- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Hoeveel dvd's kopen jullie gemiddeld per maand?
Hoeveel dvd's kopen jullie gemiddeld per maand?
Cowboy5
-
- 10 berichten
- 0 stemmen
Niet heel veel (meer), momenteel 1 a 2 per maand.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Grofweg zo'n 10 blu-rays (niet blu-ray's, foei ) per maand. Dvd's vrijwel niet meer, ik ben volop in m'n blu-raycollectie aan het investeren. Zit nu op een kleine 500.
Ik vind het dan ook frustrerend dat je de laatste tijd juist weer titels hebt die in deze regio alleen op dvd uitkomen, zoals Very Good Girls, Lost River en Magic In The Moonlight. Voelt toch alsof het nieuwe album van je favoriete artiest alleen op cassettebandje uitkomt.
SergioMalick
-
- 1057 berichten
- 1638 stemmen
Ik heb vroeger in een 4 jaar tijd zeker 100 Blu-rays en 300 dvds gekocht. Nu ik studeer en geen bijbaan meer heb staat dit aantal op 0 per maand. Meeste films kocht ik ook in de winkel, maar na een tijdje kon je die beter gewoon via internet kopen. Toch verlang ik nog wel naar mijn tripjes door de boudisque en de FRS.
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Gemiddeld zo'n 1x per dag de afgelopen jaren. Maar nu houd ik er mee op...
Dk2008
-
- 10473 berichten
- 769 stemmen
De laatste keer was in oktober 2014, gaat dus goed. Over niet al te lange tijd is het Koningsdag, ben benieuwd hoe het dit keer gaat.
6 dvd's, valt mee.
De laatste maanden toch wel weer redelijk veel dvd's gekocht. O.a. door de vele rommelmarkten, opruiming bij Blokker, enorm aanbod bij Used Products.... Met heel lage prijzen vaak. Een aantal films heb ik weer opnieuw aangeschaft, nadat ik ze heb weggedaan. Boxen en series koop ik dan weer niet, hoogstens een dvd met een aantal afleveringen of het moeten van die special interest dingen zijn.