517 berichten
  • 208 stemmen

Majestics schreef:

Iemand begonnen aan American Crime Story?

Nope. Dacht wel ergens gelezen te hebben dat NET5 het gaat uitzenden.

Jellesteeg

• 517 berichten
  • 208 stemmen

Direct maar even opgezocht. Vanaf 28 maart wekelijks op NET5.

Majestics

• 322 berichten
  • 43 stemmen

Jellesteeg schreef:

Direct maar even opgezocht. Vanaf 28 maart wekelijks op NET5.

Ik ben een groot fan van het true-crime concept dus deze serie klinkt als muziek in de oren voor mij. Goede reviews over het algemeen voor seizoen 1 tot nu toe.

(verwijderd)

• 1480 berichten
  • 0 stemmen

Pff, alweer prefereer ik meerdere dingen over de serie waar ik nu mee bezig ben; Spartacus. Dus nog steeds maar 2 afleveringen gezien. Hopelijk kom ik niet alweer vast te zitten.

Hoe was de eerste aflevering van Vinyl?

Jellesteeg

• 517 berichten
  • 208 stemmen

(verwijderd) schreef:

Pff, alweer prefereer ik meerdere dingen over de serie waar ik nu mee bezig ben; Spartacus. Dus nog steeds maar 2 afleveringen gezien. Hopelijk kom ik niet alweer vast te zitten.

Hoe was de eerste aflevering van Vinyl?

Recensenten zijn best enthousiast over de pilot van Vinyl.

kelama3

• 343 berichten
  • 179 stemmen

John Milton schreef:

Als je die kon waarderen, mag je deze ook wel eens kansje geven, kelama3. Had wel iets van elkaar, with a little imagination. Ik heb van allebei genoten.

Er gaat iets fout geloof ik,ik zie geen titel staan John?

Ik bedoelde trouwens Flesh &Bone,loll maar kreeg mijn bericht niet meer terug om te bewerken...

John Milton

• 24221 berichten
  • 13386 stemmen

Haha, dat werd automatisch gecorrigeerd in mijn brein blijkbaar, want ik had niet eens door dat je je in de titel vergiste. Ik doelde trouwens op die post voor de jouwe, over Mozart in the Jungle. Heeft best wat gemeen met Flesh and Bone, alleen dan in het muziekwereldje. I'd give it a try.

kelama3

• 343 berichten
  • 179 stemmen

Heb de trailer even gekeken,het lijkt me wel wat!

Ik ga hem zeker proberen,bedankt voor de tip,John!

Maarten0402

• 802 berichten
  • 533 stemmen

Hey kelama3. Heb je al Il Capo Dei Capi (Corleone) gezien? Zo ja, wat vind je ervan?

Ik ben erg benieuwd. Ben een paar weken terug weer begonnen met het opnieuw kijken van de mini-serie. Ben nu bij de vierde episode.

donmarko22

• 84 berichten
  • 117 stemmen

Majestics schreef:

(quote)

Ik ben een groot fan van het true-crime concept dus deze serie klinkt als muziek in de oren voor mij. Goede reviews over het algemeen voor seizoen 1 tot nu toe.

Wellicht dat 'The making of the mob: New York' iets voor jou is. Het is een soort docu/serie over de mafia in Amerika van begin vorige eeuw.

Het verhaal is inmiddels wel bekend, maar het kijkt toch lekker weg. Lucky Luciano, Meyer Lansky en Bugsie Siegel passeren de revue.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.