- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Vive La Fête
-
- 153 berichten
- 545 stemmen
Bij mij is het enkel het geval als je via The Shawshank Redemption op Frank Darabont klikt, bij bijv. The Green Mile gaat hij wel gewoon naar het regisseur-overzicht van Frank Darabont. Bij andere regisseurs gaat het bij mij wel gewoon goed.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
Misschien wel, of niet, maar het is beter voorkomen dan genezen.
Ik ben op dat gebied ook nogal fijngevoelig en zou nogal redelijk snel van mijn kl*ten maken om het op zijn Vlaams te zeggen. 
Ik ben ook wel fijngevoelig wat deze zaken betreft. Vond het echter reuze meevallen wat er gezegd werd tot nu toe. Jammer was een erg interesante discussie.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Misschien wel, of niet, maar het is beter voorkomen dan genezen.
Ik ben op dat gebied ook nogal fijngevoelig en zou nogal redelijk snel van mijn kl*ten maken om het op zijn Vlaams te zeggen. 
Ik vind dat de mods over de grens zijn gegaan. Heb het idee dat ze zichzelf veel te serieus nemen, iets wat de laatste tijd steeds vaker gebeurt. Vanlotjegetikt.
cornelis
-
- 4744 berichten
- 682 stemmen
Vind ik wel wat generaliserend. Zoveel gemod vindt er toch ook niet plaats hier?
Ik ben het ook niet eens met de beslissing, en hoop dat men op basis van genoemde argumenten de beslissing zal heroverwegen.
Hannibal
-
- 9400 berichten
- 3335 stemmen
Degenen die hoopten dat het topic misschien weer geopend zou worden kunnen het dankzij de uitspraken van Wouter nu wel helemaal vergeten.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Wil je echt zo ver gaan?
Vergaan? Vroegtijdig dichtgooien is vergaan. Hoe kan iets zijn gang laten gaan nu ver gaan zijn?!
Dit is MovieMeter, hét leukste forum dat ik ken. Waarom zou je die reputatie (want ik denk dat vele het met mij eens zijn) verkwisten om over het geloof te gaan discussiëren en een user aan te vallen (wat dat gebeurde er wel).
Het ging over film. Dat er wat idiote opmerkingen waren gebeurt wel vaker. Daar kunnen mods iets aan doen.
Het gaat hier over films en als je een topic wilt hebben waar de grenzen van "aardig discussiëren" worden overschreden, dan kan je beter ergens anders gaan discussiëren en alle users die je daar bij wilt hebben oproepen daar naar toe te gaan...
Er werden geen grenzen overschreden.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Vind ik wel wat generaliserend. Zoveel gemod vindt er toch ook niet plaats hier?
Jawel, er worden regelmatig discussies naar het forum geplaatst die ik bij de films vindt thuishoren. Op het hysterische af.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Degenen die hoopten dat het topic misschien weer geopend zou worden kunnen het dankzij de uitspraken van Wouter nu wel helemaal vergeten.
Huh? Krijg ik straf?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
Er werden geen grenzen overschreden.
Precies. Hooguit een of twee berichten waren discutabel en die mensen werden daar gewoon netjes op aangesproken. Hierna ging de discussie toch weer gewoon op normale manier verder.
Hannibal
-
- 9400 berichten
- 3335 stemmen
Huh? Krijg ik straf?
Nee dat niet, maar ik vind het niet normaal om mensen voor getikt uit te maken die hun werk doen. Als iemand fouten maakt mag je ze daar best op terechtwijzen, maar om dan te zeggen dat ze zichzelf te serieus nemen en 'vanlotjegetikt' zijn is niet de manier om iemand te overtuigen van zijn ongelijk.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Zijn we van suiker? Vanlotjegetikt kan ik niet echt vergaand vinden, hoor.
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
De serie Cidade dos Homens (2003) is van de site verwijderd.
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Zijn we van suiker? Vanlotjegetikt kan ik niet echt vergaand vinden, hoor.
Het was niet zo slim van je om te zeggen, ook al reageren ze in deze kwestie misschien onterecht...
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Het was niet zo slim van je om te zeggen, ook al reageren ze in deze kwestie misschien onterecht...
Mijn hemel, wat een gedoe. Ik heb dan misschien wel gelijk, maar de mods mogen nu eenmal niet tegengesproken worden?
Gaat allemaal wel ver, hoor.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Je kan inderdaad kritiek leveren, maar dat je het sluiten van een topic vanlotjegetikt vind is ook niet helemaal juist. Het ging dan wel over de geloofsbetuiging van een film, maar het was toch een "gevaarlijk" topic, dat eigenlijk heel weinig met films te maken had maar meer met principes van jouw geloof. Ik weet de precieze rede niet van de mods om het topic te sluiten, dus ik spreek ook niet voor hen, maar zo kijk ik er tegen aan en denk ik dat het in elkaar steekt. Het topic gaat niet open, of je iemand nou vanlotjegetikt noemt of niet. En dat kan jij erg vinden, maar je weet zelf donders goed dat het niet helpt.
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Ik weet niet of mensen dit hier hebben maar als ik bij de home pagina ben en ik klik op videotheek (waar dan de lijst van deze week moet staan met als poster bovenaan The Island) staat er nog de pagina van vorige week (met bovenaan de poster van the wedding crashers)
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Als je op Bioscoop klikt heb je dat ook, ik denk dat de home page als eerst is vernieuwd en dat ze nu bezig zijn met de die lijstjes..
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Gaat allemaal wel ver, hoor.
Het is hier geen democratie Wouter... :evil
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Geboortedatum: 18 mei 2006 (-1)
Je kunt gewoon -1 jaar zijn ? 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2148 stemmen
Als diegene nog in moeders buik zit natuurlijk.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Tegenwoordig kan alles 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Als diegene nog in moeders buik zit natuurlijk.
In Baby Blood kan het. 
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
staat dat bij mij
nee toch..
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
staat dat bij mij
nee toch..
Uuuhh nee, staat dat ergens dan ?
Dit is toch het grote opmerking topic etc. ? Dus ik dacht dat is wel een iets waar eventueel naar gekeken kan worden. Hoeft niet, maar dacht laat het even weten 
aegron
-
- 4030 berichten
- 1289 stemmen
op de een of andere manier komen films niet terecht bij mijn films als ik op "toevoegen aan mijn films".
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Nee maar ik ben ook op 18 mei jarig en ik was een beetje verward 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ik had al meteen gecheckt of jij het was
wel toevallig, maar het is deze gebruiker, er is tevens een topic voor dit soort dingen Wie is de Oudste/Jongste User? ik dacht dat jij dat wel wist doom 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Hahaha ja dat wist ik wel hoor 
Volgens mij zelfs gereageerd. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.