• 17.257 nieuwsartikelen
  • 182.321 films
  • 12.566 series
  • 34.761 seizoenen
  • 656.033 acteurs
  • 200.430 gebruikers
  • 9.464.679 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

jassonn

• 5303 berichten
  • 3255 stemmen

Ik ben linkshandig, maar mijn muis bedien ik met rechts. Heb het weleens met links geprobeerd maar dat werkt niet echt lekker.

Maar als ik ga quoten/bewerken ga ik automatisch van links naar rechts het rijtje af, en dan staat het uitroepteken in de weg.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik denk dat dat het is ja Als ik ga lezen zet ik m'n muis rechts van de tekst, de quote box is dan dus het meest dichtbij.

neo

• 15440 berichten
  • 10071 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

waarom niet? oude berichten, die je niet meer kunt editten, maar waarvan je toch de mods op de hoogte wilt stellen?

Was die nu ook bedoeld voor als je een bericht wil wijzigen in interpunctie en dergelijken?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Ben ik de enige die hierboven een heel erg dunne smiley ziet staan?

starbright boy (moderator films)

• 22636 berichten
  • 5257 stemmen

Smiley ziet er hier prima uit.

Twee dingen:

-Er staan films in de tip 150 die te kort geleden gedraaid hebben (Twilight Samurai, Before the Storm, Oasis).

-Zoeken op een exact gemiddelde lager dan 1 lijkt niet te werken. Dan leest hij het automatisch als minimaal ipv exact.

neo

• 15440 berichten
  • 10071 stemmen

En nog een puntje wat volgens mij nog niet is genoemd:

het aantal gasten aanwezig is weg bij de home pagina.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Smiley ziet er hier prima uit.

Bij mij in IE ook, daar ziet de hele site er trouwens beter uit . In FF is dat stuk met de tabbladen niet helemaal grijs en zit er helemaal linksonderaan het kader nog zo'n lelijke pixel verkeerd.

davidov

• 3474 berichten
  • 2222 stemmen

BoordAppel schreef:

Ben ik de enige die hierboven een heel erg dunne smiley ziet staan?

refresh eens

Soms zie ik namelijk ook dunne smileys, refreshen hielp bij mij...

Vaak zie ik ook bij quotes maar halve regels tekst, eventjes de tekst selecteren helpt

Paar puntjes waar ik over val bij deze site:

- is er nog een pagina waar je alle posts door jezelf ooit gemaakt kan vinden? (nieuwe versie van ?updates=filmseigen of forumeigen??)

Site ziet er mooi uit verder! broera! havo!

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

refresh eens

Soms zie ik namelijk ook dunne smileys, refreshen hielp bij mij...

Yep, dat werkt . Het is rare is wel dat het alleen bij die smiley was.

Al die andere problemen zijn dan ook opgelost trouwens. Zal wel weer iets heel technisch zijn dat ik niet snap of zo.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Volgens mij had je nog oude plaatjes in je cache staan

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

davidov schreef:

- is er nog een pagina waar je alle posts door jezelf ooit gemaakt kan vinden? (nieuwe versie van ?updates=filmseigen of forumeigen??)

Ik was helemaal vergeten dat die pagina's uberhaupt nog bestonden op de oude site, ze bestaan nu in ieder geval niet meer, sorry.

davidov

• 3474 berichten
  • 2222 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Ik was helemaal vergeten dat die pagina's uberhaupt nog bestonden op de oude site, ze bestaan nu in ieder geval niet meer, sorry.

hehe no problem, thnx in ieder geval weet ik waar ik aan toe ben *gaat opzoek naar topics en films*

silverfaustx

• 521 berichten
  • 770 stemmen

de info van films klopt niet bij televisie , de datum aanvang en zender klopt niet bij de film die bovenaan staat met de poster van de film

bv,Panic Room (2002) is vandaag om 14:15 te zien op één.

klopt niet deze komt op yorin in de avond.... niet op de belg middags

dit was gisteren met n andere film ook al het geval

(ligt dit aan mij of klopt die idd niet?)

Ghola

• 427 berichten
  • 945 stemmen

Ghola schreef:

(quote)

Wat gek, bij mij staat er nu ook een naam (Freud) bij. Misschien lag het wel aan IE.

Heb toch nog regelmatig dat er bij een berichtje geen naam staat. Even refreshen, en dan staat ie er wel. Verder, en ik ben bang dat ik nu zeker spoken zie, kan ik geen genres meer bij films vinden.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Ik probeerde aan te geven dat het streven naar ondersteuning van oude omgevingen z'n grenzen kent, en dat dat een moeilijke afweging is.

Mensen met MacOS 9.2 kunnen Netscape 7 nog gebruiken. Hoewel MovieMeter daarin wat kuren vertoont, wérkt het in elk geval wel. Althans: ervan uitgaande dat Netscape 7 onder OS 9.2 zich precies zo gedraagt als de NS7 voor Win2k.

Ik kan straks zelfs nog wel even proberen hoe de nieuwe MovieMeter het doet met Netscape 6.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

Het zoeken naar films door middel van de tijdsduur werkt niet.

En is het misschien een optie voor later dat er een lijst gemaakt voor films zonder filmposter. Zodat je vooral bij vrij nieuwe films de posters kan toevoegen.

kappeuter (crew films)

• 74740 berichten
  • 5988 stemmen

starbright boy schreef:

-Er staan films in de tip 150 die te kort geleden gedraaid hebben (Twilight Samurai, Before the Storm, Oasis).

In aanvulling hierop:

Van God Los staat ten onrechte niet in de top 250, maar in plaats daarvan in de top 100 recent, terwijl de film op 24 april 2003 in premiere is gegaan.

Faramir

• 59 berichten
  • 587 stemmen

Wanneer je een nieuw bericht wil maken in het forum, of een private message naar iemand wil sturen, en dan op het plaatje klikt met 'quote' of 'spoiler' dan komt de tekst [ spoiler ] en [ /spoiler ] boven in beeld te staan (op de gele balk) ipv in het schermpje waar het in hoort. Het logo schuift dan naar onder in de site.

Een behoorlijke fout dus zal al wel bekend zijn, maar zag hem nog niet staan bij de lijst bekende problemen dus vandaar dat ik het nog even meldt.

kappeuter (crew films)

• 74740 berichten
  • 5988 stemmen

Misschien is het handig om [b] te verwijderen uit teksten.

Niet iedereen weet dat die opmaaktag niet meer geldt. Ook mensen die van andere fora komen zullen die tags nog wel gaan gebruiken denk ik. Dus dan staat het wel slordig als die tags leesbaar in de tekst staan.

Zie bijv.: http://www.moviemeter.nl/film/1584

kappeuter (crew films)

• 74740 berichten
  • 5988 stemmen

Een nog beter idee is wellicht, om de [b] tag te vervangen door de [i] tag.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Ik ben er eigenlijk voor om de [b] tag gewoon weer terug te halen, zo vaak werd er toch geen misbruik van gemaakt? Ik vond m in ieder geval erg handig. Nu kan je in [i] teksten niets meer duidelijk maken.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Ook nog niet gemeld volgens mij: de topics onder het kopje spoilers zijn met de oude updates gewoon te lezen.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Het ziet er allemaal prima uit! Ik ben lekker bezig met nieuwe dingen ontdekken.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Faramir schreef:

Wanneer je een nieuw bericht wil maken in het forum, of een private message naar iemand wil sturen, en dan op het plaatje klikt met 'quote' of 'spoiler' dan komt de tekst [ spoiler ] en [ /spoiler ] boven in beeld te staan (op de gele balk) ipv in het schermpje waar het in hoort. Het logo schuift dan naar onder in de site.

Welke browser gebruik je?

davidov

• 3474 berichten
  • 2222 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Welke browser gebruik je?

Zelfde hier (bij de quote en splitsquote etc)

Ik gebruik gewoon IE

robertinho

• 1525 berichten
  • 3036 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

zal ik morgen even fixen

Thnx Jordy, nu doet ie het.

davidov

• 3474 berichten
  • 2222 stemmen

zal al wel bekend zijn, maar de spoilers werken niet 100%

ze hebben allemaal de donker oranje kleur waardoor je het toch kan lezen in de licht oranje vlakken...

Treht

• 290 berichten
  • 343 stemmen

The most funny thing just happened to me, tijdens het bewerken van een bericht wou ik een smiley toevoegen door op die smileyknop te drukken, en wanneer ik op de smiley drukte (deze: )werd die helemaal bovenaan de pagina toegevoegd in een lichtoranje balk gezet, en de pagina schoof dus een cm naar beneden. Is dit al bekend? Kan het niet vinden in dat topic.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

davidov schreef:
zal al wel bekend zijn, maar de spoilers
ze hebben allemaal de donker oranje kleur waardoor je het toch kan lezen in de licht oranje vlakken...

test test test

goed toch? noem eens een voorbeeld van waar het fout gaat?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Treht schreef:

The most funny thing just happened to me, tijdens het bewerken van een bericht wou ik een smiley toevoegen door op die smileyknop te drukken, en wanneer ik op de smiley drukte (deze: )werd die helemaal bovenaan de pagina toegevoegd in een lichtoranje balk gezet, en de pagina schoof dus een cm naar beneden. Is dit al bekend? Kan het niet vinden in dat topic.

bovenste puntje zelfs, mag ik vragen welke browser je gebruikt?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.