• 17.330 nieuwsartikelen
  • 182.466 films
  • 12.574 series
  • 34.809 seizoenen
  • 656.541 acteurs
  • 200.486 gebruikers
  • 9.469.390 stemmen

Lost

zoeken in:

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

De echte Sawyer

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Oh, ja ik weet dat we die zagen in seizoen 5. Maar de makers van Lost hadden het wel een keer over hem, vandaar dat ik dat zei

pottenbreker

• 6 berichten
  • 0 stemmen

lilB schreef:

Oh, ja ik weet dat we die zagen in seizoen 5. Maar de makers van Lost hadden het wel een keer over hem, vandaar dat ik dat zei

Wanneer heb jij die gezien in seizoen 5 dan?

pottenbreker

• 6 berichten
  • 0 stemmen

Curly1985 schreef:
De echte Sawyer

Ja zal wel kloppen want in de flash sideways hebben Locke en z'n pa geen ruzie,dus is die niet verlamd door zijn pa

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

pottenbreker schreef:
(quote)

Wanneer heb jij die gezien in seizoen 5 dan?

Locke zoekt hem onder andere op toch? (Ik heb het over Walt he)

pottenbreker

• 6 berichten
  • 0 stemmen

lilB schreef:
(quote)

Locke zoekt hem onder andere op toch? (Ik heb het over Walt he)

Sorry,ik begreep je verkeerd,dacht Locke's pa,zat al te denken helemaal wanneer haha.Nee klopt,Walt wel ja

pottenbreker

• 6 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb een kleine theorie,maar neem het niet te serieus,kan er naast zitten.
Wat nou als Jacob IN Desmond zit?
Desmond deed wel heel raar,hij vond het prima dat Sayid hem meenam,deed heel apart,ook toen die Flocke leerde kennen,heel normaal en relax,terwijl die toch wel wist dat Locke dood was(hij was bij die groep die terug naar het eiland wou in seizoen 5,die het allemaal wisten,alleen ging die toen niet mee)
Hij zei zelfs tegen Flocke dat die Locke was,express doen alsof je van niks weet?
Ook bij die put,hoe raar Desmond deed,zelfs Flocke vroeg zich af waarom Desmond totaal geen angst had.
En als Sayid dan komt om hem dood te schieten praat die heel rustig op Sayid in,zonder angst,niet smeken,gewoon rustig praten,weten wat die moet zeggen,zoals de echte Jacob.
Dat Jacob en Widmore aan dezelfde kant staan wisten we al,en dat Jacob graag Widmore zag verschijnen op het eiland ook(lighthouse)
Widmore heeft Desmond meegebracht voor die reden?
Waarom wil Jacob per se in Desmond?
Desmond kan tegen electro-magnetism. En wat is smokey? juist...
En ook opvallend dat sinds Desmond er is,we Jacob niet meer gezien hebben.
Wie zegt dat het lichaam van Jacob waar die in zat de originele Jacob is,maybe kan die net als Flocke ook in een ander lichaam,dan doet Jacob dus nu ook weer volop mee en dat lijkt me ook logisch,dat die nog meedoet nu het zo dicht bij het einde komt.
Maar ja,we zullen zien

Gaan we trouwens gokken wie de moeder van Jack's kind is?
We hebben Juliet nog niet gezien,zou kunnen,maar ik zet me geld op Anna-Lucia.

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

pottenbreker schreef:
(quote)

Sorry,ik begreep je verkeerd,dacht Locke's pa,zat al te denken helemaal wanneer haha.Nee klopt,Walt wel ja

Oké, misverstandje

Leuke theorie trouwens!

catdog

• 1438 berichten
  • 2068 stemmen

pottenbreker schreef:

Gaan we trouwens gokken wie de moeder van Jack's kind is?
We hebben Juliet nog niet gezien,zou kunnen,maar ik zet me geld op Anna-Lucia.

Of het is gewoon Sarah. Zullen ze die kwestie echt in spanning houden voor ons of zal het echt zo makkelijk zijn ?

catdog

• 1438 berichten
  • 2068 stemmen

Ik snap alleen één dingetje niet. Locke geeft deze aflevering toe dat hij al die tijd Christian Shephard is geweest. Iets wat ik al vermoedde.. maar hoe verklaar je dan dat hij dan twee keer off-island verschijnde bij Michael? o.a. op de Freighter vlak voor hij ontplofte toen hij zei: 'You can go now'. Bij Jack kan het een hallucinatie geweest zijn maar bij Michael.... ?

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Ik vraag me ook af waar het echte lichaam van Christian is.

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

Ja best jammer dat dit nu de verklaring is.. De confrontatie tussen jack en zn pa leek onvermijdelijk vanaf het begin van de serie. Toen locke het eiland verliet riep die zelfs nog: say hello to my son.. allemaal een beetje vaag..
Wat ik ook niet snapte: Claire ging toch bevallen in aflevering 2? Nu zagen we haar nog zwanger..

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

catdog schreef:
Ik snap alleen één dingetje niet. Locke geeft deze aflevering toe dat hij al die tijd Christian Shephard is geweest. Iets wat ik al vermoedde.. maar hoe verklaar je dan dat hij dan twee keer off-island verschijnde bij Michael? o.a. op de Freighter vlak voor hij ontplofte toen hij zei: 'You can go now'. Bij Jack kan het een hallucinatie geweest zijn maar bij Michael.... ?

Waarom kan het bij Jack een hallucinatie geweest zijn en bij Michael niet? Ik weet ook niet hoe het in elkaar zit maar denk wel dat hij in andermans hoofden kan 'kruipen' om ze zo te manipuleren. Man in Black is een fantastisch personage, geniaal hoe hij Jack heeft weten te manipuleren om terug naar het Eiland te komen

catdog

• 1438 berichten
  • 2068 stemmen

Ik neem aan door het feit dat Michael Christian niet kent ?

catdog

• 1438 berichten
  • 2068 stemmen

Curly1985 schreef:

Wat ik ook niet snapte: Claire ging toch bevallen in aflevering 2? Nu zagen we haar nog zwanger..

Nee dat was een optie voor haar.. dat ze de baby vervroegd zou krijgen maar dit wilde ze niet.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Locke kent Christian ook niet en toch verscheen hij. Dat behoorde allemaal tot het plan van Christian. Btw hoort dat schip nog degelijk bij het Eiland. Ander zou Jin niet meegegaan zijn in de tijd/plaats toen het Eiland verplaatst werd.

catdog

• 1438 berichten
  • 2068 stemmen

Daar heb je wel een punt. Maar off-island dan ? Ja maar dat van Locke was on-island en dan kan het wel.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk dat je over zoiets niet al te hard moet nadenken . Ik heb anders ook al zo'n tiental foutjes opgemerkt sinds mn herbekijking. No Big Deal.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3639 stemmen

Ik moest zo hard huilen toen Jin en Sun elkaar weer zagen! God, wat een geweldige episode weer. Ik ben ontroerd!

wurffie

• 78 berichten
  • 11 stemmen

Mwa ik ben het gedoe rond Jin en Sun wel een beetje zat. Sun is ook niet zo'n boeiend personage. Jin is wel een koning

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

The Last Recruit: Het moment zelf een zeer leuke aflevering. Achteraf bekeken was er niet zo veel aan. Het weerzien van Jin en Sun was niet zo speciaal. Het einde vond ik ook niet zo speciaal, word al in het begin vermeld dus een ander einde zou leuker geweest zijn. Wat ik wel cool vond was Desmond die zich gedraagt naar de nieuwe Jacob. Het spijtige is dat Claire nu naar de goede kant gekomen is en dat Desmond Sayid heeft weten ompratenom hem niet te vermoorden. Moest Sayid nu overstappen naar de goede kant zou het een hele teleurstelling voor mij zijn. Hopen dat de volgende aflevering wat beter word.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Elineloves schreef:
Ik moest zo hard huilen toen Jin en Sun elkaar weer zagen! God, wat een geweldige episode weer. Ik ben ontroerd!

Ik ook eigenlijk.
Klein hartje he.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Bah, vanmorgen was ik helemaal blij met een nieuwe Lost vandaag, tot ik nadacht en weer wist dat er deze week geen komt

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Geen Lost deze week??????

Why not!

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

2 weken lange pauze.

wurffie

• 78 berichten
  • 11 stemmen

Volgende week toch wel gewoon lost?

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Ja, volgende week wel weer. "The Candidate"

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Nu volgens 5 eps op rij. Over 4 weken verspreid, want de finale bevat een dubbele aflevering. Opvallend trouwens dat je op dinsdag in de VS nog een aflevering hebt en dan op zondag al de dubbele finale krijgt.

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

Don Dijk schreef:

Geen Lost deze week??????

Why not!

haha er is altijd iemand die er 'the hard way' achterkomt..

Meestal ben ik dat

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Haha, ik wist het gelukkig al weken van tevoren. Kon me er mentaal goed op voorbereiden ;p

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.