- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
Ik ben linkshandig, maar mijn muis bedien ik met rechts. Heb het weleens met links geprobeerd maar dat werkt niet echt lekker.
Maar als ik ga quoten/bewerken ga ik automatisch van links naar rechts het rijtje af, en dan staat het uitroepteken in de weg.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik denk dat dat het is ja
Als ik ga lezen zet ik m'n muis rechts van de tekst, de quote box is dan dus het meest dichtbij.
neo
-
- 15440 berichten
- 10071 stemmen
waarom niet? oude berichten, die je niet meer kunt editten, maar waarvan je toch de mods op de hoogte wilt stellen?
Was die nu ook bedoeld voor als je een bericht wil wijzigen in interpunctie en dergelijken?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen

Ben ik de enige die hierboven een heel erg dunne smiley ziet staan?
starbright boy (moderator films)
-
- 22636 berichten
- 5257 stemmen
Smiley ziet er hier prima uit.
Twee dingen:
-Er staan films in de tip 150 die te kort geleden gedraaid hebben (Twilight Samurai, Before the Storm, Oasis).
-Zoeken op een exact gemiddelde lager dan 1 lijkt niet te werken. Dan leest hij het automatisch als minimaal ipv exact.
neo
-
- 15440 berichten
- 10071 stemmen
En nog een puntje wat volgens mij nog niet is genoemd:
het aantal gasten aanwezig is weg bij de home pagina.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Bij mij in IE ook, daar ziet de hele site er trouwens beter uit
. In FF is dat stuk met de tabbladen niet helemaal grijs en zit er helemaal linksonderaan het kader nog zo'n lelijke pixel verkeerd.
davidov
-
- 3474 berichten
- 2222 stemmen
refresh eens 
Soms zie ik namelijk ook dunne smileys, refreshen hielp bij mij...
Vaak zie ik ook bij quotes maar halve regels tekst, eventjes de tekst selecteren helpt 
Paar puntjes waar ik over val bij deze site:
- is er nog een pagina waar je alle posts door jezelf ooit gemaakt kan vinden? (nieuwe versie van ?updates=filmseigen of forumeigen??)
Site ziet er mooi uit verder! broera! havo!
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen

Soms zie ik namelijk ook dunne smileys, refreshen hielp bij mij...
Yep, dat werkt
. Het is rare is wel dat het alleen bij die smiley was.
Al die andere problemen zijn dan ook opgelost trouwens. Zal wel weer iets heel technisch zijn dat ik niet snap of zo.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Volgens mij had je nog oude plaatjes in je cache staan
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
- is er nog een pagina waar je alle posts door jezelf ooit gemaakt kan vinden? (nieuwe versie van ?updates=filmseigen of forumeigen??)
Ik was helemaal vergeten dat die pagina's uberhaupt nog bestonden op de oude site, ze bestaan nu in ieder geval niet meer, sorry.
davidov
-
- 3474 berichten
- 2222 stemmen
Ik was helemaal vergeten dat die pagina's uberhaupt nog bestonden op de oude site, ze bestaan nu in ieder geval niet meer, sorry.
hehe no problem, thnx in ieder geval weet ik waar ik aan toe ben
*gaat opzoek naar topics en films*
silverfaustx
-
- 521 berichten
- 770 stemmen
de info van films klopt niet bij televisie , de datum aanvang en zender klopt niet bij de film die bovenaan staat met de poster van de film
bv,Panic Room (2002) is vandaag om 14:15 te zien op één.
klopt niet deze komt op yorin in de avond.... niet op de belg middags
dit was gisteren met n andere film ook al het geval
(ligt dit aan mij of klopt die idd niet?)
Ghola
-
- 427 berichten
- 945 stemmen
Wat gek, bij mij staat er nu ook een naam (Freud) bij. Misschien lag het wel aan IE.
Heb toch nog regelmatig dat er bij een berichtje geen naam staat. Even refreshen, en dan staat ie er wel. Verder, en ik ben bang dat ik nu zeker spoken zie, kan ik geen genres meer bij films vinden.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Ik probeerde aan te geven dat het streven naar ondersteuning van oude omgevingen z'n grenzen kent, en dat dat een moeilijke afweging is.
Mensen met MacOS 9.2 kunnen Netscape 7 nog gebruiken. Hoewel MovieMeter daarin wat kuren vertoont, wérkt het in elk geval wel. Althans: ervan uitgaande dat Netscape 7 onder OS 9.2 zich precies zo gedraagt als de NS7 voor Win2k.
Ik kan straks zelfs nog wel even proberen hoe de nieuwe MovieMeter het doet met Netscape 6.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Het zoeken naar films door middel van de tijdsduur werkt niet.
En is het misschien een optie voor later dat er een lijst gemaakt voor films zonder filmposter. Zodat je vooral bij vrij nieuwe films de posters kan toevoegen.
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
-Er staan films in de tip 150 die te kort geleden gedraaid hebben (Twilight Samurai, Before the Storm, Oasis).
In aanvulling hierop:
Van God Los staat ten onrechte niet in de top 250, maar in plaats daarvan in de top 100 recent, terwijl de film op 24 april 2003 in premiere is gegaan.
Faramir
-
- 59 berichten
- 587 stemmen
Wanneer je een nieuw bericht wil maken in het forum, of een private message naar iemand wil sturen, en dan op het plaatje klikt met 'quote' of 'spoiler' dan komt de tekst [ spoiler ] en [ /spoiler ] boven in beeld te staan (op de gele balk) ipv in het schermpje waar het in hoort. Het logo schuift dan naar onder in de site.
Een behoorlijke fout dus zal al wel bekend zijn, maar zag hem nog niet staan bij de lijst bekende problemen dus vandaar dat ik het nog even meldt.
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
Misschien is het handig om [b] te verwijderen uit teksten.
Niet iedereen weet dat die opmaaktag niet meer geldt. Ook mensen die van andere fora komen zullen die tags nog wel gaan gebruiken denk ik. Dus dan staat het wel slordig als die tags leesbaar in de tekst staan.
Zie bijv.: http://www.moviemeter.nl/film/1584
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
Een nog beter idee is wellicht, om de [b] tag te vervangen door de [i] tag.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Ik ben er eigenlijk voor om de [b] tag gewoon weer terug te halen, zo vaak werd er toch geen misbruik van gemaakt? Ik vond m in ieder geval erg handig. Nu kan je in [i] teksten niets meer duidelijk maken.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Ook nog niet gemeld volgens mij: de topics onder het kopje spoilers zijn met de oude updates gewoon te lezen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Het ziet er allemaal prima uit! Ik ben lekker bezig met nieuwe dingen ontdekken.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Wanneer je een nieuw bericht wil maken in het forum, of een private message naar iemand wil sturen, en dan op het plaatje klikt met 'quote' of 'spoiler' dan komt de tekst [ spoiler ] en [ /spoiler ] boven in beeld te staan (op de gele balk) ipv in het schermpje waar het in hoort. Het logo schuift dan naar onder in de site.
Welke browser gebruik je?
davidov
-
- 3474 berichten
- 2222 stemmen
Welke browser gebruik je?
Zelfde hier (bij de quote en splitsquote etc)
Ik gebruik gewoon IE
robertinho
-
- 1525 berichten
- 3036 stemmen
zal ik morgen even fixen
Thnx Jordy, nu doet ie het.
davidov
-
- 3474 berichten
- 2222 stemmen
zal al wel bekend zijn, maar de spoilers werken niet 100%
ze hebben allemaal de donker oranje kleur waardoor je het toch kan lezen in de licht oranje vlakken...
Treht
-
- 290 berichten
- 343 stemmen
The most funny thing just happened to me, tijdens het bewerken van een bericht wou ik een smiley toevoegen door op die smileyknop te drukken, en wanneer ik op de smiley drukte (deze:
)werd die helemaal bovenaan de pagina toegevoegd in een lichtoranje balk gezet, en de pagina schoof dus een cm naar beneden. Is dit al bekend? Kan het niet vinden in dat topic.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
zal al wel bekend zijn, maar de spoilers
ze hebben allemaal de donker oranje kleur waardoor je het toch kan lezen in de licht oranje vlakken...
test test test
goed toch? noem eens een voorbeeld van waar het fout gaat?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
The most funny thing just happened to me, tijdens het bewerken van een bericht wou ik een smiley toevoegen door op die smileyknop te drukken, en wanneer ik op de smiley drukte (deze:
)werd die helemaal bovenaan de pagina toegevoegd in een lichtoranje balk gezet, en de pagina schoof dus een cm naar beneden. Is dit al bekend? Kan het niet vinden in dat topic.
bovenste puntje zelfs, mag ik vragen welke browser je gebruikt?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.