• 17.329 nieuwsartikelen
  • 182.459 films
  • 12.574 series
  • 34.807 seizoenen
  • 656.541 acteurs
  • 200.485 gebruikers
  • 9.469.276 stemmen

Lost

zoeken in:

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nu volgens 5 eps op rij. Over 4 weken verspreid, want de finale bevat een dubbele aflevering. Opvallend trouwens dat je op dinsdag in de VS nog een aflevering hebt en dan op zondag al de dubbele finale krijgt.

jups, 19 mei is de laatste gewone aflevering op een dinsdag en de zondag erna meteen de finale (in de usa)

Na de finale in amerika volgt meteen jimmy kimmel met de halve kast en damon & carlton. Leuk om er meteen achteraan te kijken dus ga ik ook downloaden

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Curly1985 schreef:

(quote)

haha er is altijd iemand die er 'the hard way' achterkomt..

Grmbl.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

@ Curly

Je download dat toch niet? Is dat wel goede kwaliteit? Ik kijk gewoon op mijn tv hoor.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Klasse Kevin, ik ook hoor.

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

Kevin13 schreef:

@ Curly

Je download dat toch niet? Is dat wel goede kwaliteit? Ik kijk gewoon op mijn tv hoor.

Ik download ze in HD, 1,5 gig per aflevering

Het enigste wat ontbreekt is ondertiteling en reclames

korenbloem02

• 708 berichten
  • 1781 stemmen

Nu wil ik niet lopen zeuren, maar wat een rare keuze: om sun engels te laten spreken tegen Jin. Ze spraken altijd koreaans tegen elkaar

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Duh, het was om te laten zien dat Sun weer genezen was en ze weer Engels kon praten. Ze had Jin nodig om weer beter te worden. Love heals all.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Dat hadden ze ook op een andere manier kunnen verduidelijken. Vind het ook wel raar en spijtig dat hun ontmoeting in het engels was.

catdog

• 1438 berichten
  • 2068 stemmen

Lijkt me logisch... ze heben elkaar al ruim drie jaar niet gezien en hebben sindsdien bijna alleen maar Engels gesproken.. dit is gewoon hun reguliere taal zo langzamerhand geworden.. dus logisch dat ze dit in het Engels deden.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Nee dat lijkt me geen reden. Eerder om de kijkers nog wat meer te kunnen ontroeren.

Silvio Dante

• 2943 berichten
  • 2153 stemmen

Om de toeschouwer te pleasen, idd. Dat weet je op voorhand bij Lost, het is en blijft nog steeds een productie van Fox. HBO-normen moet je niet gaan verwachten.

tukkerstein

• 2228 berichten
  • 3548 stemmen

Lost heeft niets te maken met Fox hoor.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Natuurlijk heeft de hele verhaallijn van Sun te maken met het praten van Engels zodat Amerikanen de ondertiteling niet hoeven te lezen (stel je voor!), maar zoals het uiteindelijk is opgelost vond ik het mooi, simpel en niet te overdramatisch met een scene die 20 minuten duurde.
Was ik trouwens de enige die bang was dat dat hek Jin en/of Sun dood zou zappen?

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Hahah nee, ik dacht precies hetzelfde xD

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

Angrod_Pallanén schreef:

Natuurlijk heeft de hele verhaallijn van Sun te maken met het praten van Engels zodat Amerikanen de ondertiteling niet hoeven te lezen (stel je voor!)

Daar hebben ze dus echt wel schijt aan. De richard alpert aflevering was ook voor een heel groot deel spaans en we hebben al heel veel ondertiteling moeten lezen..

En inderdaad dat hek had nog aan moeten staan!

SanderSander88

• 605 berichten
  • 0 stemmen

Deze week een hoop doden: Sayid, Jin, Sun en Widmore.

SanderSander88

• 605 berichten
  • 0 stemmen

SanderSander88 schreef:
Deze week een hoop doden: Sayid, Jin, Sun en Widmore.

Albus Dumbledore

• 2041 berichten
  • 884 stemmen

Episode 13: The Last Recruit

Omdat ik op vakantie was duurde het even voordat ik deze episode kon zien, maar nu hoef ik in ieder geval geen twee weken meer te wachten op 'The Candidate'. De aflevering zelf vond ik weer van een hoog niveau, net niet zo goed als de twee hiervoor, maar alsnog een heerlijke aflevering. De Locke Jack confrontaties waren sterk gespeeld, het verhaal begint echt naar zijn einde te klimmen, in de Flash-Sideways begint iedereen bij elkaar te komen en eindelijk zijn we nu te weten gekomen wie Christian al die tijd elke keer was. Mijn theorie is dat hij off-island een illusie was van Jack (Jack was toen sterk onder invloed van alchohol elke keer en werd zelfs een beetje gek) en dat dat schip "bij het eiland hoorde", om het zo maar eens te zeggen. Ik kijk erg uit naar zaterdagavond, waar ik weer een gaatje heb om The Candidate te gaan kijken. Overigens denk ik dat ik na deze aflevering wel weet wie de opvolger van Jacob gaat worden: Jack.

Tenslotte wil ik nog reageren op iemands theorie en heb ik zelf ook nog een theorie. Ik wil zeggen dat ik het eens ben met de theorie dat Jacob in Desmond zit. Zou heel goed kunnen. Misschien is Desmond eigenlijk wel gestorven door dat electro-magnetisme, waardoor Jacob zijn lichaam kon overnemen. Misschien heeft daarom Desmond die diepe val in de put overleefd, omdat volgens de regels de Man in Black Jacob niet zelf kan doden. En misschien wilde hij daarom wel dat Sayid het klusje afhandelde. Interessante theorie met een kern van waarheid.

En uiteindelijk heb ik nog een of ander vaag en vergezocht theorietje . Het schoot mij ineens te binnen... wat als... The Man in Black de échte vader is van Jack. Dat zou verklaren waarom hij Jack altijd wilde helpen en waarom hij zo beschermend tegenover hem doet. Ook verklaart dat waarom hij in de vorm van Christian tegen Locke zei: 'Say hello to my son.'

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Met alle resepct maar een belachelijke theorie. Trouwens heeft hij dat alleen gezegd om Jack te manipuleren zodat hij zou terugkomen naar het Eiland waardoor The Man in Black met een vliegtuig van het Eiland zou geraken.

Albus Dumbledore

• 2041 berichten
  • 884 stemmen

Hoe verklaar je dan dat The Man in Black zo ongelooflijk beschermend doet tegen Jack? Jack is een kandidaat, en Flocke wil juist niet dat er een nieuwe kandidaat komt.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Omdat hij jack nog steeds aan het manipuleren is, tiens. Dit wordt letterlijk gezegd in de afleveringen. Flocke geraakt enkel van het eiland als iedereen meegaat dus ook Jack.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3639 stemmen

Mis ik iets, of is dr al meer dan een week geen aflevering geweest?

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Er is momenteel een kleine pauze van een 2 weken dacht ik. Daarna is het terug iedere week een aflevering.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3639 stemmen

Aha, dankje!

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

Ik zat vandaag over het volgende na te denken:
Een theorie is dat the man in black niet tegen water kan (ik weet niet of dat hier ooit besproken is)
Hij zei tegen Sawyer iig dat hij niet over het water kan vliegen en ontsnappen.
Nu is het eiland in de parallelle tijdlijn gezonken.. Zou dit dan betekenen dat the men in black dood is?

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Albus Dumbledore schreef:

Hoe verklaar je dan dat The Man in Black zo ongelooflijk beschermend doet tegen Jack? Jack is een kandidaat, en Flocke wil juist niet dat er een nieuwe kandidaat komt.

Flocke doet zowat tegenover iedereen beschermend. Nu meer tegenover Jack omdat hij zich nog niet heeft aangesloten bij hem.

Albus Dumbledore

• 2041 berichten
  • 884 stemmen

Ja maar waarom redde hij hem dan van die bommen? Want als hij hem gewoon dood had laten gaan dan was ie ook van hem af geweest. Weer een kandidaat weggestreept. Dan had ie Jack ook niet eens meer hoeven manipuleren. En hij deed inderdaad ook vrij beschermend tegenover de andere kandidaten, maar ik vind het bij Jack wel heel overdreven... het is gewoon alsof er nog meer achter zit (ook hoe ze elkaar zo aankijken aan het einde van Everybody Loves Hugo). En ik kom dan meteen met zoiets schokkends en vergezochts als: The Man in Black is Jacks vader, maar ik wil hiermee zeggen dat er volgens mij gewoon meer achter zit.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Je zoekt het echt veel te ver. Waarom heeft Man in Black Sawyer en/of Jin niet gedood? Het zijn ook kandidaten. De vraag daarop is al 1000 keren beantwoord hier. Man in Black heeft de kandidaten nodig om VAN HET EILAND TE GERAKEN. Ja er zit meer achter, manipulatie.

het is gewoon alsof er nog meer achter zit (ook hoe ze elkaar zo aankijken aan het einde van Everybody Loves Hugo).

Jack en Locke, de tegenpolen van elkaar sinds Boone's dood lopen elkaar eindelijk tegen het lijf. Ook Man in Black weet dat de meeste naar Jack luisteren dus als hij Jack aan zijn kant heeft staan is er een kans dat er nog komen.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

We weten het ondertussen al. Allé ik toch

Albus Dumbledore

• 2041 berichten
  • 884 stemmen

Kevin13 schreef:
Je zoekt het echt veel te ver. Waarom heeft Man in Black Sawyer en/of Jin niet gedood? Het zijn ook kandidaten. De vraag daarop is al 1000 keren beantwoord hier. Man in Black heeft de kandidaten nodig om VAN HET EILAND TE GERAKEN. Ja er zit meer achter, manipulatie.
(quote)

Jack en Locke, de tegenpolen van elkaar sinds Boone's dood lopen elkaar eindelijk tegen het lijf. Ook Man in Black weet dat de meeste naar Jack luisteren dus als hij Jack aan zijn kant heeft staan is er een kans dat er nog komen.

Maar er zijn toch meer kandidaten gestorven? En blijkbaar was het bij hun niet erg dat ze stierven.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.