- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Talpa/ Tien
Talpa/ Tien

cornelis
-
- 4743 berichten
- 672 stemmen
Volgens mij moet Talpa sommige programma's wat langer de kans geven.
Je bedoelt dan ook specifiek dat programma van Maas & Geel?

gotti
-
- 14051 berichten
- 5767 stemmen
En NSE, had ook goed kunnen gaan draaien volgens mij

kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
Vanavond weer miljoenenjacht, altijd leuk

Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Zend Talpa ook wat anders dan voetbal uit dan? Nooit gezien.

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat kookprogramma voor het voetbal is van een waarlijk Tell Sell nivo. Eindeloos geleuter en an wijzen ze een winnaar aan. En dan zegt Tensen. "Dat was spannend.". Ik geeft Talpa nog een half jaar als ze zo doorgaan.

Spartaan1986
-
- 3598 berichten
- 2114 stemmen
Ik hoorde laatst Raoul Heertje zeggen(Wat ik overigens ook een kwal vind hoor) dat Ruud Gullit en Caroline Tensen betaald worden om die reisjes naar Afrika te maken.
Als dat waar zou zijn zou dat schandalig zijn natuurlijk.

moviefreak#1
-
- 14346 berichten
- 23688 stemmen
Als Caroline Tensen graag dingen gratis had willen doen was ze wel bij de publieke omroep gebleven. Caroline Tensen is net zo'n feeks als de rest, dit bleek al toen men erachter kwam dat 1 tegen 100 NIET live was en dat ze toch met droge ogen mensen ging verleiden om te bellen voor een prijs die ze in de uitzending moesten ophalen.

Spartaan1986
-
- 3598 berichten
- 2114 stemmen
Als Caroline Tensen graag dingen gratis had willen doen was ze wel bij de publieke omroep gebleven. Caroline Tensen is net zo'n feeks als de rest, dit bleek al toen men erachter kwam dat 1 tegen 100 NIET live was en dat ze toch met droge ogen mensen ging verleiden om te bellen voor een prijs die ze in de uitzending moesten ophalen.
Ik blijf het geen stijl vinden.
Ga er dan gewoon niet heen, dit is zo schijnheilig.

robin00787
-
- 322 berichten
- 750 stemmen
Oh nee, binnenkort gaat Tien (nee geen Talpa meer) een moppen show starten . Ze weten het echt niet meer........

deStef
-
- 255 berichten
- 607 stemmen
Jammer dat de enige nederlandse commerciele zender (met tenminste echt voornamelijk Nederlands product) waarschijnlijk ook deels in buitenlandse handen komt. Ik weet nog wel dat iedereen eerst af gaf tegen RTL veronique en SBS in het begin, en dat is toch ook uiteindelijk goed gaan werken.

AmazingPP
-
- 2506 berichten
- 1847 stemmen
Meneer de Mol dacht even een nieuwe zender op poten te zetten en dat zou hem ook gelukt zijn als hij toptelevisie had gemaakt, maar wat ik voornamelijk gezien heb bij Tien of Talpa is erg platte, lege televisie. Een paar schunnige grappen en een stel dertigers en hopla: je hebt een comedy. Daarnaast zet good old John allemaal mensen bij elkaar die allemaal alleen maar gaan voor hun eigen ego en dat werkt niet. Jammer... maar helaas. Tien IS het niet en zal ook nooit worden... Ten dode opgeschreven. R.I.P.

P8rb
-
- 10773 berichten
- 1797 stemmen
inderdaad maar een matige zender, 90% pulp.

neo
-
- 15412 berichten
- 9804 stemmen
Je gaat mij toch niet vertellen dat andere
commerciële beter zijn, omdat ze minder pulp uitzenden?

starbright boy (moderator films)
-
- 21942 berichten
- 4777 stemmen
Sterker nog: eerder nòg slechtere pulp.

Wouter
-
- 18694 berichten
- 3044 stemmen
De Gouden Kooi is slechter dan Big Brother of De Bus? Van Speijk is slechter dan Spoorloos verdwenen....?

starbright boy (moderator films)
-
- 21942 berichten
- 4777 stemmen
Ik bedoel dus dat Talpa vaak zelfs nog een iets hoger niveau lijkt te hebben dan pak 'm beet, SBS6.

moviefreak#1
-
- 14346 berichten
- 23688 stemmen
Dan noem je ook wat. Afvallen met de sterren

verriet
-
- 89 berichten
- 123 stemmen
Het enige op talpa waar ik naar kijk is gordon en joling over de vloer. Voor de rest vind ik het meestal maar een saaie boel!! Maar ja smaken verschillen!

Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Nou, feest, vrijdag is het de laatste dag voor onze favoriete zender! Hevelen er uberhaupt programma's over naar RTL8? Het is allemaal nog euh 'wazig'.

Hannibal
-
- 9197 berichten
- 3168 stemmen
Ik hoorde op de radio dat alle programma's worden overgenomen. Stelletje slimmeriken, Tien stopt omdat er geen levende ziel naar kijkt, en RTL8 denkt met dezelfde programma's wel kijkers te trekken.

Spartaan1986
-
- 3598 berichten
- 2114 stemmen
De Gouden Kooi, Joling en Gordon over de vloer,Deal or no Deal, Gooische Vrouwen,Voetbalvrouwen gaan naar RTL

Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2706 stemmen
Word Nieuw Dier ook overgenomen? Was het enige Talpa-programma dat de moete waard was.

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat kookprogramma voor het voetbal is van een waarlijk Tell Sell nivo. Eindeloos geleuter en an wijzen ze een winnaar aan. En dan zegt Tensen. "Dat was spannend.". Ik geeft Talpa nog een half jaar als ze zo doorgaan.
Ik lees net mijn post door van vorig jaar december, zat ik er zo maar 2 maanden naast...

maxcomthrilla
-
- 15568 berichten
- 2761 stemmen
Ik hoop maar dat Expeditie Robinson dit najaar nog op de buis komt. Eigenlijk het enige tv programma dat ik de moeite waard vindt.

joeri89
-
- 28 berichten
- 641 stemmen
Yes! eindelijk gaat talpa weg! Gewoon te erg die programma's die erop kwamen. Kan me niet voorstellen dat iemand daar naar kijkt. Vooral die Beau, ik kan hem gewoon niet uitstaan. En bij het voetbal(het enigste waar ik naar keek) komt om de 10 minuten reclame. Gewoon schandalig!