menu

Overig / Televisie / Veronica Mars

zoeken in:
Bwah, ik ben er eigenlijk vrij zeker van dat het er nog van gaat komen. Of het een succes wordt, dat is iets anders natuurlijk maar ik denk dat er wel veel fans zijn die hier geld in willen steken.

Serenity is trouwens wel het perfecte schoolvoorbeeld als een vervolg op een serie met Stargate: Ark of Truth & Continuum als extra voorbeelden.

Net als dat er te veel voorbeelden zijn, waar films van een serie concreet werden en vervolgens de stekker eruit willen trekken. Ook is er totaal geen draagkracht voor een film, ondanks dat fans het willen zien terwijl er na seizoen 3 helemaal geen reden toe is.

Vind Stargate en Serenity niet echt goede voorbeelden. Kan je ook veel meer kanten mee op en zat toch een sterkere verhalende functie in die series.

AHWA
Geloof ook niet dat er van AD nog een film komt, wel nieuwe afleveringen.

Star Trek is wellicht wel een goed voorbeeld.

Toch niet? Al zget dat wel weer wat, te weinig draagkracht. Star Trek vind ik dan wel weer van een andere orde, ook door de gigantische fanbase.

Naomi Watts schreef:
Een film als vervolg op een serie gaat gewoon niet werken (met Arrested Development als uitzondering) en zie een film bij Veronica Mars helemaal niet werken. Die gaat er echt niet komen.

Na één dag zal het gezochte budget al voor 75% binnen zijn en als de target daadwerkelijk is gehaald geeft WB groen licht. Die film wordt gemaakt, of jij het nu gaat zien werken of niet.

Overigens is dat promotiefilmpje al erg leuk en Thomas heeft 10 jaar gehad om nieuw materiaal te bedenken. Ik zie het zeker zitten.

Ik geloof er niet in, we zullen zien.

Eén ding is zeker, ik krijg meteen weer zin om de reeks terug opnieuw te kijken. Moet alweer een jaar of 4 geleden zijn.

Eerste seizoen ga ik ook maar weer eens opzetten als ik wat door mijn series heen ben. Ook te lang geleden.

Hij komt er!!! Hier heb ik echt beschamend lang op gewacht en gehoopt. Dat dingen zoals dit nog mogen gebeuren in het kapatalistische wereldje van Hollywood. Ik ben er blij mee! En ik begrijp alle skeptische berichten zo goed want daar heb ik ook vijf jaar mee rond gelopen. Onverwachte dingen gebeuren toch als je even niet kijkt. We hebben Afrika niet gered maar fans hebben wel bewezen dat ze er toe doen!

Komt er geld bij of is 2 mil het budget?

AHWA
Misschien moet ik de serie dan ook maar eens gaan kijken.

$2 miljoen was de grens voor WB om het toe te laten, maar elke dollar extra draagt natuurlijk bij aan een betere film. Voor $2 mil werd er doorgaans een aflevering gemaakt, dus al het extra's is nodig om de film nog groter te maken.

Edit; de teller staat nu op $2,5 mil maar $400 ton daarvan gaat naar Kickstarter en omliggende organisaties (Amazon, etc).

Percy Daggs III is ook weer aan boord.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=-11PlBvUkc4

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Het is hun geraden! Begin hier toch wel enorm hard naar uit te kijken

https://www.youtube.com/watch?v=LVJhjV3EOY4

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

AHWA schreef:
Misschien moet ik de serie dan ook maar eens gaan kijken.

Klinkt heel raar. Maar dit is echt wel een serie geweest die het volgen waard was.

Keek altijd losse afleveringen hier en daar, maar doordat Fox op een gegeven moment dezelfde afleveringen week na week uitzond heb ik ze maar gedownload.

De hele serie (alle afleveringen) in 1 week gekeken. Begonnen op zondag middag en maar meteen 5 dagen opvolgend vrij genomen (had er nog 100). Wat een goede serie.
En ja, ik geef het toe. Ik heb een serieuze crush op Kristen Bell, shoot me, door de serie.

Ja, er zitten heel rare gaps in de series (waarbij hoofdrolspelers verwacht meer tijd zouden moeten krijgen en dat niet krijgen, of zelfs compleet wegvallen een aantal afleveringen), maar dat is nergens vervelend/ergerend. Aflevering na aflevering wordt je naar de climax gebracht.

*we used to be friends*

Altijd 1 der weinige intro''s die ik nooit skipte (wat verwondelijk is als je 10 afleveringen achter elkaar kijkt).

14 maart in de (Amerikaanse) bioscoop

https://www.youtube.com/watch?v=wq1R93UMqlk

Naar aanleiding van de film eens terug met de serie begonnen, was vergeten hoe freakin' goed de verhaallijn eigenlijk in elkaar zit.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:52 uur

geplaatst: vandaag om 10:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.