• 17.317 nieuwsartikelen
  • 182.453 films
  • 12.574 series
  • 34.806 seizoenen
  • 656.472 acteurs
  • 200.480 gebruikers
  • 9.469.051 stemmen

Lost

zoeken in:

catdog

• 1438 berichten
  • 2067 stemmen

2,5 uur is inclusief commercials en die heb je in de US om de 5 minuten.

Albus Dumbledore

• 2041 berichten
  • 884 stemmen

Waarschijnlijk duurt de finale dan 120 minuten. Een normale aflevering duurt ongeveer 45 minuten. In het geval van de finale is het een dubbele, dat is dus al 90 minuten, plus nog eens 30 minuten die er extra bijkomt en je komt uit op: 120 minuten

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

catdog schreef:

Naast de 100 minuten durende Season Finale van LOST zal de dvd/blu-ray die op 24 Augustus moet uitkomen ook een addiotionele verhaallijn van de Season Finale bevatten zodat de schrijvers de overgebleven vragen die simpelweg niet passen in de finale, of voor de fans nog te belangrijk zijn om te laten liggen beantwoordden. Vind ik wel positief nieuws !

Is dat een compleet alternatieve verhaallijn of een verhaallijn die past binnen het hoofdplot zoals afgewikkeld in de finale?

sangha

• 605 berichten
  • 517 stemmen

Kan iemand me trouwens uitleggen hoe Daniel Faraday aan zijn achternaam komt? Ik vraag me dat echt al tijden af. Z'n moeder heet Hawking en z'n vader Widmore, dus waar komt dat Faraday nou vandaan?

catdog

• 1438 berichten
  • 2067 stemmen

Phoenix schreef:

(quote)

Is dat een compleet alternatieve verhaallijn of een verhaallijn die past binnen het hoofdplot zoals afgewikkeld in de finale?

Dat weet ik niet. Dit is het bericht volgens www.sl-lost.com :

Turns out two and a half hours just wasn’t enough screen time for Lost producers Damon Lindelof and Carlton Cuse to tell the whole story they wanted to tell us. An ABC source confirms to me that after Sunday’s series finale, titled “The End,” airs from 9 – 11:30 pm ET/PT, the season six DVD (as well as the complete series collection, out on DVD and Blu-ray August 24) will continue the saga with upwards of twenty minutes of additional storyline.

“It’s in production now,” confirms the source, who couldn’t yet confirm the actual running time of the new scenes. “Damon and Carlton wanted to offer fans answers to additional questions they couldn’t get to in the body of the final show.” Lindelof and Cuse have also ordered up some spectacular packaging that should make the DVDs a must-purchase for show fans.

Albus Dumbledore

• 2041 berichten
  • 884 stemmen

Wel vet. Ik wil die Seizoen 6 DVD's wel hebben!

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Sasja schreef:

The Man in Black - Lostpedia - The Lost Encyclopedia - lostpedia.wikia.com
The unnamed entity recently referred to as the Man in Black (also referred to as Brother, Adam, the Monster, the Smoke Monster, the Black Smoke, Jacob's Nemesis, Cerberus and the Security System)

Was hij dan al meteen vanaf zijn geboorte 'the man in black'? Nee, hij was gewoon een mens van vlees bloed tot dat hij de grot inging. Ik hoop dat dit een diepere betekenis zal gaan (/gaat) krijgen, anders is het volkomen onlogisch om zijn naam niet te geven.

Ik hoop trouwens dat Abrams met een onconventioneel slot komt. Laat Locke maar iedereen afslachten met Jack als voornaamste (assistent) slager. Ik hoop dat Lost me nog gaat verrassen.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Omdat Jack wel érg happig was op de baan van Jacob?

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Phoenix schreef:
Omdat Jack wel érg happig was op de baan van Jacob?

Nee, ik hoop echt op een onverwacht en onconventioneel einde. Dat verdient de serie wel. Abrams moet Lost iets geven wat Amerikaanse series (muv HBO series) over het algemeen niet hebben: schijt hebben aan conventies.

jay73

• 1184 berichten
  • 1389 stemmen

Abrams? Die is toch al een tijdje weg bij Lost?

Sasja

• 1338 berichten
  • 120 stemmen

pascal83 schreef:
(quote)

Was hij dan al meteen vanaf zijn geboorte 'the man in black'? Nee, hij was gewoon een mens van vlees bloed tot dat hij de grot inging. Ik hoop dat dit een diepere betekenis zal gaan (/gaat) krijgen, anders is het volkomen onlogisch om zijn naam niet te geven.

Ik hoop trouwens dat Abrams met een onconventioneel slot komt. Laat Locke maar iedereen afslachten met Jack als voornaamste (assistent) slager. Ik hoop dat Lost me nog gaat verrassen.

Ja, dat klopt, maar volgens de link werd hij ook Cerberus genoemd en Brother

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Albus Dumbledore schreef:

Wel vet. Ik wil die Seizoen 6 DVD's wel hebben!

Voor mij lijken die berichten eerder een vaststelling dat Lost nogal wat scriptproblemen ondervind. Eigenlijk zijn al die afleveringen die ik tot nu toe gezien heb ( zit aan 12 ofzo) behoorlijk makkelijk samen te vatten, er gebeurt bijna niks behalve dat men kampen kiest en verbonden maakt ( om die dan later weer te verbreken). Dat men nu het einde moeilijk kan uitleggen in de speelduur dat hun gegeven is vind ik bullshit, zeker als je weet dat er bijna niks gebeurt in die eerste afleveringen.Neen hoor, die berichten voorspellen niet veel goeds.

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

jay73 schreef:

Abrams? Die is toch al een tijdje weg bij Lost?

Heeft de serie met Damon Lindelof bedacht en de pilot geregiseerd.. That's it..

Ook ik word niet vrolijk van een aparte finale als dvd extra.. Als het is afgelopen ben ik er denk ik ook wel klaar mee. afgelopen = afgelopen

Zoiets werkt misschien voor een film, niet voor een serie..

catdog

• 1438 berichten
  • 2067 stemmen

Of het zijn gewoon vragen die gewoon simpelweg niet in de storytelling passen zoals de vraag waarom Libby in de mental institution zat. Met logisch nadenken valt die te beantwoordden maar sommige fans willen dat bevestigd zien.. en jaa het lijkt me neit dat dit makkelijk in de huidige verhaallijn past. Dat heeft niet aan Damon en Carlton gelegen, maar aan de acteurs. Cynthia Watros is meerdere malen niet ingegaan op aanvragen om weer in LOST terug te komen om haar verhaal af te ronden.

Artemis

• 3869 berichten
  • 2450 stemmen

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

Aaah

Hele vette aflevering gister. Er gebeurde een hoop op het eiland en in de flash sideways.
Jack is nu de nieuwe Jacob Toffe scene bij het kampvuur! En alles met Locke was geniaal.
Toen die naast Ben kwam zitten kreeg ik echt de rillingen.

catdog

• 1438 berichten
  • 2067 stemmen

Locke is lekker aggresief nu.. wat me beangstigd. Hopelijk maakt hij geen slachtoffers meer. Jack, Kate, Sawyer, Hurley, Claire en Miles zijn toch wel mijn favorite characters vanaf t begin geweest dus wel cool dat hun ook daadwerkelijk de last persons standing zijn.. oh ja, Ben en Desmond zijn er natuurlijk ook nog. En maybe Lapidus ? Denk dat hij Desmond uit de put heeft geholpen.. of Miles. (of Claire ).
Wat ik me eigenlijk nog afvraag is waar Rose, Bernard en Vincent zijn. Voor 'jughead' ontplofte waren hun ook alive & well op het eiland. Nadat Juliet 'jughead' heeft gedetoneerd moeten hun gewoon met de rest meegeflitst zijn en tot nu toe is Flocke ze niet tegen het lijf gelopen. What happened to them ?

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Sayid kan Desmond toch gewoon omhoog hebben geholpen?

catdog

• 1438 berichten
  • 2067 stemmen

Dat kan maar waarom zou Sayid dan tegen Jack gezegd hebben dat Desmond zich in de put bevond?

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

catdog schreef:
Of het zijn gewoon vragen die gewoon simpelweg niet in de storytelling passen zoals de vraag waarom Libby in de mental institution zat. Met logisch nadenken valt die te beantwoordden maar sommige fans willen dat bevestigd zien.. en jaa het lijkt me neit dat dit makkelijk in de huidige verhaallijn past. Dat heeft niet aan Damon en Carlton gelegen, maar aan de acteurs. Cynthia Watros is meerdere malen niet ingegaan op aanvragen om weer in LOST terug te komen om haar verhaal af te ronden.

Nee, omdat haar schema dat gewoon niet toe liet. Maar het komt van beide kanten. Gisteren las ik een interview waarin Darlton uitlegde dat ze meer met what's-her-name wouden doen maar door tijdgebrek haar maar lieten opblazen door C4. Hetzelfde geld voor Paulo & Nikki. Het kan nooit helemaal gaan zoals je wilt, maar wat ben ik blij dat we in seizoen 6 (bijna) iedereen nog eens gezien hebben. Zoals Rousseau gisteen. Ik dacht dat zij had aangegeven niet te willen terugkeren? De enige comeback waar ik verrast over was. Maar altijd leuk om Ana-Lucia, Alex enzo te zien.

Ik heb overigens dit nu als achtergrond. Nostalgie ten top dit weekend.

Albus Dumbledore

• 2041 berichten
  • 884 stemmen

Episode 16: What They Died For

Ik vond het een erg goede aflevering. Ik heb er absoluut niets over te klagen, hij was erg mooi. Dat Jack de nieuwe Jacob is, was niet onverwachts, maar ik vind hem wel de beste keuze. Ook is er nog een kans dat Desmond de nieuwe Jacob word, want hij is de back-up voor als Jack het niet haalt. Maar Locke besluit nu ineens om door Desmond het eiland te vernietigen... is dat wat we zagen in de Flash-Sideways, het eiland dat vernietigd is? Ik vond het een erg spannende aflevering, met hier en daar toch zeker wat antwoorden en de scène met de kandidaten en Jacob vond ik erg mooi.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Angrod_Pallanén schreef:

(quote)

Ik heb overigens dit nu als achtergrond. Nostalgie ten top dit weekend.

Wat onoverzichtelijke poster. Doet me plots aan Walt denken. Komt hij er nog in voor? Ik heb Lost tijdelijk laten vallen dus ben wel benieuwd.

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

Ik vind hem wel nice geshopt!

In de laatste aflevering had iedereen het over een concert waar ze heen gingen in de flash sideways. gaan we de glorie dagen van drive shaft zien of zal het iets anders zijn?
Wat zal er gaan gebeuren?

Silvio Dante

• 2943 berichten
  • 2153 stemmen

Pronostiekje voor morgen:
- Op het eiland: iedereen komt te sterven behalve Jack en Flocke. op die manier is de cirkel rond, zeg maar: MIB ondernam nog eens een poging om naar huis te keren en Jacob nodigde wat mensen uit om af te zakken naar het eiland en zo z'n punt te bewijzen. Geen van beide missies worden volbracht en alles blijft zoals het was: 'The Light' (Jack als nieuwe Jacob) en 'The Dark' (MIB als Locke) houden elkaar gezelschap op een onbewoond eiland.
- In de flash-sideways: Iedere Flight815'er ervaart z'n alternatieve leven en leeft nog lang en gelukkig (Locke komt uit z'n rolstoel, Sawyer samen met Kate, Desmond met Pene, Hurley met Libby, Jin en Sun samen en met een kindje in verwachting, Jack herenigd met z'n zus (en mss ook Juliet?), Ben samen met Rousseau en herenigd met Alex,...). Er rest mij enkel nog de vraag of de minder bekende losties (Mr. Eko, Michael en Walt, Shannon en Boone, Nicky en Paolo,...) ook een waardig einde zullen krijgen. Het zou fantastisch zijn indien wel maar hoogst waarschijnlijk zal dit niet het geval zijn. We zullen zien.

Iemand andere ideeën?

catdog

• 1438 berichten
  • 2067 stemmen

Ik hoop wel op een terugkeer van Mr. Eko. Destijds is hij de serie uitgegaan omdat hij zich niet graag op Hawai bevond maar hij heeft wel aangegeven graag nog een keer terug te keren maar de schrijvers zijn hier niet op ingegaan ? Lijkt me toch wel dat hij nu makkelijk in het verhaal kan passen of niet ?

En Walt kan eigenlijk ook makkelijk terugkeren nu. Als Jack nu een zoon kan hebben in de alternatieve verhaallijn kan Michael toch ook een zoon hebben die ouder was dan in de 'oorspronkelijke' verhaallijn ? Ik hoop het.. want het afscheid dat hem nu gegeven is is niet verdiend.

Hopelijk komt sowieso Ana Lucia nog terug ! Blijf het zonde vinden dat die eye-candy uit de serie werd geschreven (al koos ze er zelf voor).

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Nou, ik had gehoord dat zij en Libby onder invloed van alchohol gearresteerd werden.

catdog

• 1438 berichten
  • 2067 stemmen

Ja dat klopt maar dat was niet de reden dat zij de serie verlieten. Ana Lucia had maar getekend voor 1 Seizoen en omdat het karakter nogal onsympathiek overkwam en ze niet meer veel aankonden met het personage van Libby hebben ze haar er ook uitgeschreven. Heel toevallig waren dit dezelfde dames die onder invloed van alcohol gearresteerd werden en dit veroorzaakte de geruchten dat ze om deze reden uit de serie geschreven werden.

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

Klopt Ook jin is daarna nog gearresteerd omdat hij onder invloed achter het stuur zat.

De geruchten kwamen dan ook weer op gang toen de freighter werd opgeblazen

jay73

• 1184 berichten
  • 1389 stemmen

Het Grote Aftellen is begonnen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.