menu

Overig / Televisie / Carlo & Irene

zoeken in:
Moviestar
Ik zag dat er nog geen topic was voor het best bekendste duo van Nederland. Telekids, Life & Cooking en de Carlo & Irene Show alledrie succesvolle programma's van een leuk en goed op elkaar ingespeeld duo. Ben benieuwd wat jullie ervan/van hun vinden?!

kappeuter (crew)
Gebakken lucht.

Moviestar
kappeuter schreef:

Gebakken lucht.

Ook vroeger nooit telekids gekeken??

Moesten het bij telekids houden.

kappeuter (crew)
Telekids was wel ok inderdaad. Toen het uitgezonden werd, was ik er te oud voor, maar dat terzijde.

Moviestar
Macmanus schreef:

Moesten het bij telekids houden.

Nou ik vind Life & Cooking anders ook erg leuk alleen halen ze zeker nooit meer het succes dat ze met telekids hadden en dat is wel jammer maar de Carlo & Irene Show is lekker over de top en moet je gewoon echt niet bij nadenken anders is er niets aan, en met Gerard Joling erbij als showzanger en Marijke Helwegen (Miss Facelift) als assistente is het toch wel leuk maar gewoon omdat het zo dom is, kijk wat dat betreft is Life & Cooking serieuzer.

kappeuter (crew)
Moviestar schreef:

kijk wat dat betreft is Life & Cooking serieuzer.

Een grote commercial. Laten ze mensen 'koken' door Mora kipdingen in de frituur te gooien. Zo dom.

kos
Moviestar schreef:

Nou ik vind Life & Cooking anders ook erg leuk alleen halen ze zeker nooit meer het succes dat ze met telekids hadden en dat is wel jammer maar de Carlo & Irene Show is lekker over de top en moet je gewoon echt niet bij nadenken anders is er niets aan, en met Gerard Joling erbij als showzanger en Marijke Helwegen (Miss Facelift) als assistente is het toch wel leuk maar gewoon omdat het zo dom is, kijk wat dat betreft is Life & Cooking serieuzer.
Klinkt heel eng. Niet dat ik er anders wel naar was gaan kijken.

Ik was ooit met m'n klas bij Telekids. Erg leuk (ook veel oogcontact met Irene Moors ), totdat Dingetje "Praat geen poep" ging performen (hij had echte stront aan z'n broek) en uitgerekend naast mij ging staan.

Life and Cooking was af en toe wel aardig, maar ik ken het trucje nu wel, en hoef het niet meer te zien. Telekids ken ik niet, ben ik te oud voor waarschijnlijk .

Telekids was echt top. Dat heb ik als student ook vaak gekeken. Life&Cooking vind ik niet veel aan en die andere show is gewoon lachwekkend. Domme entertainment. Prima.

Passé... opdoeken en weg ermee...

Vroeger vaak Telekids gekeken; toen vond ik het duo nog wel cool. Maar nu vind ik Carlo nogal een irittant figuur.

Vergeefse poging om de spelshows uit de jaren '80 terug te brengen op de buis.
De Ruysshow komt echt niet meer terug hoor...

Ze leven in het verleden, zijn irritant en niet om aan te horen/zien. Telekids was bij vlagen leuk.

Moviestar
Ik was laatst ook bij de opnamens van de Carlo & Irene Show en persoonlijk vind ik ook dat Irene het beter doet als Carlo en uitgerekend Carlo kwam ik na de show tegen op de gang iedereen om m heen, maar hij ziet er ook erg oud uit en heeft een lading make-up op! Gerard Joling ook hoor trouwens. Maar het is best leuk om zo'n show bij te wonen vooral als je de zaterdag erna gewoon VOL CLOSE-UP in beeld bent

Die show van nu is echt een dieptepunt. Telekids was meestal wel leuk.

Telekids was ge-wel-dig... nu hebben ze nog wel chemistry maar het zijn mijn programma's niet

telekids was nog wel aardig, maar die programma's erna zijn typische RTL 4 onzin.
RTl 4 is typisch zo'n zender waar alleen maar 50+ naar kijken, Rtl 4 staat bij hun de hele dag op. vandaar die belachelijke hoge kijkcijfers.
kan me iemand vertellen wat er nou zo geweldig aan Rtl 4 is ?
daar komt mijns inziens nou werkelijk niets op.

Moviestar
roda schreef:

telekids was nog wel aardig, maar die programma's erna zijn typische RTL 4 onzin.
RTl 4 is typisch zo'n zender waar alleen maar 50+ naar kijken, Rtl 4 staat bij hun de hele dag op. vandaar die belachelijke hoge kijkcijfers.
kan me iemand vertellen wat er nou zo geweldig aan Rtl 4 is ?
daar komt mijns inziens nou werkelijk niets op.

Ben ik het wel enigzins mee eens ja, echt goede programma's ken ik niet nee, ik vind een zender als Yorin veel beter.

na telekids werd gedacht dat een ander programma met carlo en irene net zo leuk zou worden gevonden. maar ik denk dat het succes van telekids niet alleen aan hen lag maar aan de hele sfeer. dat succes krijg je gewoon niet terug door één of ander flauw programma te maken waar dezelfde presentatoren in zitten.

Moviestar
Maar de sfeer van het programma kwam juist door -wat jordy al zei- de chemistry tussen die twee.

daar heb je wel gelijk in, maar ik blijf vinden dat dit in hun volgende programma's een stuk minder is.

Moviestar
eeflien schreef:

daar heb je wel gelijk in, maar ik blijf vinden dat dit in hun volgende programma's een stuk minder is.

Ja daar ben ik het ook zeker mee eens Telekids was en blijft gewoon hun beste programma samen.

neo (crew)
Ik keek jaren terug ook altijd naar rtl 4 naar hun programma op zaterdag. Daarna heb ik eigenlijk maar weinig meer gezien van het duo. En als ik dan wat zag, vond ik het wel aardig. Het schijnt wel enorm aan te slaan (te zien aan de kijkcijfers) en de vele programma's die Carlo maakt.

Moviestar
Nou ik las net dat het juist tegen valt qua kijkcijfers. Ze zijn begonnen met de Carlo & Irene Show met 1,3 miljoen kijkers en dat zijn er nu nog maar 730.000 dat is dan best weinig, maar wat wil je als om het zelfde tijdstip All You Need Is Love wordt uitgezonden

Al You Need Is Love vind ik dus echt verschrikkelijk,ik heb er nooit wat aan gevonden,dan maar de Carlo en Irene show.Al kan die Carlo wel een irritantje zijn.Life &Cooking is een groot reklameblok.

OFFICIEEL: Pittige Tijden ECHT op DVD!

Carlo Boszhard en Irene Moors zijn binnenkort weer te zien in Pittige Tijden. Eind dit jaar ligt waarschijnlijk een dvd van de persiflageserie in de winkels. Dat heeft de manager van Irene Moors donderdag bevestigd.

Pittige Tijden was een onderdeel van het kinderprogramma Telekids op zaterdagochtend. De serie, die tussen 1996 en 1999 wekelijks werd uitgezonden, was een persiflage op Goede Tijden, Slechte Tijden. In totaal zijn 99 afleveringen gemaakt van de serie. De titelsong haalde in 1996 de Top 40.

In een interview met de website omroep.nl zei Moors eerder dat Pittige Tijden niet alleen voor kinderen bedoeld was. "We hadden Pittige Tijden speciaal om half twaalf gezet, zodat ook de studenten inmiddels uit bed waren." Volgens de presentatrice zagen kinderen het vooral als 'een grappig toneelstukje met Carlo & Irene'. "Maar eigenlijk probeerden wij er ook een beetje actualiteit in te leggen. De Goeden Tijden-kijkers, de studenten en ouders begrepen op deze manier wel de persiflage."

De Pittige Tijden-dvd wordt geproduceerd door House of Television, de productiemaatschappij van Irene Moors. Volgens haar manager Jan Wiesebron ontstond het idee omdat de serie dit jaar tien jaar geleden begon. "Dan beginnen de nostalgische gevoelens natuurlijk te spelen." Er is ook veel vraag naar Pittige Tijden, zegt Wiesebron. "Op internet zie je dat er nog steeds veel over wordt gesproken. Wij krijgen ook elke dag verzoeken om weer iets met de serie te doen."

Het is nog niet duidelijk wanneer de serie precies op dvd verschijnt, maar Wiesebron hoopt nog voor het einde van het jaar. "Het zou een leuk kerstcadeautje zijn."

Heeft dat nog nut nu dan ? Al die personages zijn toch al lang uit die serie ?

Robert en Laura toch niet. "Ik ben RRRRRobert." "Ik ben LalalalalalalalLaura".

Gast
geplaatst: vandaag om 01:17 uur

geplaatst: vandaag om 01:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.