• 12.324 nieuwsartikelen
  • 166.267 films
  • 10.737 series
  • 30.955 seizoenen
  • 623.991 acteurs
  • 195.112 gebruikers
  • 9.112.641 stemmen

My Name Is Earl

zoeken in:

Van Nunen

• 791 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben een trouwe volger van deze serie, maar ik zie af en toe wel eens wat afleveringen op tv. Dan vind ik ze toch een stuk minder als de eerste keer. Dit zal dus geen blijvertje zijn helaas.

michael myers

• 249 berichten
  • 62 stemmen

geweldige serie ik kijk hem elke elke dag op rtl 5 om 6 uur

gewelig

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Af en toe is het wel grappig, maar het is niet echt een serie die mijn volledige aandacht heeft.

until my end

• 14 berichten
  • 2 stemmen

Supertoffe serie! Was ook blij dat ik een tijd terug de dvd er van heb gevonden.

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

De serie is inmiddels gecancelled. Erg jammer, wat mij betreft.

elias229

• 242 berichten
  • 712 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

Hmm niet leuk en al helemaal niet na meerdere afleveringen.

Humor is niet leuk en meeste mensen acteren niet goed of zelfs irritant zoals earls ex....

echt een AUSUMN serie !

heb nu dvd ox 1 & 2 gekocht

3 & 4 gereleased!

erg grappig en leuke serie

mijn favorieten zijn Randy (de vriend van earl)

en de ex van earl (Joy)

allebei erg leuk om naar te kijken !

4/5 voor deze serie!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Top om ze allemaal weer te zien op comedy central.

Nu zie ik ook de 1e afleveringen eens. Zitten echt wel komische dingen in altijd.

huVILEub

• 3081 berichten
  • 537 stemmen

Heb ik maandag voor het eerst gezien (de 1e aflevering ook). Beviel me wel. Ik denk dat ik deze serie wel ga volgen... al komt hij een beetje laat i.v.m. school

berrydrum

• 53 berichten
  • 156 stemmen

kijk het elke dag:P top serie 4/5 voor deze serie:D

elias229

• 242 berichten
  • 712 stemmen

dit is mijn top van favoriete seizoenen van my name is earl.

op 1 seizoen 2.

op 2 seizoen 1.

op 3 seizoen 4.

op 4 seizoen 3.

dus 2 het beste en 3 het slechtste

huVILEub

• 3081 berichten
  • 537 stemmen

De laatste keer een paar afleveringen gezien dat ze in een reallife politie-programma voorkwamen. Zo geweldig droog.

Malick

• 9014 berichten
  • 0 stemmen

Waar ik in het begin moeite had met de humor en de vlakheid van My Name Is Earl is het toch wel goed gekomen met mij en de serie. Ik heb Earl maar in me leven geaccepteerd.

Ik weet niet hoe het komt maar een serie word in vergelijking met film beter met de aflevering. Je accepteert min of meer de mankementen. Waar ik bij een film blijf hangen in ergernis zet ik het bij een serie om in plezier.

Als extra's op de DVD van het eerste seizoen (bovenop de commentaartracks en andere zaken) een leuke variant op het thema karma. Earl's Misadventure: ''Bad Karma''.

In een vlaag van verstandverbijstering, maakt Earl een lijst van personen die hem ooit hebben genaaid... het is tijd om ze terug te betalen!

Jammer dat ze de serie nooit zo gemaakt hebben want dat was misschien wel het foutste en grappigste wat ik tot nu toe zag.

Hoe zijn die andere seizoenen? Blijven ze doorgaan met die lijst (in verband met de eentonigheid daarvan)?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

De lijst moet af zijn he.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Voordat hij in de gevangenis terechtkwam kon ik het nog waarderen maar ben het toch steeds minder gaan kijken.

Vooralsnog is de show ook beëindigd, in ieder geval bij NBC.

Musicer

• 614 berichten
  • 652 stemmen

Gisteren is Earl's opvolger Raising Hope in premiere gegaan bij zender Fox. Garcia staat ook aan het hoofd van de serie, zelfde sfeertje en als je goed oplet zul je in de pilot ook een verwijzing naar Earl horen die de fans toch een beetje closure geven.

Zeker een aanrader.

Ducoz

• 141 berichten
  • 447 stemmen

Ik hoop inderdaad dat deze serie nog afgemaakt gaat worden.

Ik heb seizoen 1 gezien, die was erg gaaf.

Ik zit nu op disc 3 van seizoen 2, waar ik zo doorheen race.

Daar heb ik wel het idee dat het wat gemakkelijker wordt, maar het blijft erg vermakelijk.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.