• 12.191 nieuwsartikelen
  • 165.479 films
  • 10.682 series
  • 30.855 seizoenen
  • 622.895 acteurs
  • 194.870 gebruikers
  • 9.094.393 stemmen

Heartbreak High

zoeken in:

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Als ik het me goed kan herinneren was het seizoen dat zowél Bolton áls Drazic meededen mijn favoriet .

stefan12

• 17 berichten
  • 99 stemmen

Ja drazic was inderdaad ook mijn favo speler

en die ene jongen die blonde

Hannalot

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Diesel schreef:

(quote)
Ik vind de film juist erg geslaagd. Kan iemand trouwens een goed plaatje vinden van de film? De plaatjes die ik heb meegestuurd zijn allemaal afgekeurd.

check out www.scottmajor.com.au onder "Gallery" "1992", staan wat fotos van de Heartbreak Kid

Spartaan1986

• 3586 berichten
  • 2075 stemmen

Geweldige serie

Hopelijk ooit nog eens op dvd

gotti

• 14038 berichten
  • 5702 stemmen

Voorlopig niet. Heb een half jaartje terug gemaild...

BlueVelvet

• 1316 berichten
  • 785 stemmen

Inderdaad een erg leuke serie. Alhoewel ik vrees dat het in mijn herinnering een stuk leuker is dan wanneer ik het nu weer zou kijken. Hartbreak High roept wel nostalgische gevoelens op!

Het begon mooi om 16:00 (of 17:00?), precies wanneer ik thuiskwam van school. En dan met mijn twee zussen op de bank kijken

Spartaan1986

• 3586 berichten
  • 2075 stemmen

gotti schreef:

Voorlopig niet. Heb een half jaartje terug gemaild...

Dat is erg jammer

gotti

• 14038 berichten
  • 5702 stemmen

Dat zei ik ook tegen ze.

Spartaan1986

• 3586 berichten
  • 2075 stemmen

Wel een leuk weetje: Lara Cox en Callan Mulvey die het liefdeskoppel Anita en Drazic vormden zijn in het echt getrouwd met elkaar.

BlueVelvet

• 1316 berichten
  • 785 stemmen

Leuk stel

(afbeelding)

Spartaan1986

• 3586 berichten
  • 2075 stemmen

Lara heb ik na Heartbreak High nog gezien in Kangaroo Jack maar Callan heb ik nergens meer gezien

gotti

• 14038 berichten
  • 5702 stemmen

Mulvey heetf nog een redelijke rol gespeeld in de film Thunderstruck. Even voor de première van deze film kreeg hij een zwaar autoongeluk (hij werd aangereden door iemand die teveel gezopen had) en z'n gezicht zat helemaal in de kreukels (kaak verbrijzeld, meen ik) enkele ledematen gebroken en hij schijnt nu aan één oog blind te zijn.

Spartaan1986

• 3586 berichten
  • 2075 stemmen

Klopt IMDB meld het ook

dulcinea

• 923 berichten
  • 818 stemmen

Oei wat erg van Drazic :s

Ik was echt compleet weg van de serie vroeger, ze hebben het nog een tijdje uitgezonden hier op het Belgische KetNet enkele jaren geleden maar zijn dan gewoon gestopt. Echt jammer want ik zou het graag nog ns terugzien, misschien meer uit nostalgie maar dat maakt me niet uit. Ook dvd boxen vind ik hier nergens van

gotti

• 14038 berichten
  • 5702 stemmen

DVD is er niet en komt er voorlopig ook nog niet...

gotti

• 14038 berichten
  • 5702 stemmen

De Duitse is er schijbaar wel:

http://www.amazon.de/Heartbreak-High-Season-1-1-DVDs/dp/B000GG4NPG

Maar wel Duitse nasynchronisatie, als ik het goed begrijp. Eens even verder zoeken...

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Drazic, du bist so einer Lärmmacher!

gotti

• 14038 berichten
  • 5702 stemmen

Bizar. Schijnt alleen in Duitsland een release te kennen, met alleen een Duitse audiotrack dus. Niks kunnen vinden over eventuele andere releases...

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Tsja, het is jammer dat ze in Duitsland wel vaker de meest prachtige releases hebben maar het dan volkomen verneuken met Duitstalige audiotracks of gebrek aan ondertitels.

gotti

• 14038 berichten
  • 5702 stemmen

Vind het vooral vreemd dat Duitsland degene is die 'm uitbrengt. Wist niet dat het daar zo populair was. Je zou zeggen dat het gewoon in Australië uit zou komen. Maar wellicht volgen die nog...

Leland Palmer

• 23759 berichten
  • 4769 stemmen

Heartbreak High: Yeah!

Fantastische serie, tijd voor een release op dvd. Ik zou veel, maar dan ook veel over hebben om al die series op dvd te hebben. Als iemand ooit de dvd's (NL) weet te vinden, mag die dat gerust aan mij melden

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Geweldige serie en geweldig jeugdsentiment.

Dennis forever.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Leland Palmer schreef:

Heartbreak High: Yeah!

Fantastische serie, tijd voor een release op dvd. Ik zou veel, maar dan ook veel over hebben om al die series op dvd te hebben. Als iemand ooit de dvd's (NL) weet te vinden, mag die dat gerust aan mij melden

Bij mij ook graag!

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

PM incoming!

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Toch was het best onrealistisch dat die Kat met die brilsmurf (Charly o.i.d.?) ging.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Don Dijk schreef:

PM incoming!

Over de DVD's? Kan toch gewoon hier worden neergezet?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Phoenix schreef:

(quote)

Over de DVD's? Kan toch gewoon hier worden neergezet?

Nope. Ik doe er graag gewichtig over namelijk. Dus als iemand interesse heeft, PM me!

Thomas83

• 3784 berichten
  • 3424 stemmen

Mooie herinneringen aan. Ik denk niet dat ik echt ver in de serie ben gekomen, maar dit was wel echt een goede serie. Super simpele maar op een of andere manier lekkere intro ook, en wat ik me vooral van de serie herinner is dat het op zo'n fijn tijdstip werd uitgezonden. Ergens in de namiddag, en op Nederland 3 of zo. Lekker om te kijken als je thuiskwam van school. Dat het een Australische serie was had ook zijn charme met dat accent en taalgebruik.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.