menu

Overig / Televisie / Boardwalk Empire

zoeken in:
606
Ga deze zeker volgen.

Is vanavond nou de 1ste aflevering op nl3?

Ch3wb4cc4h
Ja, half 9.

Christus wat een serie . Had lage verwachtingen maar verdomme, ze hadden gelijk.

Tot zover een erg boeiende serie.. briljant vormgegeven bovendien.

haha ofniet, eindelijk iets op de televisie wat het kijken waard is.

Eerste aflevering uitgegooid na een half uurtje. Saai. 13 in een dozijn televisie.

606
Wouter schreef:
Eerste aflevering uitgegooid na een half uurtje. Saai. 13 in een dozijn televisie.

Geef het gewoon een kans, je hebt pas net 1 aflevering gezien

Don Dijk
Geweldige serie.

Eerste twee afleveringen nu gezien en ben al verslaafd.

Wouter schreef:

13 in een dozijn? en dat na een half uur? Ik heb nu bijna alle afleveringen gezien van seizoen 1 en ken geen andere 'televisie' waar het op lijkt.

Aardige eerste aflevering. Tuurlijk The Sopranos zal het bij mij nooit overtreffen, maar desalniettemin zeker de moeite waard om te kijken, is mijn eerste indruk.

Wouter schreef:

Wel erg stellig gezegd, maar ik snap wat je bedoelt. Ook ik vond het niet de hele 80 minuten even boeiend: mooie sets en fijne acteurs (Buscemi, Pitt) maar daar blijft het bij. Spannend is anders.

83Utreg!
Dit word denk ik de eerste serie die ik echt op tv ga volgen. Elke zondag half negen zit ik voor de buis.

606
Ben zeer tevreden over de eerste aflevering, Zeer mooi gemaakt en gelijk ook wat fijne actie erin.

Heb nu bijna heel seizoen 1 gezien, ik vind het iig een geweldige serie. Hopelijk wachten ze niet te lang met nieuwe afleveringen uitzenden.

Heeft iemand hier enig idee wanneer ze in de US gaan beginnen met het uitzenden van seizoen 2? Of is die uberhaupt nog niet in gemaakt?

kos
S1 is net pas afgelopen dus dat duurt nog wel even.

Er zit meestal (zeker bij HBO) exact een jaar tussen de start van ieder seizoen.

606
2de aflevering was ook goed en mooi verhaal.

wat een super serie. net klaar met seizoen 1.
balen om zo lang te wachten op seizoen 2.

Zag gisteren de eerste twee afleveringen. Ben niet echt overtuigd. Nogal traag en had niet het idee echt iets nieuws te kijken.

Grappig om Omar (The Wire) langs te zien komen.

Heb gisteren de eerste aflevering gekeken. Geweldig meteen al. En leuk ook dat Kelly MacDonald erin speelt, daar heb ik altijd wel een beetje een zwak voor gehouden sinds ik op mijn 17de Trainspotting zag.

Zometeen aflevering twee!

Ben normaal helemaal niet van de series maar ik was hier aan begonnen en binnen drie dagen had ik al de 12 episodes gezien. Echt een topserie die lekker vlot loopt, zonder het gezeik wat je veel in andere series tegenkomt. Kijk heel erg uit naar seizoen twee met hopelijk een hoofdrol voor Michael Pitt

Hoe kun jij ze alle 12 al gezien hebben? Bnn is nog maar 4(?) ofzo.

Wat dacht je van downloaden?

Don Dijk

Doet soms wat denken aan The Sopranos, echter deze is nog beter: een prachtserie met een rij sublieme spelers, gebaseerd op mensen die echt geleefd hebben. Een open einde dat ruimtie biedt voor een vervolg.

Ha,ha......eerste aflevering gezien en vind 'Mister Pink' nu al een geweldige rol neerzetten.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:29 uur

geplaatst: vandaag om 18:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.