menu

Overig / Televisie / My Name Is Earl

zoeken in:
AHWA
Welcome to the My Name Is Earl guide at TV Tome.

Set in a trailer park, "My Name Is Earl" chronicles the adventures of a small-time crook who, after winning the lottery (actually, a $100,000 scratch-off) and nearly losing his life, vows to atone for his past misdeeds.

Also starring are Jaime Pressly as Earl's ex-wife Joy, Ethan Suplee as his brother Randy, Eddie Steeples as Earl's friend Darnell, and Nadine Velazquez as Catalina.

The show is the creation of 20th Century Fox TV and Greg Garcia, co-creator and executive producer of "Yes, Dear."

Een comedyserie met Jason Lee. Vanaf september 2005 op NBC. Ik ben benieuwd wat dat gaat worden.

Ben benieuwd, na Friends, Seinfeld, Everybody loves Raymond, Off Centre en Newsradio zijn er niet meer van die nieuwe comedy series in Amerika, het is nu meer actie en SF (24, CSI, Lost)

AHWA
Binnenkort op de Nederlandse tv!

RTL 5 Start Populaire Comedyserie: 'My Name Is Earl'!

RTL 5 begint in juli met het uitzenden van de in Amerika inmens populaire serie 'My Name Is Earl'. Deze comedyserie, die al vele nominaties en awards heeft ontvangen, gaat over de onbenullige kruimeldief Earl Hickey. Hij verliest zijn winnende staatslot in een bizar ongeluk en wilt zijn leven beteren. Hij doet dit door zijn fouten in het verleden recht te zetten, maar niet iedereen uit zijn verleden is blij om hem te zien!

Vanaf 3 Juli is 'My Name Is Earl' te zien op RTL 5.

Bron: Juni, RTL 5

Leuke serie en het is eindelijk zover dat heel Nederland ervan mag genieten.

Heel erg leuke serie, ik wacht met smart op seizoen 2.

Lijkt me een erg leuke comedyserie. Dat mis ik echt wel op de Nederlandse televisie.
Vanaf maandag 3 juli om 21.00 op RTL 5!

Dit lijkt me echt maar niks (als ik de reclame hiervan op tv zie)

Ik hoor dat iedereen de serie harstikke grappig vind, maar de reclame ziet er idd bagger uit.

AHWA
Ja, je wordt nogal doodgegooid met die reclame. Zo trek je dus geen kijkers :S

lowhusky
ik ga het wel een keer kijken als er geen leuke films komen

Ik ga vanavond wel even kijken. Kan het hoogstens proberen toch?

LaRusso
heb um net gezien, en een zeer leuke comedy
lekker asociale karakters. houd ik van

Geweldige serie Jammer wel dat de afleveringen zo kort duren.

kos
Inderdaad wel een grappige serie (na een stuk of 5 afleveringen gezien te hebben).

top serie!

kArIzMa_TuRk
ik vind deze echt lachen leuke serie.

leuke serie, vooral het idee..

In Overigen > Televisie > My Name is Earl:

Dit is zo'n aanrader voor de pindakazers, aangezien hij in nederland niet normaal valt te zien. RTL doet af en toe 2 afleveringen en daarna inneens weer niet. Het is niet dat je je doodlacht om deze serie maar het is zo'n heerlijk sfeertje en origineel en je kijkt de hele tijd met een Big Smile naar die serie. Het vrolijkt mij altijd op. Can't wait until Friday!!!

kos
Seizoen 2 is ook wel geinig.

Alyssa Milano is zojuist een castlid geworden... Vanaf november zal ze te zien zijn.

kos
Leuk. .

Leuke serie!!!

Heb laatst seizoen1 gekocht, en seizoen 2 op internet bekeken. Beide erg vermakelijk! (later ook seizoen 3 gezien, vond ik wat minder....)

Moet altijd erg lachen om die Randy, echt een droge gast.

Begon wel leuk, maar valt op een gegeven moment wel heel erg in herhaling. Inmiddels afgehaakt ergens in seizoen 2 (edit).

AHWA
Macmanus schreef:
Begon wel leuk, maar valt op een gegeven moment wel heel erg in herhaling. Inmiddels afgehaakt ergens in seizoen 3.

Dan heb jij het nog lang volgehouden. Ik haakte halverwege seizoen 1 al af omdat het te eentonig werd.

O bedoel trouwens seizoen 2 typ-o Maar is inderdaad nog lang, vooral die trailer trash chick is vervelend op een gegeven moment!

kos
In die gevangenis begon het op een gegeven moment wel ERG dom te worden.

Van Nunen
Het wordt inderdaad echt dommer met de aflevering, maar dat vind ik dus juist bij deze serie weer een pluspunt.
Dat stelletje stupid-asses en trailerparkers, en dan die verhaallijnen en prachtige oneliners...het blijft lachen.

LEIDENAAR187
Hmm niet leuk en al helemaal niet na meerdere afleveringen.
Humor is niet leuk en meeste mensen acteren niet goed of zelfs irritant zoals earls ex....

Leuke serie die ik de laatste tijd vaak zie.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:52 uur

geplaatst: vandaag om 20:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.