• 12.162 nieuwsartikelen
  • 165.361 films
  • 10.667 series
  • 30.834 seizoenen
  • 622.673 acteurs
  • 194.833 gebruikers
  • 9.091.792 stemmen

Carlo & Irene

zoeken in:

neo

• 15407 berichten
  • 9635 stemmen

Ik vrees een boel teleurgestelde kopers, die na jaren zullen inzien dat het alleen vroeger leuk was...

moviefreak#1

• 14296 berichten
  • 21918 stemmen

Precies. Als je een parodie van GTST van een paar jaar terug wil zien kun je altijd nog GTST van vandaag de dag bekijken

kos

• 46241 berichten
  • 8537 stemmen

neo schreef:

Ik vrees een boel teleurgestelde kopers, die na jaren zullen inzien dat het alleen vroeger leuk was...

Toen was het ook al het domste programma ever .

streeter

• 1436 berichten
  • 6799 stemmen

Pittige Tijden begon voor 1996 als korte sketches op Telekids. Ik hoop dat deze er ook bij zitten.

neo

• 15407 berichten
  • 9635 stemmen

Voor zover ik weet is het altijd een sketch geweest die onderdeel van Telekids was.

moviefreak#1

• 14296 berichten
  • 21918 stemmen

Inderdaad van een apart programma heb ik nog nooit gehoord.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Is het volgens mij ook nooit geweest, kwam altijd tijdens Telekids.

neo schreef:

Heb toevallig een verzamelvideo begin dit jaar gekeken bij een vriendin, lag toen weer op de grond, dus dat zal over het algemeen wel goed zitten.

streeter

• 1436 berichten
  • 6799 stemmen

Kort nadat GTST begon had Carlo Boszhard "Matige Tijden" op de AVRO, waarin hij Arnie speelde. Toen hij bij Telekids terecht kwam (eerst als een frequente gast en later mede-presentator) deed hij ook een aantal GTST parodie sketches. Dit was voordat "Pittige Tijden" een wekelijks/regelmatig onderdeel van Telekids werd in 1996.

kos

• 46241 berichten
  • 8537 stemmen

.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2559 stemmen

Echt precies ook

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.