menu

Overig / Televisie / The Voice of Holland - TVOH

zoeken in:
Ik vind het juist veel leuker als je wel deelnemers uit kunt lachen... eerste Idols was classic. TVOH kijk ik mede niet meer vanwege die uberpositieve kritieken altijd.

Wat Naomi zegt; als je zuiver zingt, ben je al een held.

Ik heb af en toe met een gigantische frons op m'n smoel geluisterd naar de lofzang (of de kandidaat nou door is of niet) terwijl ik alleen maar de neiging kreeg om door te zappen bij dat veilige gejank van die muurbloempjes en huisvaders op de meest bekende, simpele nummers.

otherfool schreef:
Ik vind het juist veel leuker als je wel deelnemers uit kunt lachen... eerste Idols was classic. TVOH kijk ik mede niet meer vanwege die uberpositieve kritieken altijd.

Ik moet wel eerlijk toegeven dat het inderdaad ook wel leuk was om heerlijk op de bank te zitten en om mensen te lachen die totaal niet konden zingen maar dat zelf niet doorhadden!

Nou, Wudstik (enige met talent) eruit tegen die extreem matige vocaliste GERRIE. Dafuq?! Dat ik dit nog kijk zeg...

En nu de meest overschatte kandidaat ooit (Julia) met een herhaling van dr auditie. Wat een farce! One trick pony

Eens voor wat betreft Wudstuk t.o.v niks bijzondere Gerrie, maar als nu Julia er uit ligt en die vreselijke Cheyenne doorgaat dan zet ik het uit en wil ik niks meer met dit programma te maken hebben

Edit: fuck, moet ik nog doorkijken ook.

Verschrikkelijke commerciële rotzooi

Potentiële winnaar the voice 2014?

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=XFIND_mVOL0

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

SDG030
HALVE TAMME.

Goede zanger, maar wat een verschrikkelijk gedrocht is dit programma toch... Het is altijd al een poppenkast geweest, maar ze overtreffen zichzelf inmiddels alweer. Die juryleden, gadverdamme. Krijgen ze de opdracht om zich als aandachtsgeile debielen te gedragen, of komt het echt uit henzelf? Kan niemand die Marco trouwens vertellen dat het misschien beter is om stil in je stoel te blijven zitten als je echt totaal niet lijkt te kunnen bewegen op muziek. Nee, het lijkt me beter dat ze ook aan dit programma een einde breien. Kan mij niet voorstellen dat hier nog mensen op zitten te wachten, of het oprecht een leuk programma vinden.

jeroentjuhhhhh schreef:
Nou, Wudstik ( enige met talent)
Ik was vorig jaar oprecht blij dat die ongelooflijk neppe Wudstik van het toneel verdween. Elke aflevering stond hij weer te huilen naast zijn begeleider (Trijntje?) en te vertellen hoe erg hij zich toch weer had ingeleefd in het door hem gezongen nummer. Emoties binnen muziek moet je als publiek voelen, die hoeven er niet na afloop door zanger en juryleden verbaal ingeramd te worden. Nee, ik vond Wudstik met afstand de meest verschrikkelijke kandidaat sinds de eerste Idols.

Heb net gekeken, vond het wel aardig. Typisch dat Bibi niet doorging, had ik ook niet verwacht.

Is het nieuw dat ze niet meer kennismaken / feedback geven aan de kandidaten die niet doorgaan? Nu is het gewoon podium af, en door met de volgende.

SDG030 schreef:

Goede zanger, maar wat een verschrikkelijk gedrocht is dit programma toch... Het is altijd al een poppenkast geweest, maar ze overtreffen zichzelf inmiddels alweer. Die juryleden, gadverdamme. Krijgen ze de opdracht om zich als aandachtsgeile debielen te gedragen, of komt het echt uit henzelf? Kan niemand die Marco trouwens vertellen dat het misschien beter is om stil in je stoel te blijven zitten als je echt totaal niet lijkt te kunnen bewegen op muziek. Nee, het lijkt me beter dat ze ook aan dit programma een einde breien. Kan mij niet voorstellen dat hier nog mensen op zitten te wachten, of het oprecht een leuk programma vinden.

David Dam heeft inderdaad een lekkere sound. Ik heb toen ooit het eerste seizoen gezien,
daarna heb ik the voice nooit meer gevolgd.

Vrijdag zapte ik met toeval op the voice, David Dam was voor mij het hoogte punt van de
show, de punten die jij hierboven aangeeft, daar ben ik het helemaal mee eens.

Dit seizoen volgen staat dan ook zeker niet in mijn planning.

@SDG030

Tja toch weer ruim twee miljoen kijkers... Blijkbaar is de vijver nog groot genoeg.

Zal ook altijd zo blijven. Veel huisvrouwen nemen genoegen met de sleur van hun huwelijk dus waarom vernieuwing willen in hun kijkgedrag?

kos
HALVE TAMME. schreef:
Potentiële winnaar the voice 2014?
(embed)

Omdat iemand Marvin Gaye verneukt? ;-(

SDG030
merijn82

Ja, wie ben ik ten overstaan van 2 miljoen kijkers. RTL zal hartstikke gek zijn om de Voice van de buis te halen, maar dan vraag ik mij wel af of die twee miljoen mensen die juryleden zo lekker authentiek vinden, of dat ze zich ook groen en geel ergeren aan die overtreffende trap van over-acting? Wellicht nemen ze het op de koop toe uit verveling.

kos

Tja... dat vergelijken met het origineel houd je toch. Ze zingen op dit moment nu eenmaal nummers van iemand anders. Je hoort verder niemand zeggen dat hij MG doet verbleken, dat is een grootheid, maar je moet het wel los zien van MG. Hier wordt gewoon gekeken of hij potentieel heeft en dat die jongen gevoel voor soul heeft lijkt me duidelijk. Al kun je nu al met zekerheid stellen dat zo'n jongen hier in Nederland, en al helemaal in dit genre, niet de juiste begeleiding krijgt en er daarom waarschijnlijk niet alles zal uithalen wat er in zit. Als hij al wint, hoor je een jaar later niets meer van hem.

SDG030 schreef:
Wellicht nemen ze het op de koop toe uit verveling.

Dat denk ik inderdaad. Het lijkt me dat die twee miljoen kijkers de neppigheid van het programma ook wel constateren. Zie ook Naomi Watts' antwoord. En het is ook een ideaal programma voor mannen om punten te scoren bij een dame (in de beginfase dan, als je het nog steeds doet als je in relatie zit zit je gewoon zwaar onder de plak).

Je zou zeggen dat in deze tijden van Uitzending Gemist, Netflix, etc. mensen niet meer dit soort prut kijken en dingen kijken die ze echt leuk vinden op de momenten dat het ze uitkomt.

Ik denk eigenlijk dat jullie de meeste kijkers van dit soort programma's schromelijk overschatten. Ik zie de gemiddelde Voice-kijker niet voor me als iemand die geërgerd zit te kijken en al analyserend het programma tot zich neemt. Ik denk dat het gros het oprecht geweldig vindt (inclusief de jury) en 'niet beter weet'. Ze hebben ook simpelweg de behoefte/interesse niet, aan/in wat anders.

Blijf wel bedenken op wat voor forum wij hier actief zijn!

606
Nou vandaag voor de 2de keer gekeken, en vooral de Zweed en Pleun waren de beste van de avond.

606
Pleun Bierbooms flikt het elke keer weer, dan denk je het kan niet beter dan de vorige keer, oh jawel hoor Pleun kan dat. En die vincenso, bah bah wat een zelfingenomen ventje walgelijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:14 uur

geplaatst: vandaag om 22:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.