- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Nog niet genoemd volgens mij: als ik vanuit de oude updates een topic open met veel pagina's (Studio Sport, Knappe Actrices) dan opent het topic niet op de laatste pagina maar ergens anders. Het welke DVD's heb je als laatste aangeschaft topic opent bijvoorbeeld op pagina 2.
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
Klopt, heb ik ook gemerkt.
davidov
-
- 3474 berichten
- 2222 stemmen
ik blijf erbij dat ik mn lijstje met alle films waar ik ooit gepost heb mis 
Kan nu ook wel handmatig 200 films toevoegen maar dat is zoveel werk 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mijn aantal berichten tellen niet door in het topic users -> berichten.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
topic tijdelijk gesloten, verwarrend om de bugs op 2 plaatsen te hebben
Idol
-
- 235 berichten
- 363 stemmen
erg mooi deze nieuwe site
ik ben blij dat alles wat sneller zal zijn!!!
ik vind hem erg mooi
goed gedaan!!!
mrdig
-
- 499 berichten
- 2699 stemmen
Keek regelmatig bij bepaalde users wat ze allemaal hebben gestemd. Nu moet je heel omslachtig een user gaan zoeken als ze niet online zijn.
Mee eens, je kan nu niet makkelijk even de recente stemmen opzoeken van je buddies. Wel een idee wellicht, dat je users kan toevoegen aan een mm-buddy list oid. Zodat je snel de recente stemmen van je buddies kan bekijken. (iets wat ik bij elk bezoek aan MM doe nl.)
Maar je kan natuurlijk ook de profiel paginas van je favoriete users bookmarken in IE of FF.
Ghola
-
- 427 berichten
- 945 stemmen
Misschien was het in de vorige versie ook al zo, maar ik zag zojuist op een paar pagina's berichten zonder username. Zoals hier:
http://www.moviemeter.nl/forum/2/1657/960 (Tussen Flipman en Leno)
neo
-
- 15440 berichten
- 10071 stemmen
Mee eens, je kan nu niet makkelijk even de recente stemmen opzoeken van je buddies. Wel een idee wellicht, dat je users kan toevoegen aan een mm-buddy list oid. Zodat je snel de recente stemmen van je buddies kan bekijken. (iets wat ik bij elk bezoek aan MM doe nl.)
Maar je kan natuurlijk ook de profiel paginas van je favoriete users bookmarken in IE of FF.
Op zich niet zo'n punt. Mensen waarvan ik wel af en toe naar hun stemmen kijken zoek ik meestal gewoon via de film pagina van een van hun favoriete films.
Ghola
-
- 427 berichten
- 945 stemmen
Ik zie daar geen spoken 
Wat gek, bij mij staat er nu ook een naam (Freud) bij. Misschien lag het wel aan IE.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Misschien was het in de vorige versie ook al zo, maar ik zag zojuist op een paar pagina's berichten zonder username. Zoals hier:
http://www.moviemeter.nl/forum/2/1657/960 (Tussen Flipman en Leno)
Had ik net ook. Toen ik als ware het een spoiler was met de muis overheen ging kwam de naam weer tevoorschijn en bleef toen ook staan..
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Mee eens, je kan nu niet makkelijk even de recente stemmen opzoeken van je buddies.
Ik gebruikte dit om te kijken voor de verjaardagen. Zo kon ik zien of iemand nog actief was of niet.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ik zal een zoek-user-functie bouwen. En voor later is het inderdaad wel een goed idee om users "te bookmarken" ofzo, tegen die tijd maar eens kijken.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2628 stemmen
hoe wisten 'jullie' wel niet van elke film wanneer die op tv is geweest laatste paar jaar!???
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Wow, ziet er erg strak uit Jordy.
Hulde!!!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
hoe wisten 'jullie' wel niet van elke film wanneer die op tv is geweest laatste paar jaar!???
Dat staat elke week in diverse tv-gidsen 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Daar zou ik nu nooit opgekomen zijn...

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
maar op zich wel leuke nieuwe optie, dat je nu kunt zien dat MIB in 2,5 jaar tijd 8 keer op tv is geweest 
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
Die statistieken zijn echt een moie aanvulling!!
U-96
-
- 11875 berichten
- 2149 stemmen
maar op zich wel leuke nieuwe optie, dat je nu kunt zien dat MIB in 2,5 jaar tijd 8 keer op tv is geweest 
Hier nog zo'n film. Eén keer minder, maargoed.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Toch niet helemaal up-to-date dan, dat lijstje.
Zo zijn de Houwer films in 2003 (meen ik) allemaal een keer op de buis geweest. Niet dat het erg is natuurlijk 
Relschopper
-
- 111 berichten
- 175 stemmen
Het ziet er geweldig uit! Complimenten!
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Hoeeee geil is die csv-export functie?!, dat was exact hetgene dat ik miste op de 'oude' site. Top!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
en nog STEEDS niemand gehoord over het feit dat de site nu 100% XHTML compliant is
ik dacht dat er hier een paar van die CSS nerds zaten? 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
CSV-export is cool. Enkel meer dan 25 lukt niet. Ik probeerde een groot aantal nederlandse titels zo binnen te halen, maar dan komt de 25-max eraan. Misschien beter om die mogelijkheid al bij de zoekfunctie te plaatsen ?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.