- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Fijn dat je alles weer op een rijtje hebt, Jordy.
Nou ja, voor de duidelijkheid, ik heb de site tijdelijk weer even op de "oude" (eigen) servers gezet, maar de boel gaat komende week dus verhuisd worden naar het definitieve onderkomen, wat ook wel weer met een paar uurtjes offline-zijn gepaard zal gaan.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Heyyy eindelijk weer online
Heb de laatste dagen zeker elk uur de pagina ververst om te kijken of MM weer online was. Hoezo verslaafd?
Meteen alle films gewaardeerd die ik gezien had de laatste dagen haha. Back in Business!
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Nou ja, voor de duidelijkheid, ik heb de site tijdelijk weer even op de "oude" (eigen) servers gezet, maar de boel gaat komende week dus verhuisd worden naar het definitieve onderkomen, wat ook wel weer met een paar uurtjes offline-zijn gepaard zal gaan.
Ah, op die manier. Nouja, hoe dan ook, ik ben al lang blij dat je de site niet 'kwijt' bent door een of andere cataclysmische servercrash. Dit paar offline-uurtjes rond de verhuizing komen we nog wel door. 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2624 stemmen
Pfff... ik moest wel tig pagina's doorlezen nu na lange afwezigheid. Maar ik ben al lang blij dat de site weer online is! 
Ik was al even bang dat ie gewoon verdwenen was ofzo 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Is er ook al enig idee van hoe lang het nog duurt voordat musicmeter weer in de lucht is? Dan kan ik de mensen op die chat ook even updaten. 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
''Films die in de afgelopen 2 jaar in de bioscoop zijn gaan draaien komen nog niet in aanmerking voor deze lijst.''
Waarom komen die films niet meteen na 100 stemmen in de top250 lijst?
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Waarom komen die films niet meteen na 100 stemmen in de top250 lijst?
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Mooi dat de site weer online is inderdaad! Het deed mij pas goed realiseren hoezeer deze site een ankerpunt voor filminformatie was geworden 
zijn er al mensen bij wie www.moviemeter.nl het weer "gewoon" doet (ipv het alternatieve tijdelijke adres)?
Sinds net weet ik de site pas weer te bereiken... Er was blijkbaar een tijdelijke url? (hoe wist iedereen dat eigenlijk?)
Leno
-
- 5922 berichten
- 4455 stemmen
Ik verwachtte de site pas na het weekend weer in de lucht, toch maar even geprobeert zojuist, en welja hij doet ut!
Wel zo fijn.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Hops, kon d'r net pas voor het eerst op. Alweer bijna een hele dag gemist zie ik.
Gefeliciteerd enzo 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Heh, gelukkig, MoMe doet het weer. Nu MuMe nog. 
In ieder geval ontzettend bedankt voor alle moeite, Jordy! Ik hoop ook dat het gaat lukken met die structurele oplossing.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Hebben we toch het chatrecord niet gebroken 
Wanneer gaan we weer quizen 
Billie Turf Contra Kwel 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Heh, gelukkig, MoMe doet het weer. Nu MuMe nog. 
Die doet het ook, alleen niet als je naar de homepage gaat. Maar als je naar http://www.musicmeter.nl/updates gaat doet ie het wel
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
als je naar http://www.musicmeter.nl/updates gaat doet ie het wel
[hier zo'n smiley met twee duimen omhoog] 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Dan doet hij het ook niet...
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Musicmeter!
(zo eentje dus Koekebakker) 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik kan er nog niet op via www.musicmeter.nl, maar laat ik MusicMeter dan maar even "blind" aanzetten idd
was vergeten dat de achterdeur al openstond 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3305 stemmen
Die doet het ook, alleen niet als je naar de homepage gaat. Maar als je naar http://www.musicmeter.nl/updates gaat doet ie het wel
Als die t niet doet, heb je dan gewoon pech? 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Nee dan volg je de link van Freud en dan ga je via die weg 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3305 stemmen
Die link van Freud geeft MuMe zonder lay out. Links doen t niet. Ik zie wel een hoop mensen online.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2624 stemmen
Ik heb vandaag meerdere keren gehad dat ik zomaar uitgelogd was tijdens het mm-en. 
Infected
-
- 77 berichten
- 469 stemmen
Mooi om te zien dat er weer beweging in zit.
Ik neem aan dat er iets aan hardware verrot gegaan is, gezien de lengte van de offlinetijd? En wat heb je nu gedaan om zulke dingen te voorkomen, Jordy? Technische details graag 
En tsja.. zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Ben erg blij te zien dat de backup zo goed draaide! Bedankt voor het verzette werk, Jordy!
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
(zo eentje dus Koekebakker) 

BS
-
- 853 berichten
- 673 stemmen
SUPER 
Blij te zien dat de site weer online is !
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
En wat heb je nu gedaan om zulke dingen te voorkomen, Jordy?
Momenteel nog niets, de boel staat weer op de "oude" servers, die inmiddels hersteld zijn. Maar als alles goed gaat gaan de sites binnenkort verhuizen naar andere servers, die beheer worden door mensen die er verstand van hebben.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.