• 17.330 nieuwsartikelen
  • 182.480 films
  • 12.576 series
  • 34.809 seizoenen
  • 656.541 acteurs
  • 200.487 gebruikers
  • 9.469.498 stemmen

Lost

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

moviemike schreef:

Waarom krijgen de fans van pakweg '24', 'X-files' en zelfs 'Prison Break' een film aangeboden van hun favoriete reeks en wij niet? Wat is het leven toch onrechtvaardig

Ergens hoop ik nog stiekem dat het bestbewaarde geheim van 'Lost' een 2 uur durende finalefilm is waarvan momenteel nog niemand iets afweet. Dat zou pas een bevredigend einde van dit allerlaatste seizoen zijn!

Waarom? Lost is gewoon helemaal afgerond over een paar weken. Wat heb je dan nog aan een film?

De ''film'' was Prison Break was ook weinig bijzonders.

Lost heeft over een paar weken een 2 uur durende slotaflevering. Dat is je ''film''.

jay73

• 1184 berichten
  • 1389 stemmen

wurffie

• 78 berichten
  • 11 stemmen

Lost heeft geen film nodig voor een goed einde. Verwacht dat ze het prachtig gaan afsluiten

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

Don Dijk schreef:
Maar das toch niet leuk!
Ik kan me elke week verheugen op de vrijdagavond, eerst X-factor en dan.... Lost!

Is juist geweldig in HD zonder reclames.
Ik kijk nooit TV, mijn nieuwe televisie is niet eens aangesloten..

Wel aangesloten op mijn computer

Hij was weer geniaal! Ook al lijkt mijn langverwachte Jack & Christian confrontatie nu compleet van de baan.. toch wel jammer..

catdog

• 1438 berichten
  • 2068 stemmen

Geweldige episode.. en wat vind ik Claire toch een cool personage ! Wat een doorgang heeft zij doorgemaakt.

Alleen dat einde.. ik ben er nog steeds onrustig van. Locke tegen Jack: You're with me now. In welke zin bedoeld hij dit ? Is Jack nu á la Claire en Sayid geworden ? Ik hoop van neit.. en daarom moet ik denk ik 2 weken in spanning zitten.. want zoals het er nu voor staat gaat de strijd écht beginnen ! LOST heeft me nu echt weer op het puntje van mn stoel laten zitten. En zelfs ontroerd.. bij het moment tussen Claire en Kate en Sun en Jin.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Everybody Loves Hugo: Gemengde gevoelens bij deze aflevering. Hij was steengoed maar tegelijkertijd had ik het gevoel, 'tjonge tjonge waar zijn ze nu weer mee bezig'. Het raadsel rond het gefluister is dan ook eindelijk opgelost en daar zit ik meteen ook met een vraag. Was Harper in seizoen 4 dan ook dood toen ze Juliet kwam bezoeken? Ilana was één van de minder interessante personages maar kunnen de makers geen betere manier vinden om haar eruit te schrijven? Zichzelf laten exploderen en het op het Eiland steken klinkt zowat goedkoop. Het was zeker geen moeilijke aflevering en Michael Telkens als ik de beste man zie beschouw ik hem als een favoriet personage. Ben benieuwd naar de volgende aflevering.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ah, lekker hur, ik heb het nog allemaal tegoed morgenavond.

baba420

• 7 berichten
  • 1 stemmen

Ik heb een vraagje: wie is dat blonde jochie waar 'Locke' erg bang voor is? Hij verschijnt soms in de jungle en verdwijnt heel snel. Wie hij ook is, Smokey is bang voor hem....

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3639 stemmen

Misschien zijn (dooie) zoon. Of zijn jongere en betere ik. I have no clue.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Denk ook dat het zijn jongere ik is, of een jongere Jacob.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3639 stemmen

Ja, dat laatste kan ook heel goed! Best een gelijkenis.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Zal in elk geval wel duidelijk gemaakt worden in één van de volgende afleveringen. Heb vernomen dat één aflevering flashbacks zal bevatten over Man in Black en Jacob.

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Yep, als het goed is aflevering 15. "Across the sea"

pottenbreker

• 6 berichten
  • 0 stemmen

lilB schreef:

Yep, als het goed is aflevering 15. "Across the sea"

Yep,maar geen flashbacks,de totale aflevering zal gaan over Jacob en MIB,dus geen Jack,geen Sayid,geen Kate,geen Hurley,enz enz.

Beetje zoals die aflevering van Richard dus,maar dan echt van het begin tot het einde en speelt zich zelfs ruim voor het verhaal van Richard af.

wurffie

• 78 berichten
  • 11 stemmen

Kijk erg naar die aflevering uit. Ik denk dat het kleine jochie de jongere versie van Jacob is.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3639 stemmen

spoilers.

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Nah, dat zijn niet echt spoilers toch

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

en speelt zich zelfs ruim voor het verhaal van Richard af.

ik dacht een paar jaar na Christus? Maar ik weet het wel niet zeker.
Ik denk dat het kleine jochie de jongere versie van Jacob is.

na-aper

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Haha na-aper Het wordt overal gezegd dat het de jongere versie van Jacob kan zijn ^^

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

Ik wil ook erg graag weten wie dat blonde jochie is. Hij lijkt inderdaad verdomd veel op jacob. Het kan in ieder geval geen smokey meer zijn die zich voor doet als iemand anders. Hij moet dus in principe leven..

Ook leek hij de laatste keer een stuk ouder dan de eerste keer dat we hem zagen maar volgens mij was het toch echt hetzelfde ventje.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Pff. Eindelijk had ik iets in mijn eentje bedacht, weet iedereen het al

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

Haha en wie weet zitten we er allemaal naast

Las net een kleine spoiler over iemand die terugkeert in de volgende aflevering.

Hij had nooit een grote rol maar we hebben hem sinds seizoen 3 niet meer gezien en ik vind het supertof dat die nog een keer langskomt!

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Ja, het was zeker weten dezelfde acteur. Hij had alleen de 2e keer donker haar en de eerste keer dat we hem zagen had hij blond haar.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

@ Curly

wie komt er dan terug?

wurffie

• 78 berichten
  • 11 stemmen

JA!! wie wie wie? haha

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Ow ik weet het al. Ethan nietwaar.

wurffie

• 78 berichten
  • 11 stemmen

Die hebben we sinds seizoen 3 nog wel gezien. Zelfs in dit seizoen nog.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Dan weet ik het ook niet meer.

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Ik neem aan dat het Walt is?

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Zien we in Seizoen 5

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.