- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
vreemd, ik kan bv. gewoon de gehele top 250 exporteren
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ik kan natuurlijk altijd iets fouts doen, maar ik had alle nederlandse films via het "zoeken" geselecteerd, om te downen, maar het probleem zat erin dat :
Er zijn meer dan 25 films gevonden die aan je zoekopdracht voldoen, alleen de eerste 25 worden getoond.
En de csv export was dus niet groter dan 25 titels.
Maar een handige tool, en het probleem is denk ik, al verholpen wanneer de csv-export functie al bij het "gaan" zoeken al kan worden gebruikt.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
en nog STEEDS niemand gehoord over het feit dat de site nu 100% XHTML compliant is
ik dacht dat er hier een paar van die CSS nerds zaten? 
Dat is Russisch voor mij 
En aangezien je deze week alleen commentaar wilde over 'serieuze bugs', wilde ik tot volgende week wachten met complimenten strooien over de fantastisch CSV-export, aangezien je dan open staat voor opbouwende kritiek 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik kan natuurlijk altijd iets fouts doen, maar ik had alle nederlandse films via het "zoeken" geselecteerd, om te downen, maar het probleem zat erin dat :
Er zijn meer dan 25 films gevonden die aan je zoekopdracht voldoen, alleen de eerste 25 worden getoond.
En de csv export was dus niet groter dan 25 titels.
Maar een handige tool, en het probleem is denk ik, al verholpen wanneer de csv-export functie al bij het "gaan" zoeken al kan worden gebruikt.
De CSV export werkt (in de huidige vorm) altijd op het laatst getoonde filmresultaat. Een tonen van te veel zoekresultaten is ongewenst, het exporteren er van net zo. Ik bedoel, het zou natuurlijk best naar 50 kunnen ofzo, maar op een zoekresultaat van 700 films wil ik de site gewoon liever geen acties uitvoeren, of in ieder geval zo min mogelijk.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
en nog STEEDS niemand gehoord over het feit dat de site nu 100% XHTML compliant is
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Waarom kun je bij je eigen berichten misbruik melden?
robertinho
-
- 1525 berichten
- 3036 stemmen
Heel jammer dat je niet op alternatieve titel kan zoeken, want ik weet bij een hoop Aziatische films niet de originele titel.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Waarom kun je bij je eigen berichten misbruik melden?
waarom niet? oude berichten, die je niet meer kunt editten, maar waarvan je toch de mods op de hoogte wilt stellen?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Heel jammer dat je niet op alternatieve titel kan zoeken, want ik weet bij een hoop Aziatische films niet de originele titel.
zal ik morgen even fixen
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Zeer netjes, inderdaad. 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Oei, hij begint wel te klagen als je een dieper liggende URL doorgeeft, zoals http://www.moviemeter.nl/film/video/. Hier het resultaat.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Hmn zat inderdaad nog een foutje in de toon-films-resultaat-functie, gelijk even gefixed
U-96
-
- 11875 berichten
- 2149 stemmen
Een idee wat ik al heel lang in m'n hoofd heb, maar nu pas voorstel: Bij films in het tv-overzicht het genre zetten. Handig voor mensen die het tv-overzicht vaak gebruiken en niet steeds elke film hoeven af te gaan met "Is dit nou wat?". Iemand die erg van het aktie-genre houdt, zal dan sneller daarop klikken en degenen die niet daarvan houden, zullen het overslaan. Makkelijk, handig en tijdbesparend. Idee?
Jordy, wat vind je hiervan?
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Nieuwe bug bij het bewerken van een bericht: als je eerst op voorbeeld drukt en dan plaatst, dan plaatst hij een nieuw bericht.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Jordy, wat vind je hiervan?
M'n hoofd staat momenteel even naar de nieuwe site, en het fixen van de fouten hierin
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nieuwe bug bij het bewerken van een bericht: als je eerst op voorbeeld drukt en dan plaatst, dan plaatst hij een nieuw bericht.
hmn, gaat op de lijst, bedankt
cornelis
-
- 4744 berichten
- 682 stemmen
Sorry, weer veel te vroeg gezeurd.....! (Gelukkig
)
Was niet meer ingelezen genoeg en oude updates was mijn entry link in MM, zodoende...
Ja dat was gemeld inderdaad, ook dat het halve internet het niet doet op die brakke browser (versie).
Dat valt reuze mee.
Maar er is nu eenmaal een flink aantal Macs in de wereld dat niet lekker onder X draait.
Op zich is het een eenvoudige wijze om van Wouter af te komen 
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
Kan het uitroepteken (meld misbruik) misschien achteraan geplaats worden ipv vooraan?, erg lastig met quoten en bewerken van berichten.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja vervelend, vooral ook omdat de situatie Mac/IE moeilijk tot niet na te bootsen is voor me.
Maar al had ik die situatie bij de hand, ik zie het ook niet zitten om m'n mooie nieuwe site die alles perfect volgens de regeltjes doet en via elke moderne computer, telefoon en zakaansteker te lezen is te verminken voor mensen met slechte spullen (die IE-versie). Op m'n Commodore 64 doet MovieMeter het ook niet... Moeilijk.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Kan het uitroepteken (meld misbruik) misschien achteraan geplaats worden ipv vooraan?, erg lastig met quoten en bewerken van berichten.
uitroepteken rechts lijkt me juist lastig?
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
Op m'n Commodore 64 doet MovieMeter het ook niet... Moeilijk.
Nu ben je wel heel erg aan het overdrijven.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
Hoezo? dat uitroepteken gebruik je minder als quoten en bewerken lijkt mij...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nu ben je wel heel erg aan het overdrijven.
Ik probeerde aan te geven dat het streven naar ondersteuning van oude omgevingen z'n grenzen kent, en dat dat een moeilijke afweging is.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Hoezo? dat uitroepteken gebruik je minder als quoten en bewerken lijkt mij...
Ben je toevallig links? Voor mijn gevoel staat ie links inderdaad lekker uit de weg
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja, ik ben idd links.
ik voel een nieuwe profieloptie opkomen 
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
Werken rechtshandige mensen dan van rechts naar links 
(nooit bij stil gestaan eigenlijk) 
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Ik zet mijn muis altijd rechts in beeld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.