• 17.257 nieuwsartikelen
  • 182.325 films
  • 12.566 series
  • 34.773 seizoenen
  • 656.033 acteurs
  • 200.431 gebruikers
  • 9.464.931 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Nog niet genoemd volgens mij: als ik vanuit de oude updates een topic open met veel pagina's (Studio Sport, Knappe Actrices) dan opent het topic niet op de laatste pagina maar ergens anders. Het welke DVD's heb je als laatste aangeschaft topic opent bijvoorbeeld op pagina 2.

kappeuter (crew films)

• 74740 berichten
  • 5988 stemmen

Klopt, heb ik ook gemerkt.

davidov

• 3474 berichten
  • 2222 stemmen

ik blijf erbij dat ik mn lijstje met alle films waar ik ooit gepost heb mis

Kan nu ook wel handmatig 200 films toevoegen maar dat is zoveel werk

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mijn aantal berichten tellen niet door in het topic users -> berichten.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Zie de tekst onder de header

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mijn fout.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

topic tijdelijk gesloten, verwarrend om de bugs op 2 plaatsen te hebben

Idol

• 235 berichten
  • 363 stemmen

erg mooi deze nieuwe site

ik ben blij dat alles wat sneller zal zijn!!!

ik vind hem erg mooi

goed gedaan!!!

mrdig

• 499 berichten
  • 2699 stemmen

BoordAppel schreef:

Keek regelmatig bij bepaalde users wat ze allemaal hebben gestemd. Nu moet je heel omslachtig een user gaan zoeken als ze niet online zijn.

Mee eens, je kan nu niet makkelijk even de recente stemmen opzoeken van je buddies. Wel een idee wellicht, dat je users kan toevoegen aan een mm-buddy list oid. Zodat je snel de recente stemmen van je buddies kan bekijken. (iets wat ik bij elk bezoek aan MM doe nl.)

Maar je kan natuurlijk ook de profiel paginas van je favoriete users bookmarken in IE of FF.

Ghola

• 427 berichten
  • 945 stemmen

Misschien was het in de vorige versie ook al zo, maar ik zag zojuist op een paar pagina's berichten zonder username. Zoals hier:

http://www.moviemeter.nl/forum/2/1657/960 (Tussen Flipman en Leno)

neo

• 15440 berichten
  • 10071 stemmen

Ik zie daar geen spoken

neo

• 15440 berichten
  • 10071 stemmen

mrdig schreef:

(quote)

Mee eens, je kan nu niet makkelijk even de recente stemmen opzoeken van je buddies. Wel een idee wellicht, dat je users kan toevoegen aan een mm-buddy list oid. Zodat je snel de recente stemmen van je buddies kan bekijken. (iets wat ik bij elk bezoek aan MM doe nl.)

Maar je kan natuurlijk ook de profiel paginas van je favoriete users bookmarken in IE of FF.

Op zich niet zo'n punt. Mensen waarvan ik wel af en toe naar hun stemmen kijken zoek ik meestal gewoon via de film pagina van een van hun favoriete films.

Ghola

• 427 berichten
  • 945 stemmen

neo schreef:

Ik zie daar geen spoken

Wat gek, bij mij staat er nu ook een naam (Freud) bij. Misschien lag het wel aan IE.

Leno

• 5922 berichten
  • 4458 stemmen

Ghola schreef:

Misschien was het in de vorige versie ook al zo, maar ik zag zojuist op een paar pagina's berichten zonder username. Zoals hier:

http://www.moviemeter.nl/forum/2/1657/960 (Tussen Flipman en Leno)

Had ik net ook. Toen ik als ware het een spoiler was met de muis overheen ging kwam de naam weer tevoorschijn en bleef toen ook staan..

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Keek regelmatig bij bepaalde users wat ze allemaal hebben gestemd. Nu moet je heel omslachtig een user gaan zoeken als ze niet online zijn.

Mee eens, je kan nu niet makkelijk even de recente stemmen opzoeken van je buddies.

Ik gebruikte dit om te kijken voor de verjaardagen. Zo kon ik zien of iemand nog actief was of niet.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik zal een zoek-user-functie bouwen. En voor later is het inderdaad wel een goed idee om users "te bookmarken" ofzo, tegen die tijd maar eens kijken.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2628 stemmen

hoe wisten 'jullie' wel niet van elke film wanneer die op tv is geweest laatste paar jaar!???

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Wow, ziet er erg strak uit Jordy.

Hulde!!!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Goodfella_90 schreef:

hoe wisten 'jullie' wel niet van elke film wanneer die op tv is geweest laatste paar jaar!???

Dat staat elke week in diverse tv-gidsen

neo

• 15440 berichten
  • 10071 stemmen

Lol

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Daar zou ik nu nooit opgekomen zijn...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

maar op zich wel leuke nieuwe optie, dat je nu kunt zien dat MIB in 2,5 jaar tijd 8 keer op tv is geweest

jassonn

• 5303 berichten
  • 3255 stemmen

Die statistieken zijn echt een moie aanvulling!!

U-96

• 11875 berichten
  • 2149 stemmen

Jordy schreef:

maar op zich wel leuke nieuwe optie, dat je nu kunt zien dat MIB in 2,5 jaar tijd 8 keer op tv is geweest

Hier nog zo'n film. Eén keer minder, maargoed.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Toch niet helemaal up-to-date dan, dat lijstje.

Zo zijn de Houwer films in 2003 (meen ik) allemaal een keer op de buis geweest. Niet dat het erg is natuurlijk

Relschopper

• 111 berichten
  • 175 stemmen

Het ziet er geweldig uit! Complimenten!

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Hoeeee geil is die csv-export functie?!, dat was exact hetgene dat ik miste op de 'oude' site. Top!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Leuk dat iemand het ook nog gebruikt

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

en nog STEEDS niemand gehoord over het feit dat de site nu 100% XHTML compliant is ik dacht dat er hier een paar van die CSS nerds zaten?

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

CSV-export is cool. Enkel meer dan 25 lukt niet. Ik probeerde een groot aantal nederlandse titels zo binnen te halen, maar dan komt de 25-max eraan. Misschien beter om die mogelijkheid al bij de zoekfunctie te plaatsen ?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.