• 12.643 nieuwsartikelen
  • 167.789 films
  • 10.882 series
  • 31.246 seizoenen
  • 626.136 acteurs
  • 195.637 gebruikers
  • 9.155.691 stemmen

Blood In, Blood out

zoeken in:

Menyes

• 14 berichten
  • 24 stemmen

Ik zou deze graag op dvd willen hebben. weet iemand een plek waar ik hem in goede kwaliteit kan krijgen voor een leuke prijs of kan ik hem van iemand overnemen? des noods gebrand.

berichtje sturen kan ook!

Bonemans

• 56 berichten
  • 411 stemmen

Gewoon bij bol.com voor 9,99 (+1,95 verzendkosten), dan heb je hem binnen 2 dagen!!

Superfilm trouwens!

moviefreak#1

• 14329 berichten
  • 22991 stemmen

Maar je zou hem ook uit de 3 voor 15 euro bakken van FRS kunnen vissen

TonyKing

• 21 berichten
  • 59 stemmen

Ik heb hem inderdaad ook gewoon bij de FRS gehaald. Wel raar dat je hier niet op kan stemmen. Ik had hem graag in mijn top 10 gezet.

kappeuter (crew films)

• 74020 berichten
  • 5896 stemmen

metalforever78

• 23 berichten
  • 12 stemmen

TonyKing schreef:

Ik heb hem inderdaad ook gewoon bij de FRS gehaald. Wel raar dat je hier niet op kan stemmen. Ik had hem graag in mijn top 10 gezet.

Waarschijnlijk omdat het gewoon een ondermaats (B) filmpie is. Ik ben gister na een half uur afgehaakt.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.