- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Carlo & Irene
Carlo & Irene
neo
-
- 15407 berichten
- 9635 stemmen
Ik vrees een boel teleurgestelde kopers, die na jaren zullen inzien dat het alleen vroeger leuk was...
moviefreak#1
-
- 14296 berichten
- 21918 stemmen
Precies. Als je een parodie van GTST van een paar jaar terug wil zien kun je altijd nog GTST van vandaag de dag bekijken
kos
-
- 46241 berichten
- 8537 stemmen
Ik vrees een boel teleurgestelde kopers, die na jaren zullen inzien dat het alleen vroeger leuk was...
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Pittige Tijden begon voor 1996 als korte sketches op Telekids. Ik hoop dat deze er ook bij zitten.
neo
-
- 15407 berichten
- 9635 stemmen
Voor zover ik weet is het altijd een sketch geweest die onderdeel van Telekids was.
moviefreak#1
-
- 14296 berichten
- 21918 stemmen
Inderdaad van een apart programma heb ik nog nooit gehoord.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Is het volgens mij ook nooit geweest, kwam altijd tijdens Telekids.
Heb toevallig een verzamelvideo begin dit jaar gekeken bij een vriendin, lag toen weer op de grond, dus dat zal over het algemeen wel goed zitten.
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Kort nadat GTST begon had Carlo Boszhard "Matige Tijden" op de AVRO, waarin hij Arnie speelde. Toen hij bij Telekids terecht kwam (eerst als een frequente gast en later mede-presentator) deed hij ook een aantal GTST parodie sketches. Dit was voordat "Pittige Tijden" een wekelijks/regelmatig onderdeel van Telekids werd in 1996.