- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
U-96
-
- 11875 berichten
- 2149 stemmen
Absoluut. Direct naar Wouter gezocht bij Braveheart. Geweldige feature.
Haha, toevallig. Ik testte hem ook als eerst bij Braveheart.
Geweldig daar.
Webby
-
- 861 berichten
- 846 stemmen
Jammer dat de dropdown menu-tjes weg zijn om naar een pagina te zijn, die 'Ga naar...' dingen vind ik een minder iets.
Verder is MovieMeter top geworden, maar dat was het al! 
De GeuS
-
- 2180 berichten
- 2862 stemmen
ach ja
ik negeer het maar gewoon
Excuses, je berichtje niet gezien....
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Fris uiterlijk! Het is in ieder geval een stuk minder wennen dan de vorige lay-out wijziging.
Ik ben het met o.a. Goodfella en Neo eens dat de verschillende icoontjes nogal groot uitgevallen zijn. Met name de sterren bij de film vind ik echt té.
Verder vind ik het top man!
Don Gertus
-
- 1543 berichten
- 0 stemmen
Wat is dat standaarddeviatie, dat zo mooi naast mijn gemiddelde staat?
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
Met name de sterren bij de film vind ik echt té.
Ik ben eigenlijk ook wel voor verkleining van de sterren.
De felle kleur maakt ze al opvallend genoeg denk ik, dus volgens mij kan een iets kleiner maatje wat dat betreft geen kwaad.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De standaarddeviatie is een maat voor de spreiding van een rij getallen om het gemiddelde.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Voor wat betreft het uiterlijk van de iconen ben ik het niet met jullie eens. Juist het contrast tussen de superstrakke lay-out van de site met de frivoliteit van de iconen vind ik van een verbluffende schoonheid en lekker eigenwijs.
Daarvoor ook hulde aan Pjotr 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Als ik naar de forumtopics wil gaan krijg ik enkel een witte pagina. De rest werkt nochtans naar wens. 
Sorry, maar heeft hier nog iemand last van?
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
Nee, daar heb ik iig geen last van. Maar hoe kun je dan toch hier posten, als je niks ziet??
starbright boy (moderator films)
-
- 22639 berichten
- 5258 stemmen
Voor wat betreft het uiterlijk van de iconen ben ik het niet met jullie eens. Juist het contrast tussen de superstrakke lay-out van de site met de frivoliteit van de iconen vind ik van een verbluffende schoonheid en lekker eigenwijs.
Daarvoor ook hulde aan Pjotr 
100% mee eens.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nee, daar heb ik iig geen last van. Maar hoe kun je dan toch hier posten, als je niks ziet??
Ik ga via 'Mijn Topics'. Elk topic dat daar vroeger in stond kan ik bekijken, maar ik kan geen andere of nieuwe topics zien via 'Forumtopics'. Enkel een witte pagina.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ter info: de site is niet te zien in Explorer onder OS9. Tot zover Wouter 
Heb jij hem die Plug-in gegeven dan ? Dat hadden we niet afgesproken.
cempaka
-
- 168 berichten
- 0 stemmen
Complimenten Jordy, de site ziet er goed uit,
is overzichtelijk en snel 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2149 stemmen
Een idee wat ik al heel lang in m'n hoofd heb, maar nu pas voorstel: Bij films in het tv-overzicht het genre zetten. Handig voor mensen die het tv-overzicht vaak gebruiken en niet steeds elke film hoeven af te gaan met "Is dit nou wat?". Iemand die erg van het aktie-genre houdt, zal dan sneller daarop klikken en degenen die niet daarvan houden, zullen het overslaan. Makkelijk, handig en tijdbesparend. Idee?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2149 stemmen
Ik heb 't zelf niet, maar als 't goed is staat bovenaan een topic naast 'acties' verwijderen uit Mijn Updates.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Dank je U-96 
Na één topic verwijderd te hebben waren ze ineens allemaal weg. Ik weet niet hoe, maar nu kan ik in ieder geval wel topics toevoegen die ik zelf wil. Bedankt 
senseoaddict
-
- 132 berichten
- 837 stemmen
Geweldig die nieuwe site met meer opties!
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Er hebben zich vandaag 74 nieuwe users aangemeld. Dat is toch niet normaal?
vdc
-
- 825 berichten
- 620 stemmen
Goed idee, U-96.
Zou ik ook erg nuttig vinden.
aegron
-
- 4030 berichten
- 1290 stemmen
Het zal even wennen worden denk ik, maar sowieso applaus voor jordy!!
Nu even een opmerking. Ik zocht op miller en toen vond hij miller's crossing niet. Daarom zocht ik toen met uitgebreid zoeken op coen en toen vond hij de film wel, alleen vond hij twee keer the lady killers en deze twee verschillende links verwezen allebei naar dezelfde ladykillers. (http://www.moviemeter.nl/film/16023)
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Het forum lijkt nu erg veel op een forum waar ik zelf beheerder ben.
Het is nog allemaal even wennen, maar ik verwacht geen problemen.
Goed werk, mensen!
Locutus
-
- 606 berichten
- 5919 stemmen
Ik vind het ook niet handig dat bij de userdata de top10 boven de laatste stemmen staat. Er zijn users die ik volg qua wat ze gekeken hebben. De top10 verandert bijna niet, maar de laatst geplaatste stemmen wel.
Ook het "ga naar pagina ..." achter de topics vern**kt de layout. Alleen de cijfers zijn genoeg.
Tara
-
- 682 berichten
- 355 stemmen
Ziet er professioneel en strak uit!
Mooie verbetering!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Sorry, maar heeft hier nog iemand last van?
GEVONDEN!!! Het was potvolkoffie mijn pop-up blokker die enkel en alleen deze pagina blokkeerde. Heeft mij weer een paar uur zoeken gekost. Wat ik mij nu zit af te vragen, waarom alleen de pagina 'forumtopics' en niet de andere?
bartsch
-
- 213 berichten
- 282 stemmen
Ik vind het minder overzichtelijk in de forums. De icoontjes zijn wel oke.
lngrid
-
- 1234 berichten
- 554 stemmen
Bij elke user staat nu 'laatste bezoek: vandaag, 13:02 uur'. Nu dus. Ook al issie er nu niet en misschien al wel jaren niet meer geweest.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.