• 17.223 nieuwsartikelen
  • 182.215 films
  • 12.561 series
  • 34.738 seizoenen
  • 655.773 acteurs
  • 200.396 gebruikers
  • 9.461.934 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

aegron

• 4030 berichten
  • 1290 stemmen

ik merkte dat op de update pagina niet alle tweede regels op het zelfde punt beginnen.

als er een tweede regel is die begint met laatste, dan komt de l soms verder naar voren te staan, zodat het lijkt alsof het update icoontje een staartje heeft gekregen.

Locutus

• 606 berichten
  • 5915 stemmen

Jordy schreef:

Vervelend dat die persoon z'n klus niet af kan maken.

Niet om erover door te willen gaan hoor, maar even een vraag dan: stel, ik ken iemand die zich wil aanmelden op MM en al zijn films wil gaan stemmen. Hoe kan deze hypothetische persoon dit dan het beste doen? De zoekresultaten leveren maximaal 100 hits op dus daar kom je ook niet ver mee...

NietUniek

• 4 berichten
  • 19 stemmen

In De Site > Algemeen > MTV:

Moeten die MTV assian films er niet op....want deze zijn meestal wel wreder als die amerikaanse kijk maar naar de grudge en de grudge 2....assian stijl is veel spannender

starbright boy (moderator films)

• 22617 berichten
  • 5253 stemmen

Beter zoeken, ze staan er allemaal op.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Waarschijnlijk staan ze er allemaal allang op.

De Ju-On the Grudges in ieder geval wel.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

De film Onassis: The Richest Man in the World uit 1988 staat 2 keer op de site.

kappeuter (crew films)

• 74735 berichten
  • 5987 stemmen

Bedankt voor de tip. Ik heb de meest recente toevoeging verwijderd.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Purmerend schreef:

De film Onassis: The Richest Man in the World uit 1988 staat 2 keer op de site.

Dat is omdat hij het kon betalen zeker.

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Ik weet dat je met vakantie bent, Jordy, maar toch maar vast even posten:

Kleinigheidje, hoop ik: het lijkt me handig als het rijtje met links naar de films (of users) in de staafdiagram in het stemmenoverzicht ook onderaan de lijst met films (of users) zou staan. Vergelijkbaar met de berichtjes bij een film of topic, zeg maar. Beetje onduidelijk wellicht, maar ik bedoel dit balkje:

stem: 0,5 | 1,0 | 1,5 | 2,0 | 2,5 | 3,0 | 3,5 | 4,0 | 4,5 | 5,0

Vaak is zo'n lijst met films of users erg lang en vaak wil ik onderaan de lijst graag de volgende categorie bekijken (bijvoorbeeld van 5,0 naar 4,5). Ik zou het dan handig vinden als dat met één klik zou kunnen. Wellicht geldt dat voor meer mensen?

Hannibal

• 9407 berichten
  • 3338 stemmen

Zou inderdaad makkelijk zijn bij hele lange lijsten.

blabla

• 2070 berichten
  • 5285 stemmen

Wel eens de home knop op het toetsenbord tegengekomen? Druk die eens in als je anderaan de pagina staat.

Scherm springt dan terug naar de bovenste regel van het pagina.

Hannibal

• 9407 berichten
  • 3338 stemmen

Ja, dat kan, maar het is dan ook een luxe-verzoek voor luie mensen.

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Precies dat, ja. Bij de berichtjes bij film- en forumdiscussies kun je ook de home-knop gebruiken, maar vind ik, als luie donder, de links onderin toch nog net iets handiger.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Weet iemand hoe het komt dat als je een quote quote die al een quote heeft die laatste quote verdwijnt. Bijv.:

speedy23 schreef:

(quote)

Dat is omdat hij het kon betalen zeker.

Dan verdwijnt de quote van Purmerend...Hoe komt dat?

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Omdat alleen de laatste quote wordt meegenomen, om onoverzichtelijke posts te voorkomen.

U-96

• 11875 berichten
  • 2148 stemmen

Goed idee was dat. Het voorkomt een hoop irritante en onnodige quote-berichten.

Gizzmann

• 5617 berichten
  • 2947 stemmen

Euh, wat gebeurd er als je op het misbruik-knopje hebt gedrukt terwijl er niks is?

kappeuter (crew films)

• 74735 berichten
  • 5987 stemmen

Wat bedoel je precies?

Gizzmann

• 5617 berichten
  • 2947 stemmen

Ik heb er net op gedrukt. Was niet ingelogd en keek niet echt wat er stond. Kijken jullie dan na wat er instaat of word het meteen verwijderd? Het was een gewoon bericht. Het knopje met de ! er op bedoel ik.

kappeuter (crew films)

• 74735 berichten
  • 5987 stemmen

Als je er op drukt moet je nog een keuze maken, en een toelichting plaatsen.

Alle misbruikmeldingen worden door ons een voor een beoordeeld. Als het een loze melding is wordt die wel verwijderd ja. En de melder krijgt dan netjes een bericht terug.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Af en toe verdwijnen de namen van users naast hun berichten. Bijv.

kappeuter Als je er op drukt moet je....

(moderator)

Dan verdwijnt soms kappeuter en (moderator) het enige wat je dan hoeft te doen is het stukje waar het zou moeten staan te selecteren en de naam is weer te zien. Dit gebeurt zelden, vandaag 2x. (Niet zo heel veel). Maar ik wil alleen weten hoe dat komt en of het gewoon een storing is of een fout in MM.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Koekebakker schreef:

Ik zou het dan handig vinden als dat met één klik zou kunnen. Wellicht geldt dat voor meer mensen?

Lijkt me een goed idee, zal er thuis even naar kijken van het weekend

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Gizzmann schreef:

Euh, wat gebeurd er als je op het misbruik-knopje hebt gedrukt terwijl er niks is?

Oningelogd op het alert-icoontje geeft een onbekende fout... dat icoontje hoor je eigenlijk helemaal niet te zien als je niet ingelogd bent

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Wat ik nog steeds uitermate vervelend met de nieuwe site vindt, is dat ik niet handig terug kan naar het forumupdatesscherm.

Ik kijk heel vaak de forumupdates door. Dan klik ik op een topic en hier en daar misschien wat pagina's terug. Maar om dan weer terug te gaan naar dat forumupdates scherm, moet ik eerst weer op updates drukken, waarna hij een pagina filmupdates weer inlaadt, en dan nog een keer het forumupdatesscherm naar boven halen.

Naast een extra belasting voor de server, ik hoef helemaal niet die filmupdates nog een keer te zien, duurt het mij allemaal nét iets te lang en daardoor is het vervelend.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Zelva schreef:

Wat ik nog steeds uitermate vervelend met de nieuwe site vindt, is dat

Bij mij is het dat wanneer er een nieuwe film toegevoegd is, de icoontjes weer al een hele tijd niet meer oplichten.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Zelva schreef:

Maar om dan weer terug te gaan naar dat forumupdates scherm, moet ik eerst weer op updates drukken, waarna hij een pagina filmupdates weer inlaadt, en dan nog een keer het forumupdatesscherm naar boven halen.

Het lijkt mij het handigst om de discussies die je wilt lezen in een nieuw venster of tab te openen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Locutus schreef:

stel, ik ken iemand die zich wil aanmelden op MM en al zijn films wil gaan stemmen. Hoe kan deze hypothetische persoon dit dan het beste doen?

Zoeken

De zoekresultaten leveren maximaal 100 hits op dus daar kom je ook niet ver mee...

Als een bepaalde film niet gevonden kan worden met de search, is dat een fout in het systeem die gefixed moet worden. In principe moet een film gewoon gevonden worden.

kappeuter (crew films)

• 74735 berichten
  • 5987 stemmen

Als je in het forum menu op DVD en video > Apparatuur klikt, komt er dit boven de pagina te staan:

Overigen > Algemeen

Ik heb deze bug al eens eerder gehad

Komt waarschijnlijk door de verplaatsing van " Met welke mobiel loop jij op zak?"?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Vreemd inderdaad, gaat op de lijst

Locutus

• 606 berichten
  • 5915 stemmen

Jordy schreef:

[ quote="Locutus" ]stel, ik ken iemand die zich wil aanmelden op MM en al zijn films wil gaan stemmen. Hoe kan deze hypothetische persoon dit dan het beste doen?[ / quote ]

Zoeken

Sorry hoor maar als je 1500 films gekeken hebt, dan weet je echt niet meer alle titels uit je hoofd. Je wil de een lijst met alle titels afgaan om te stemmen op degenen die je gezien hebt. Dan kon met de alfabetische lijsten prima. Hoe moet dat nu?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.