- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Hoeveel dvd's kopen jullie gemiddeld per maand?
Hoeveel dvd's kopen jullie gemiddeld per maand?

Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat ik per maand tussen de 2 en de 5 dvd's koop.

Halcyon
-
- 9933 berichten
- 0 stemmen
Tegenwoordig ben ik serieus aan het overdrijven, zo'n 15 dvd's per maand. Kan het me wel veroorloven, maar toch...

maxcomthrilla
-
- 15552 berichten
- 2701 stemmen
Tegenwoordig ben ik serieus aan het overdrijven, zo'n 15 dvd's per maand. Kan het me wel veroorloven, maar toch...
Ja, dat heb ik de laatste 2 maanden ook, ik heb nu een paar maanden lang 3 bijbaantjes dus ben ik ook wat meer dvd `s per maand gaan aanschaffen.

Toon1
-
- 497 berichten
- 2702 stemmen
10-20 dvds per maand. Ik geef veel te veel geld er aan uit. Maar ja, verplicht jezelf maar eens om niet naar een online-shop te surfen, veel moeilijk dan de FRS niet binnenwandelen .

neo
-
- 15397 berichten
- 9471 stemmen
Ik koop eigenlijk heel erg weinig dvd's. Het is dat ik er pas 3 heb gekocht, maar daarvoor was het zeker al zo'n maand of 9 terug sinds ik er een kocht. Besteed veel meer aan filmmuziek cd's.

Halcyon
-
- 9933 berichten
- 0 stemmen
Besteed veel meer aan filmmuziek cd's.
Kan je toch beter de film kopen, kost tegenwoordig evenveel + je hebt film én muziek .

neo
-
- 15397 berichten
- 9471 stemmen
Nou nee. Er zijn er ook een heleboel vervelende, slechte films die wel goede muziek hebben van welke componist dan ook... Dan ga ik mij niet helemaal door de film heen vechten, enkel voor de muziek. Wat ik ooit wel regelmatig deed, en ik moet toegeven dat ik sommige kocht voor de muziek. Zo zit er bij Bicentennial Man een isolated score van James Horner.
Maar naast de meeste dvd's heb ik 9 van 10 keer ook de cd.
edit: Zie hier ook een gedeelte van wat ik heb. Die zijn echt niet allemaal van goede films

Dimi999
-
- 28 berichten
- 1093 stemmen
4, eentje per week.
Maar thuis heb ik prime, dat zijn 4 posten van digitale TV in Belgie waarop ze dag en nacht recente filmen spelen.

matthijs_013
-
- 3625 berichten
- 5100 stemmen
veel te veel, haha..
2 jaar geleden begon ik met kopen
en heb er nu meer dan 600
...
zijn wel video's bij inbegrepen

Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Ik spaar ze al vanaf mijn 13e, en ik ben nu 19... En nu heb ik er 160..
Maar zelf ben ik er heel erg trots op

dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4098 stemmen
Toen ik nog thuis woonde (goede oude tijd) kocht ik er zeker 15 per maand. Nu woon ik sinds een maandje op mezelf en heb er denk ik 6 aangeschat, waarvan 3 voor 2,99 haha. Kan het me niet meer zo veroorloven maar blijf het wel doen zolang het kan. Het is en blijft een verslaving. Kan geen DVD winkel voorbijlopen zonder ff gekeken te hebben.

Fikret8
-
- 6117 berichten
- 4128 stemmen
Normalitair 2 tot 5 dvd's. Laatste maanden 5 tot 10 ivm aantrekkelijke aanbiedingen.

Bert1
-
- 2196 berichten
- 0 stemmen
1 a 2 per maand, ik koop enkel speciale aanbiedingen, nooit films die pas op dvd uit zijn.

xangadix
-
- 1618 berichten
- 4492 stemmen
Minimaal 5, ik zit totaal nu ver over de 1400 en ik begin mijn kast nu echt vol te bouwen. Ik denk dat ik zal moeten gaan schiften en de minder leuke wegdoen. anders bouw ik het hele huis nog vol...

lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2183 stemmen
Tussen de 0-5 per maand, meestal, soms ook tussen de 5-10

The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Gemiddeld 2-5 per maand.
Deze maand een uitschieter, met tot nu toe al 11.

mister blonde
-
- 12389 berichten
- 5311 stemmen
tegenwoordig tussen de 15-20 per maand.

Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Nu ik echt actief mijn 5- en 4,5-sterrenfilms aan het aanschaffen ben heb ik toch wel tegen de 10 dvd's per maand gekocht denk ik. Nog even en ik ben er doorheen. Dan is het de vraag of ik mezelf ervan kan weerhouden om niet weer allerhande S.E.'s (want iets anders koop ik niet, tenzij er niets anders voorhanden is) van 4*-en films te gaan kopen.

the catcher
-
- 118 berichten
- 1375 stemmen
Ik heb het heel moeilijk om een free record shop of extra zone of elders waar ze dvd's verkopen voorbij te gaan zonder eens binnen te gaan om op dvd jacht te gaan.Gemiddeld per maand mag je toch al gouw een 5 tot 10 dvd's nemen denk.Ik moet wel zeggen dat ik niet snel een dvd koop in de hogere prijsklasse.Dus meestal koop ik er die al een tijdje uit zijn.Soit, ik heb er hier nog een pak liggen die ik eens dringend moet gaan zien.Er zijn er bij die al een paar jaar in de kas liggen zonder er zijn aan te komen.

Halcyon
-
- 9933 berichten
- 0 stemmen
Momenteel niet te veel meer . Heb periodes gehad van ca. 10 per maand, dat is voor het ogenblik teruggeschroefd tot zo'n 3. Maar hoe lang zal het duren...

mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Stuk of 5 denk ik.
Altijd origineel.

Quido
-
- 14632 berichten
- 5941 stemmen
Laatste paar maanden haal ik de 30 wel. Maar denk dat het nu weer wat minder moet gaan/gaat worden nu ik studeren ga

wouter1988
-
- 9 berichten
- 1 stemmen
Koop alleen de goede oude films. Nieuwe films vind ik het niet waard om 20-25 euro uit te geven daar zijn andere manieren voor
Gemiddeld 0-3 films per maand (al is het deze maand wel iets meer)

matthijs_013
-
- 3625 berichten
- 5100 stemmen
verschilt. vaak koop ik in één keer stuk of 10-15, maar soms ga ik om alleen maar te kijken. Gemiddelde zou ik echt niet kunnen verzinnen

Roger E.
-
- 9 berichten
- 6 stemmen
Zo'n vijf a tien per maand. Vooral de klassiekers/cult films. Nooit films die net uit zijn. Die kosten vaak 20 euro en meer en een paar maanden daarna liggen ze voor de helft en minder in het schap.

by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Gemmiddeld wel 2 tot 5.
De maand Augustus 7 dvd's aangeschaft en nog een stuk of 4 video's.De maand spetember even een beetje bezuinigen.Denk trouwens dat ik toch niet veel tijd heb om films te kijken komende maanden vanwege school.

606
-
- 23766 berichten
- 11758 stemmen
vorige week 62 dvd, s gekocht van de hele maand augustus.
ga nu rustig aan doen.
per maand weet ik niet precies