- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Komen de alfabetisch geordende filmlijsten nog terug?
Nee, ik vind de site te groot geworden voor een lijst van 3500 films die met de letter "M" beginnen.
Dan moet de zoekfunctie verbetert worden 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
samen met m'n gebruik van de Nederlandse taal 
Locutus
-
- 606 berichten
- 5915 stemmen
Haha goed van je dat je niet je post edit. Maar hoe zit het hiermee dan?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
hoe zit het hiermee dan?
Vervelend dat die persoon z'n klus niet af kan maken.
Locutus
-
- 606 berichten
- 5915 stemmen
Vervelend dat die persoon z'n klus niet af kan maken.
Nou lekker dan. Heb ik hem net met veel moeite weten over te halen om op al zijn films te gaan stemmen en dan krijg je dit.
En U-96, hij was het niet 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2148 stemmen
Is de verlooptijd van de updates eigenlijk net zo lang als de tijd dat je gebruikersnaam op de voorpagina staat, na je laatst bezochte pagina? (10 minuten dacht ik?)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nee, die updates gaan per "sessie". Pas als je je browser afsluit en weer opstart dus (of misschien bij lange inactiviteit, weet ik niet zeker)
rcsmit
-
- 46 berichten
- 80 stemmen
Waarom is bij Seven (pagina 4) het [span class="spoiler1"] gebruikt en bij Taxi2 (pagina 2) de [span class="spoiler_visible"] gebruikt? Bij Taxi2 zie ik dus de spoilers (in Firefox)
rcsmit
-
- 46 berichten
- 80 stemmen
Sorry, ik zie het al: het komt omdat ik op Taxi2 wel heb gestemd en op Se7en niet...
Hannibal
-
- 9407 berichten
- 3338 stemmen
Als ik bij de updates op dit blaadje klik, dan kan ik alleen de berichten zien en geen nieuw bericht plaatsen. Als ik een nieuw bericht wil plaatsen moet ik op de titel klikken. (of het tabblad: nieuw bericht) Op zich geen probleem, maar ik ben gewend om op dat blaadje te klikken, omdat je dan meteen het laatst geplaatste bericht ziet.
In het forum kan het trouwens wel, dit is alleen bij de films zo.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Bij "Updates" "Mijn Films" staan er ongeveer zeven films die ik niet heb toegevoegd, noch ooit gezien, noch ooit de pagina ervan heb bekeken (op Donnie Darko na) hoe komen ze in mijn films/updates?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Als ik bij de updates...
Ga ik naar kijken
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Bij "Updates" "Mijn Films" staan er ongeveer zeven films die ik niet heb toegevoegd, noch ooit gezien, noch ooit de pagina ervan heb bekeken (op Donnie Darko na) hoe komen ze in mijn films/updates?
Je hebt op 11-7-2005, 20:43 de gehele top-10 lijst van de user "93.9" naar je updates verplaatst, zijn dat deze films?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ja bedankt, alleen weet ik niet hoe ik dat gedaan heb, maargoed...
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Oja, bij "Mijn Films" van "Mijn MovieMeter" gebeurt het heel vaak dat een submap die er vast in staat zoals "Nog Zien" en "In Bezit" meerdere keren als link worden getoond. Nu ziet "Mijn films" er namelijk zo uit:
-Bioscoop
-DVD-collectie
-In Bezit
-In Bezit
-Nog op DVD kopen
-Nog Zien
-Nog Zien
-Nog Zien
Beide mappen heb ik bij de vorige keer dat dit gebeurde verwijderd, maar ze komen nu terug en met MEER! AAARGH! (
)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Het zit misschien in mijne kop, maar een submap maken met de naam 'nog zien' vindt ik een beetje lachwekkend. 'Nog zien' betekent bij mij: alles wat ik nog niet gezien heb. Simpel. 
Locutus
-
- 606 berichten
- 5915 stemmen
Het zit misschien in mijne kop, maar een submap maken met de naam 'nog zien' vindt ik een beetje lachwekkend. 'Nog zien' betekent bij mij: alles wat ik nog niet gezien heb. Simpel. 
Oogkleppen afdoen misschien? Er zijn heel veel mogelijkheden te verzinnen, bijvoorbeeld alle films die je nog graag wilt zien categoriseren op genre. Zo kun je makkelijk 1 kiezen als je bijvoorbeeld zin hebt om een actiefilm te kijken. Ik noem maar wat.
Hannibal
-
- 9407 berichten
- 3338 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74735 berichten
- 5987 stemmen
ALLE films willen zien, DAT vind ik 'lachwekkend'.
80 procent van alle films (voorzichtige schatting) is bagger. Als je via sites als MM en imdb de bagger er op voorhand uit kunt filteren, vind ik het vreemd als je toch nog alles wilt zien.
Het leven is kort, ik vind dat je echt je tijd verdoet als je geen selectie maakt.
Natuurlijk moet je bij bepaalde lage beoordelingen een voorbehoud maken, zoals love it or hate it films waarbij je een relatief lage beoordeling met een korrel zout moet nemen.
Ieder moet natuurlijk zelf weten wat 'ie met z'n leven doet. Als Stinissen en Speedy als filmjunks door het leven willen gaan, heb ik daar niks op tegen. Maar begrijpen doe ik het niet. 
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Haha dat is praktisch bijna onhaalbaar. Uitgaande van alleen moviemeter.
Laten we zeggen dat dat je dan gemiddeld 2 'oude' films per dag kijkt (ik bedoel er komen dagelijks/wekelijks nog films bij) dan ben je al 43 jaar bezig
haha succes...
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
O mensen, die mappen staan er toch standaard in....wat doen je nou raar met "lachwekkend"... btw. die mappen heb ik verwijderd maar komen terug, daar zou ik graag een oplossing voor willen hebben..
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
O mensen, die mappen staan er toch standaard in....wat doen je nou raar met "lachwekkend".
Die opmerking zal dan dus wel niet tegen jou zijn bedoeld...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ze komen nu terug
Vreemd, dacht dat ik dat had opgelost. Zal straks eens kijken
U-96
-
- 11875 berichten
- 2148 stemmen
Nee, die updates gaan per "sessie". Pas als je je browser afsluit en weer opstart dus (of misschien bij lange inactiviteit, weet ik niet zeker)
Dat tweede. Ik sluit mijn MM-browser nooit af, maar na een tijdje inactiviteit verdwijnen toch de gekleurde blokjes betreffende de updates. Is alleen onmeetbaar hier
.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vreemd, dacht dat ik dat had opgelost. Zal straks eens kijken
Als het nu nog steeds gebeurt hoor ik het graag
U-96
-
- 11875 berichten
- 2148 stemmen
Gisteren via een stemtabel mijn stem van Unforgiven veranderd van 3.5 naar 4.0, maar zowel bij de 10 laatste geplaatste stemmen van de film als mijn laatst geplaatste stemmen staat niet de oude stem. Als je een stem zonder stemtabel veranderd, dan staat de oude stem er wel. Foutje in de site?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Hmn, ook zo'n probleem dat ik al lang gefixed dacht te hebben. Zal er eerdaags naar kijken.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Foutje in de site?
gefixed
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.