menu

Overig / Televisie / Heartbreak High

zoeken in:
Iemand die dit programma altijd keek??

vroegah

Menni
altijd.. Tijd voor een dvd-box..

kos
Geweldige serie .

Ja, heel erg leuk altijd.

Inderdaad vond ik vroeger ook een zeer leuke serie, die me redelijk realistisch overkwam. De film "The Heartbreak Kid", waar de serie een spin-off van is, vond ik wel minder geslaagd.

Geweldige serie idd, zou leuk zijn als hij op DVD uitkwam.

Cult! . Die serie heeft vroegah menig keer tussen mij en mijn huiswerk gestaan.

Was mijn favoriete serie vroeger. Wil het best weer eens zien.

Menni
Zijn er nog mensen die veel op video hebben? Je zou me zeer gelukkig kunnen maken..

Vroeger?
We praten verdorie over midden jaren 90.

Menni
Een week geen Heartbreak High en het begint al als 'vroeger' te voelen, zo goed is 't .

Diesel
Heb de film gezien en die vond ik verassend goed.

Inderdaad een goeie serie, maar ik heb m te vaak gezien, denk nie dat ik m erg mis...

EmDee schreef:

Vroeger?
We praten verdorie over midden jaren 90.

agjah ben nog maar 18 dus praat je snel over vroegah

Las een tijdje terug dat er gewerkt wordt aan een dvd(box?) van deze serie...
Goed nieuws.

Menni
Nou, op fora zijn heel wat fans die vinden DAT er een box zou moeten komen. En zo kwamen er lui die hun tv-opnames gingen branden en verkopen enzo. Iets 'officieels' geloof ik pas als ik het zie, maar het moet er natuurlijk wel van komen!

Ow ja dit keek ik altijd. canadees toch?

Nee, Australisch.

Dan heb ik een andere serie in mijn hoofd. ook zoiets maar dan canadees. daarvan ben ik de titel kwijt. Die was ook erg goed. maar wel eerder gemaakt

Heartbreak ken ik ook nog wel. met die griekse gemeenschap. en een paar leuke meisjes

Heartbreak high brak mijn hart van al die misere ..... maar was zeker leuk om naar te kijken. Zeker het begin met Peter Rivers die een relatie kreeg met zijn lerares. Die actrice ( Kym Wilson ) was trouwens erg in opspraak omdat zij een van de laatste mensen was die de zanger van INXS heeft gezien voordat hij zichzelf ophing. Maar ok, da's weer een ander verhaal. Peter Rivers was mijn favoriet ..... Werd trouwens ook goed geacteerd in die serie.

its my life
ehhhhhhhhhh K*T progamma.
Ik hou niet van soaps en die tienergedoe ook niet.

Menni
Wat rot voor je!

Ja, keek ik ook altijd graag naar! Zoals in de meeste Aussie series wordt er geweldig in geacteerd. En hoewel de samenstelling van de cast steeds veranderde (en je dus steeds moest wennen aan nieuwe gezichten en nieuwe karakters), bleven de personages en de verhaallijnen boeiend.
Moest zwaar janken trouwens toen Steve (Corey Page) overleed (derde of vierde serie)! Ik was heimelijk verliefd op hem ... en toen ging ie dood!

Idd... hoog tijd voor een dvd box!

Geweldige serie. Ik heb hem van begin tot eind gevolgd toe hij een paar jaar geleden op Nederland 2 werd herhaald. Ik heb in totaal misschien maar 15 afleveringen gemist (maar ik miste dan wel weer altijd de belangrijke afleveringen). Na een tijdje begonnen de onderwerpen wel een beetje in de herhaling te vallen: leerling/leerlinge krijgt relatie met leraar/lerares; meisje wordt zwanger; er gaat weer eens iemand vreemd; iemand wordt beroemd en gaat van school af; iemand is een beetje crimineel maar bedoelt het eigenlijk niet zo slecht; enz. enz. enz. Desondanks heb ik erg van deze serie genoten

Ik vond het ook een geweldige serie, heb alleen een aantal afleveringen in het begin gemist. Toen de serie werd uitgezonden zat ik zelf ook op de middelbare school en werd ook dacht ik om 16.00 of 17.00 uitgezonden, precies wanneer ik weer thuis was.

Zoals de meeste mensen die in dit topic reageren was ik ook altijd erg positief over HBH. Als er ooit dvdboxen van deze serie uit zouden komen, zou ik ze direct aanschaffen

Diesel
citybird schreef:

Inderdaad vond ik vroeger ook een zeer leuke serie, die me redelijk realistisch overkwam. De film "The Heartbreak Kid", waar de serie een spin-off van is, vond ik wel minder geslaagd.
Ik vind de film juist erg geslaagd. Kan iemand trouwens een goed plaatje vinden van de film? De plaatjes die ik heb meegestuurd zijn allemaal afgekeurd.

us_raider
Ik vond het seizoen waarin de hoofdpersonage's Drazic, Dennis Klinsmann, Sarah Livingstone, Kurt Petersen, Anita Scheppers, Ryan Scheppers en Charlie Bird waren toch wel het leukste...:)

Jammer dat het nu niet meer komt...:(

Gast
geplaatst: vandaag om 01:38 uur

geplaatst: vandaag om 01:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.