menu

Overig / Televisie / Sherlock (BBC)

zoeken in:
Na Brett is Cumberbatch de beste Sherlock ooit.
Brett was echt de Holmes zoals uit de boeken (heb ze allemaal meerdere keren gelezen), Cumberbatch is een geweldige sociopaat die een uitstekende Holmes van de moderne tijd neerzet, de chemie met Watson is volop aanwezig en de "oude" Holmes neerzetten in moderne tijd is het beste wat ze met de beste speurder te wereld hebben kunnen doen, briljant komt als eerste in mij op. Heb net de eerste aflevering van seizoen 2 gekeken en een Sherlock die met alleen een laken om in Buckingham Palace zit en een Adler die geheel bloot ten tonele verschijnt wat een feest, de boeken met een nieuw jasje. Kan niet wachten om de volgende twee afleveringen te gaan zien en hoop dat deel 3 snel komt.

Aaargh!

Als iemand me had verteld met wat voor vreselijke cliffhanger seizoen 2 eindigt, en hoe lang het nog duurt voor seizoen 3 uit komt, was ik volgend jaar pas begonnen met kijken...

Naja, make them cry, make them laugh, make them wait zullen we maar zeggen

D.K
Wow.

Wat is dit toch verrassend een goeie serie. Zeer sterke seizoen 1 met een fantastische afsluitende laatste 10 minuten met Moriarty .

timbo_ schreef:
Afsluiting seizoen is weer geweldig en seizoen 2 is simpelweg het beste dat ooit op seriegebied is verschenen

Hier sluit ik me volledig bij aan. Met name de eerste deel van seizoen 2. Die gaat bij mij in als de beste episode in serieland . Ik vind bijna iedereen fantastisch in de serie Sherlock,Watson , Lestrade, Anderson , Mycroft, de dame die altijd Watson ophaalt voor Mycroft, Moriarty en Irene Adler.

Hieronder een fanmade clip van mijn favoriete episode . (Met de muziek van Tinker tailor soldier spy)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=xW9EUWsvftE

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Hoe komt het dat deze films niet als film worden weergegeven? Zijn echt seperate speelfilms.,..

D.K
Goed nieuws , seizoen 3 komt terug in september.

Een foto is vrijgegeven voor het derde seizoen:
First Official Photo: 'Sherlock' Season 3 - Deadline.com

Erg veel zin in, zeker na de gebeurtenissen van de laatste aflevering uit het tweede seizoen

kos
En de airdates ook. Woei!

1 januari, BBC.

Lekker begin van het nieuwe jaar

Canvas doet lekker mee en zend de eerste aflevering van het derde seizoen ook uit op 1 januari!

Erg benieuwd naar

van waar heb je dat?

op de site van canvas vind ik niets hierover?
daar staat 1ste aflevering op 4 januari?

s0062423 schreef:

daar staat 1ste aflevering op 4 januari?

Inderdaad. Op zaterdag 4 januari om 20u40. Ik heb het al geprogrammeerd om op te nemen.

Link naar Canvas voor 7de, 8ste en 9de aflevering Sherlock.

Aah oei, dan heb ik scheel gekeken. Het is inderdaad 4 januari

Plezant nieuws. Hoeven wij ook niet al te lang wachten om reeks drie op de buis te zien en loont het haast niet om het via andere wegen te bekijken.

De mini-episode is trouwens op het YouTube kanaal van de BBC te zien. Mocht je 'm gemist hebben:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=JwntNANJCOE

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Aardige zoethoudertje die vooral als een heads-up kan worden gezien; The game is back on!

Vanavond BBC 1 22:00 uur! Ik zit al klaar.

Hij was weer geweldig

ILDIB schreef:
Hoe komt het dat deze films niet als film worden weergegeven? Zijn echt seperate speelfilms.,..

Zo worden ze door de makers ook beschouwd.

Nu ook op Canvas!

AHWA
Gisteren de eerste aflevering van seizoen 1 nog eens herzien. Blijft goed. Nu tijd maken voor de rest, want daar heb ik nog niets van gezien. Hoop wel dat de snappy dialogen blijven.

De serie wordt per aflevering beter. Wat een geweldige ep weer gisteren. Ik was even bang voor een "tussenaflevering" die de nadruk legt op karakteruitdieping, gelukkig niet dus.

Superprettig dat Mary ook een leuk personage is! Ik had niet verwacht dat ik "de vrouw die tussen Sherlock en Watson" ooit cool zou vinden, maar wauw. She's awesome.

Dit hele draadje gemist, dus ook de eerste aflevering van het nieuwe seizoen.
Hopelijk kan ik het alsnog zien op 13th street of zo.

De Filmkabouter schreef:
Superprettig dat Mary ook een leuk personage is! Ik had niet verwacht dat ik "de vrouw die tussen Sherlock en Watson" ooit cool zou vinden, maar wauw. She's awesome.

Idd! Stuk leuker dan in die (veel mindere) films.

PeterW schreef:
(quote)

Zo worden ze door de makers ook beschouwd.

Moeten bioscoop releases zijn, geen tv-films voor moviemeter (als ik t goed heb)

Wat een aflevering! En nu weer twee jaar wachten? Dat meen je niet...

2 jaar? Gewoon weer een jaar hoop ik? Niveau blijft in dit seizoen in ieder geval weer erg hoog. Wel een beetje rare oplossing van Holmes op het eind.

Mmm er zit inderdaad twee jaar tussen de seizoenen volgens imdb, ik zou toch zweren dat er elk jaar een seizoen was.

Briljante aflevering weer. Seizoen 4 kan niet snel genoeg komen, met Moriarty

Zat er niet zolang tussen de seizoenen omdat de hoofdpersonages bezig waren met the hobbit trilogie?

Gast
geplaatst: vandaag om 18:05 uur

geplaatst: vandaag om 18:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.