• 15.752 nieuwsartikelen
  • 178.092 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.093 acteurs
  • 199.015 gebruikers
  • 9.372.496 stemmen

Welke series kijk jij?

zoeken in:

kelama3

• 343 berichten
  • 179 stemmen

Maarten0402 schreef:

Hey kelama3. Heb je al Il Capo Dei Capi (Corleone) gezien? Zo ja, wat vind je ervan?

Ik ben erg benieuwd. Ben een paar weken terug weer begonnen met het opnieuw kijken van de mini-serie. Ben nu bij de vierde episode.

Deze staat ook nog steeds op de To Watch-list lolll

Hij lijkt me erg goed!

Bedankt Maarten:)

(verwijderd)

• 1480 berichten
  • 0 stemmen

(verwijderd) schreef:

Pff, alweer prefereer ik meerdere dingen over de serie waar ik nu mee bezig ben; Spartacus. Dus nog steeds maar 2 afleveringen gezien. Hopelijk kom ik niet alweer vast te zitten.

Wow. Ik neem mijn woorden terug. Inmiddels aflevering 10 gezien en 'verslaafd'. Vooral deze aflevering 10 heeft me te pakken gekregen zeg. Ik baal nu al als een stekker dat Andy Whitfield niet meer onder ons is en helaas vervangen zal worden vanaf seizoen 2...

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Love! Al bijna doorheen inmiddels, erg leuke serie.

kelama3

• 343 berichten
  • 179 stemmen

(verwijderd) schreef:

(quote)

Wow. Ik neem mijn woorden terug. Inmiddels aflevering 10 gezien en 'verslaafd'. Vooral deze aflevering 10 heeft me te pakken gekregen zeg. Ik baal nu al als een stekker dat Andy Whitfield niet meer onder ons is en helaas vervangen zal worden vanaf seizoen 2...

Ik herken je verslaving loll toffe serie he! En hij blijft ook goed!

Na seizoen 1 komt Gods of the Arena en dat is inderdaad een tussenseizoen/miniserie ...daarna volgen officieel seizoen 2 en 3.

Helaas is hij alsnog overleden,maar hij blijft voor mij de beste Spartacus. (Al doe Liam McIntyre het ook goed hoor!)

Veel kijkplezier!

(verwijderd)

• 1480 berichten
  • 0 stemmen

kelama3, bij al mijn favoriete series is 1 persoon de drager eigenlijk, zo ook bij Spartacus. Ik heb serieuze twijfels om na seizoen 1 wel door te gaan. Ik zag de nieuwe Spartacus, die mist sowieso al de uitstraling, ik zal dat erg raar gaan vinden met Whitfield in mijn achterhoofd.

Voorlopig in ieder geval nog 3 prachtige afleveringen met Whitfield die eraan komen. Helaas geen tijd meer vandaag, morgen maar even de tijd nemen om het seizoen waardig af te sluiten.

John Milton

• 24221 berichten
  • 13386 stemmen

Zwolle84 schreef:

Love! Al bijna doorheen inmiddels, erg leuke serie.

ik weet niet of dat een John Milton serie is, maar de ratings zijn prima. Dat weerhield mijn favoriete podcast host helaas niet van een rant over Love, die ik vanmorgen glimlachend in de trein aanhoorde, vanwege de stelligheid. Begint bij 3.50 minuten als je benieuwd bent, en duurt niet lang. Al zegt hij eerst iets over HBO's Vinyl: /Filmcast Ep. 355 - The Witch - /Film - slashfilm.com

Ik heb alleen Knocked up en The 40 year old virgin gezien. Niet helemaal mijn ding. Maar de meeste mensen lijken jouw mening te delen, wat ik zie.

Ik ben nu Mozart in the Jungle erop zit aan een tweede Mad Men poging begonnen, ditmaal mét wederhelft. Bevalt goed, seizoen 1 er praktisch in 3 dagen doorheen gekeken.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

John Milton

Hij geeft zelf zijn probleem al aan: hij keek maar 1 aflevering. Het is een vrij tegendraadse serie waarbij je de maniertjes van de hoofdpersonen door moet hebben voordat het echt leuk wordt. Eerste aflevering vond ik niks, bij de tweede begon ik al te glimlachen en nu ben ik hooked.

Zonder te spoilen kan ik je alvast zeggen dat je op de bizarre humor van Gus en de lompe trekjes van Mickey moet letten.

John Milton

• 24221 berichten
  • 13386 stemmen

Dat gaf hij aan idd, een epi is wel erg karig!

kelama3

• 343 berichten
  • 179 stemmen

Gisteren begonnen met,en vandaag in een ruk de rest gekeken van The Divide. (De Kloof-Netflix) IMDB 7,6.

Ongeloveloos dat deze serie na een in mijn ogen geweldig eerste seizoen is stopgezet!

(Terwijl,naar mijn mening, soms belachelijke series,er gewoon twee of drie seizoenen bijkrijgen... Maar smaken verschillen gelukkig!

It's all about the money! Dat blijkt maar weer!

Ondertussen wil ik ,na een heel spannende laatste aflevering,ontzettend graag verder kijken.... Maar er is niets meer,en ik zit nog met een hoop vragen....

Dus ja,ik baallllll

(verwijderd)

• 1480 berichten
  • 0 stemmen

kelama3, het 1e seizoen is dus compleet open beëindigt? Dat is wel vreemd. Normaal worden seizoenen op zo'n manier beëindigt dat het je voldoening geeft wanneer het seizoen eventueel het laatste seizoen is.

Glacius

• 4297 berichten
  • 3031 stemmen

True Detective seizoen 1 recent uitgekeken. Simpelweg briljant. De personages, de dialogen, de sfeer, het mysterie. Niet anders dan lof! Binnenkort seizoen 2.

John Milton

• 24221 berichten
  • 13386 stemmen

Benieuwd wat je daarvan gaat vinden, Glacius.

Majestics

• 322 berichten
  • 43 stemmen

Het moment is voor mij aangebroken om te beginnen aan The Sopranos. Ik hoop dat ik het net zo ervaar als The Wire, toen was ik even mijn sociale leven kwijt.

Maarten0402

• 802 berichten
  • 533 stemmen

Majestics schreef:

Het moment is voor mij aangebroken om te beginnen aan The Sopranos. Ik hoop dat ik het net zo ervaar als The Wire, toen was ik even mijn sociale leven kwijt.

Ben beniewt Majestics. The Sopranos heb ik hoog zitten. Maar The Wire is voor mij echt het beste wat ik heb gezien van series. The Sopranos kan je vergelijken met Goodfellas, heeft veel raakvlakken en achtergrond acteurs uit Goodfellas komen hier meer naar voren zoals: Michael Imperioli (Spider, Goodfellas), Tony Sirico (Tony Stacks, Goodfellas) e.d.

donmarko22

• 84 berichten
  • 117 stemmen

Majestics schreef:

Op mensen die nog aan 'The Sopranos' moeten beginnen, ben ik behoorlijk jaloers

k.grubs

• 180 berichten
  • 341 stemmen

Mooiste series voor mij dit jaar op Netflix: River en The Legacy (Deens: Arvingerne , 2 seizoenen, vooral Trine Dyrholm is geweldig)

k.grubs

• 180 berichten
  • 341 stemmen

edit: The Legacy was gewoon op Nederlandse tv de afgelopen weken.

donmarko22

• 84 berichten
  • 117 stemmen

Peaky blinders seizoen 2 gezien. Toppertje!

(verwijderd)

• 1480 berichten
  • 0 stemmen

Gestopt met Spartacus na het 1e seizoen. Ik hoef geen vervanger te zien.

House MD is mega bekend, maar ik had het nog nooit gezien. Zojuist de pilot gezien en die belooft heel veel goeds.

John Milton

• 24221 berichten
  • 13386 stemmen

Over Dr House gesproken, iemand al iets gezien van de nieuwe BBC miniserie van zes delen, The Night Manager? Ziet er best interessant uit, moet ik zeggen...

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Kijk op dit moment (a-z):

11.22.63 (seizoen 1)

Big Bang Theory, The (seizoen 9)

Colony (seizoen 1)

Seinfeld (seizoen 4)

Walking Dead, The (seizoen 6)

Z Nation (seizoen 1)

11.22.63 is een lekker mysterieuze time travel serie waarin James Franco naar de 60s reist om JFK te redden. Colony is kwalitatief niet hoogstaand, maar toch best fijn en boeiend. Seinfeld kom ik eindelijk aan toe na al die jaren en blijkt gewoon erg fijn! The Walking Dead bevind zich op een hoogtepunt en bewijst maar weer eens toch een van mijn all time favorieten te zijn.

En Z Nation is een soort van TWD light, veel meer pulp en minder gelul.

Norman Mailer

• 873 berichten
  • 657 stemmen

John Milton schreef:

Over Dr House gesproken, iemand al iets gezien van de nieuwe BBC miniserie van zes delen, The Night Manager? Ziet er best interessant uit, moet ik zeggen...

(embed)

Mooie tip, ga ik t.z.t. zien. Le Carré laat zich mijns inziens steevast uitstekend verfilmen - zéker in de BBC stal.

John Milton

• 24221 berichten
  • 13386 stemmen

Pilot van Underground gezien, nieuwe serie van WGN over slaven.

Ik zit erover te denken om mijn activiteiten in dit topic naar TV meter te verplaatsen, vandaag account aangemaakt daar. Eens zien hoe dat bevalt

(verwijderd)

• 1480 berichten
  • 0 stemmen

John Milton schreef:

Pilot van Underground gezien, nieuwe serie van WGN over slaven.

Ik zit erover te denken om mijn activiteiten in dit topic naar TV meter te verplaatsen, vandaag account aangemaakt daar. Eens zien hoe dat bevalt

Goed bezig, imo een site met veel potentie.

Zelf hou ik enkel dit topic nog in de gaten betreft series op MovieMeter.

Inmiddels al 11 afleveringen House MD erop zitten in ongeveer een week, ik ben fan van die man! De patiënten zelf (elke aflevering wordt er gefocust op 1 van hen) zijn afwisselend interessant, maar altijd wel dikke voldoende, al helemaal i.c.m. de verhaallijnen rond het team van House en hemzelf.

John Milton

• 24221 berichten
  • 13386 stemmen

Ook genoten van House, maar zo'n procedural met een verhaal/case iedere aflevering gaat mij na een paar seizoenen toch altijd vervelen. Zo ook hier helaas. Maar het karakter is fantastisch. En die dokter Cameron is ook geen straf om naar te kijken...

(verwijderd)

• 1480 berichten
  • 0 stemmen

Ik vroeg in het House topic al of het 8 seizoenen lang een case per aflevering is, het antwoord is dus ja. Ik zie wel hoe lang ik het volhoud, tot nu toe geen enkele moeite gehad en eigenlijk bij elke 45 minuten die ik vrij heb kan ik het niet laten weer een aflevering op te zetten.

En nee, dat is zeker geen straf!

Norman Mailer

• 873 berichten
  • 657 stemmen

Happy Valley, seizoen 2. Fascinerende serie.

Ajax&Filmfreak

• 3362 berichten
  • 3729 stemmen

Nog steeds geen een , veel te veel films nog te zien.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Eerste twee eps van Crowded waren prima te doen. Gewoon een eenvoudige sitcom, lekker vertrouwd, maar de delivery van Patrick Warburton is bril-fucking-jant.

Norman Mailer

• 873 berichten
  • 657 stemmen

11.22.63

Ambitieus project, bijzonder zorgvuldig gemaakt. Neemt, derhalve, wél ruimschoots de tijd.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.