Overig / Televisie / Veronica Mars
zoeken in:
0
geplaatst: 9 oktober 2005, 16:51 uur
Dit is een van mijn favoriete series 
Het gaat over een meisje waar haar ouders van gescheiden zijn, haar beste vriendin is een jaar geleden vermoord en zij denkt dat de verkeerde daarvoor in de bak is gedraaid. Haar vader is privededective dus Veronica (het meisje
) weet ook aardig wat van prive detective uithangen, dus komt ze zo in allemaal moeilijke situaties en probeert ze erachter te komen hoe nou precies haar beste vriendin is dood gegaan. Zo heb je in elke aflevering ook wel kleine zaakjes zoals schoolgenoten helpen met hun dagelijkse probleempjes
Het is gewoon een toppie serie en echt heeeel jammer dat het nog niet in NL op tv is, terwijl het in Amerika al op dvd uit is (het 1e seizoen)
In amerika is nu net het 2e seizoen begonnen dus ik ben het druk aan het volgen
Jullie zouden ook is de moeite moeten doen om het te gaan kijken
Bepaalde sites waar je info kan lezen over Veronica Mars
http://imdb.com/title/tt0412253/
http://www.tv.com/veronica-mars/show/24272/summary.html?q=veronica+mars
Hoofdpersonage is Kirsten Bell, zij is egt lekker

Het gaat over een meisje waar haar ouders van gescheiden zijn, haar beste vriendin is een jaar geleden vermoord en zij denkt dat de verkeerde daarvoor in de bak is gedraaid. Haar vader is privededective dus Veronica (het meisje

Het is gewoon een toppie serie en echt heeeel jammer dat het nog niet in NL op tv is, terwijl het in Amerika al op dvd uit is (het 1e seizoen)
In amerika is nu net het 2e seizoen begonnen dus ik ben het druk aan het volgen

Jullie zouden ook is de moeite moeten doen om het te gaan kijken

Bepaalde sites waar je info kan lezen over Veronica Mars
http://imdb.com/title/tt0412253/
http://www.tv.com/veronica-mars/show/24272/summary.html?q=veronica+mars
Hoofdpersonage is Kirsten Bell, zij is egt lekker

0
geplaatst: 10 oktober 2005, 23:05 uur
Ook één van mijn favoriete series van het moment. Geweldig afkickmateriaal voor Buffy fans ook 
Een highschool-dramaserie die veel meer te bieden heeft dan je op het eerste gezicht zou zeggen. Spannend, verrassend, komisch geschreven, leuke acteurs. Seizoen één heeft een mooi afgerond verhaal dat geen moment verveelt. De wrange flashbacks die laten zien hoe Veronica vroeger bij de populaire crowd hoorde, en nu door iedereen uitgekotst wordt. De Twin Peaks-light-achtige manier waarop iedereen in het dorpje met de gebeurtenissen te maken lijkt te hebben.
Wordt tijd dat dit in Nederland uitgezonden gaat worden.

Een highschool-dramaserie die veel meer te bieden heeft dan je op het eerste gezicht zou zeggen. Spannend, verrassend, komisch geschreven, leuke acteurs. Seizoen één heeft een mooi afgerond verhaal dat geen moment verveelt. De wrange flashbacks die laten zien hoe Veronica vroeger bij de populaire crowd hoorde, en nu door iedereen uitgekotst wordt. De Twin Peaks-light-achtige manier waarop iedereen in het dorpje met de gebeurtenissen te maken lijkt te hebben.
Wordt tijd dat dit in Nederland uitgezonden gaat worden.
0
geplaatst: 11 oktober 2005, 19:09 uur
Dat ben ik nou helemaal met je eens
ik heb het van mn neef eerst op gewoon divx gekregen en toen op dvd
echt zo vet is het.
Het is gewoon te jammer dat Nederland zo laat is

Het is gewoon te jammer dat Nederland zo laat is

0
geplaatst: 11 oktober 2005, 21:43 uur
Ik heb net de 2e aflevering van het 2e seizoen gezien en dat beloofd wel weer wat, hele goede aflevering
Bij veel series gaat het van steengoed naar steeds wat minder, maar bij deze serie gaat het alleen maar omhoog. Het verhaal is weer heel goed, Kristen Bell zit weer heerlijk goed in haar rol kortom gewoon toppie
Bij veel series gaat het van steengoed naar steeds wat minder, maar bij deze serie gaat het alleen maar omhoog. Het verhaal is weer heel goed, Kristen Bell zit weer heerlijk goed in haar rol kortom gewoon toppie
0
geplaatst: 18 oktober 2005, 11:45 uur
stan schreef:
Kent egt niemand deze serie? Zelfs jij niet Angrod?
Heb seizoen 1 gister besteld, ben benieuwd (vond Buffy geweldig t/m seizoen 4).

0
AHWA
geplaatst: 18 oktober 2005, 11:46 uur
Buffy was goed tot en met seizoen 3. Daarna ging het bergafwaarts. Misschien dat ik dit eens ga checken als het op tv komt.
0
geplaatst: 18 oktober 2005, 15:01 uur
leuk jacobine_rodijk, ik verzeker je dat je er geen spijt van gaat krijgen 

0
geplaatst: 18 oktober 2005, 15:10 uur
stan schreef:
Nu wel! Ik dank je zeer voor de tip stan, ik heb net (pas) aflevering 03 van Seizoen 1 gezien. Ik vind het best een leuke serie, al heb ik nog niet acteerwerk gezien dat er echt uitspringt. Komt vast nog wel..
Ik ben benieuwd!!!
0
geplaatst: 6 november 2005, 10:39 uur
Afl 5 seizoen 2 gezien eergister, het was wel leuk want Veronica heeft via een mijsje een voicemail bericht gehoord dat plaatsvond op het busongeluk dus Veronica is weer een stapje verder met de puzzel van het busongeluk
0
geplaatst: 2 december 2005, 20:04 uur
Net afl 9 gezien ik vond het wel een te vette klifhenger met dat Meg in haar kamer lag en met een dikke zwangere buik daar ligt en dan wakker word alls Veronica net weg is
ik wil de 10e echt vet graag zien
ik wil de 10e echt vet graag zien

0
geplaatst: 6 maart 2006, 16:57 uur
Even oud topic oprakelen: zijn er nog fans van Veronica over?
Ik zelf zit weer te denken om seizoen 1 nogmaals te gaan bekijken, see if the serie me nu wel ligt.
Ik zelf zit weer te denken om seizoen 1 nogmaals te gaan bekijken, see if the serie me nu wel ligt.

0
geplaatst: 10 maart 2006, 23:28 uur
heb nu season 1 ook ben benieuwd naar de serie. heb er nog niks van gezien. maar hij lijkt me wel leuk.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 22:39 uur
Ben nu officieel helemaal weg van deze serie. Het eerste seizoen in zijn geheel gezien en dat was ronduit geweldig. Kan niet wachten tot ik ook seizoen 2 heb. 

0
geplaatst: 5 juli 2006, 12:42 uur
Gewoon verder gaan met seizoen 2, begint gelijk erg sterk, met een mindblowing season finale.
0
geplaatst: 5 juli 2006, 17:23 uur
Tja, pindakazen gaat nu eenmaal niet zo snel, hoewel dit toch een aardig populaire serie is in de VS.
0
geplaatst: 19 juli 2006, 11:43 uur
Dit is nu begonnen in Belgie. Maar wel in de namiddag. Ik ga het toch kijken. Ik heb nu de eerste twee afleveringen gemist maar ik hoop toch dat ik nog kan volgen.
0
geplaatst: 27 juli 2006, 23:48 uur
Het is wel even binnenvallen denk ik omdat je de introductie enzo allemaal gemist hebt, maar zeker doen hoor!
0
geplaatst: 28 juli 2006, 10:26 uur
Tot nu toe vind ik het goed, maar ik vind het toch wel behoorlijk spijtig dat het allemaal zo'n verhaaltjes zijn van een aflevering want er is natuurlijk wel één groot verhaal rond de moord, maar dat wordt niet zo vaak naar voren gebracht. Ik vind dat wel wat jammer, want de alledaagse probleempjes kunnen mij iets minder schelen.
0
geplaatst: 28 juli 2006, 11:31 uur
Niemand die weet wanneer dit in Nederland wordt uitgezonden of dat het uberhaupt wordt uitgezonden hier?
0
geplaatst: 29 juli 2006, 14:52 uur
Het wordt niet in Nederland uitgezonden, ik heb al naar RTL en SBS een mailtje gestuurd (als aanrader kan tegenwoordig), maar daar verwacht ik niets van, maar it was worth the try.
0
geplaatst: 23 september 2006, 11:02 uur
een erg goede serie
ben nu bijna klaar met het kijken van seizoen 1
een van de betere jongeren series dit!
ben nu bijna klaar met het kijken van seizoen 1
een van de betere jongeren series dit!
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 19:34 uur
Eerste aflevering van seizoen 3 is al legaal te zien op MSN video.
3.01 'Welcome Wagon' is eigenlijk net als elke normale VM-aflevering. Een tikkeltje spannend, een originele zaak, leuke zijverhaallijnen en natuurlijk een einde waar je een hartstilstand van kan krijgen. Toch niet zo goed als de series premiere of de season two premiere. Gewoon, normaal...helaas.
3.01 'Welcome Wagon' is eigenlijk net als elke normale VM-aflevering. Een tikkeltje spannend, een originele zaak, leuke zijverhaallijnen en natuurlijk een einde waar je een hartstilstand van kan krijgen. Toch niet zo goed als de series premiere of de season two premiere. Gewoon, normaal...helaas.
0
geplaatst: 2 oktober 2006, 21:37 uur
ah, ja ik hoorde daar al van
ik wacht toch even hij morgen in de USA op tv komt...
zal de verandering er niet aan liggen dat het van UPN naar CW gegaan is?
ik zou het trouwens ideaal vinden als er gewoon een losstaand forum buiten Moviemeter over diverse series zou zijn... bijv over LOST, Veronica Mars etc. iedere serie z'n eigen deel in het forum.. maarja het is maar een idee!
ik wacht toch even hij morgen in de USA op tv komt...
zal de verandering er niet aan liggen dat het van UPN naar CW gegaan is?
ik zou het trouwens ideaal vinden als er gewoon een losstaand forum buiten Moviemeter over diverse series zou zijn... bijv over LOST, Veronica Mars etc. iedere serie z'n eigen deel in het forum.. maarja het is maar een idee!
0
geplaatst: 3 oktober 2006, 14:51 uur
The CW is een samenvoegsel van UPN en WB dus het zal wel niet 

* denotes required fields.