• 17.257 nieuwsartikelen
  • 182.325 films
  • 12.566 series
  • 34.773 seizoenen
  • 656.088 acteurs
  • 200.431 gebruikers
  • 9.464.936 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Maar vroeger had men toch de alfabetische lijst van de users en kon men ze daar terugvinden?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Die is verdwenen helaas...

Gorro

• 701 berichten
  • 11744 stemmen

Over het algemeen ziet het er prima uit.

Wel een kritiekpuntje, die wellicht een kwestie van gewenning is:

Ik vind de "Updates"-pagina erg druk, voornamelijk veroorzaakt door deze dingen: "[Ga naar pagina 1 ... 11, 12, 13]". Vind ze persoonlijk ook overbodig om ze op deze updates-pagina te zetten. Deze dingen uitlijnen naar rechts zodat ze niet direct achter de titel staan zou wellicht ook kunnen helpen.

Maar verder, prima

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Jordy schreef:

En de lijst met verjaardagen, bestaat die nog?

Locutus

• 606 berichten
  • 5919 stemmen

En het automatisch inloggen werkt ook niet

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Bij mij ook niet en het is nochtans aangevinkt in mijn profiel.

Jorick

• 8776 berichten
  • 2359 stemmen

Ik vind het jammer dat wanneer je de zoekfunctie gebruikt en er worden bijvoorbeeld meer dan 25 films gevonden van Al Pacino, dan geeft de zoekfunctie maximaal 25 films weer. Voorheen gaf de zoekfunctie gewoon alle films weer. Overigens zijn de toplijsten van een bepaald filmjaar een mooie toevoeging. Voor de rest ziet het er allemaal netjes uit, alleen is het ff een kwestie van wennen

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

En de lijst met verjaardagen, bestaat die nog?

nee sorry misschien later weer

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Ziet er leuk uit, maar het is wel ff wennen. Gelijk al een grote verbetering is de uitbreiding van statistieken, dat je bijv. kan terug zien wanneer je op een film hebt gestemd, of juist de stem hebt gewijzigd.

Onderhond

• 87698 berichten
  • 13070 stemmen

U-96 schreef:

Dat je bij films alle berichten van een bepaalde gebruiker eruit kan filteren, is ook erg handig.

Absoluut. Direct naar Wouter gezocht bij Braveheart. Geweldige feature.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

haha dat was ook het eerste dat ik deed toen ik de eerste keer "echte" data had geïmporteerd in de site

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

inlog-probleem zou opgelost moeten zijn

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Even wennen, maar het lijkt wel in orde

Proficiat voor het resultaat, als ik wat meer tijd heb zal ik wel eens wat dieper neuzen (morgen of zo).

gotti

• 14091 berichten
  • 5948 stemmen

Bij mij nog niet.

EDIT: Toch wel...

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Jordy schreef:

Waarom eigenlijk, te zwaar voor de site? Gebruikte die lijst toch regelmatig.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Te zwaar, maar vooral onnodig. Misschien heb ik het mis, maar wat kon je daarmee wat je nu niet meer kunt?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Het is acht uur, en de site draait nog fatsoenlijk

Ik vind dat de boel nog wel iets sneller moet kunnen, maar dat kan ik lekker op m'n gemak gaan uitzoeken, het is in ieder geval zeer acceptabel nu (op het drukste punt van de dag) volgens mij. Normaal kon ik praktisch de site niet op om 8 uur.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Keek regelmatig bij bepaalde users wat ze allemaal hebben gestemd. Nu moet je heel omslachtig een user gaan zoeken als ze niet online zijn.

Mr. Rogers

• 51 berichten
  • 618 stemmen

Op zich vind ik de site nog steeds mooi en wat er precies onderhuids is veranderd weer ik natuurlijk niet. Maar de verbeteringen die zijn aangebracht vind ik eigenlijk alleen maar "leuk" . Wat ik jammer vind zijn de dingen die weggelaten zijn. Hiervoor is het al aangegeven [bijv. de drop-box-jes(?) en de user-lijst] ....Het zijn niet enorm storende dingen, maar waarom goede dingen veranderen??

De GeuS

• 2180 berichten
  • 2862 stemmen

Ik vind het persoonlijk allemaal net iets te druk aandoen, maar ik zal verder niet zeuren aangezien het nog een "work in progress" is.

En het klinkt kinderachtig, maar behalve dat vind ik de nieuwe sterren niet echt mooi; ze zien er een beetje goedkoop uit....

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Als ik naar de forumtopics wil gaan krijg ik enkel een witte pagina. De rest werkt nochtans naar wens.

http://www.moviemeter.nl/updates/topics/

jassonn

• 5303 berichten
  • 3255 stemmen

De GeuS schreef:

Ik vind het persoonlijk allemaal net iets te druk aandoen, maar ik zal verder niet zeuren aangezien het nog een "work in progress" is.

En het klinkt kinderachtig, maar behalve dat vind ik de nieuwe sterren niet echt mooi; ze zien er een beetje goedkoop uit....

Ben ik met je eens. Vooral als je op de index pagina van de films of forumtopics staat is het erg druk voor de ogen. Komt volgens mij door de combinatie van vetgedrukt en niet vetgedrukt. Daarnaast ontbreekt de dunnen streep die er eerst onder staat waardoor alles in elkaar over lijkt te lopen.

Hannibal

• 9408 berichten
  • 3338 stemmen

Jordy schreef:

Laten we afspreken dat we volgend weekend met z'n allen gaan praten over hoe de wijzigingen bevallen. Op dat moment sta ik met open armen te wachten op opbouwende kritiek.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ach ja ik negeer het maar gewoon

jassonn

• 5303 berichten
  • 3255 stemmen

Mijn excussus, ik had dat berichtje niet gezien.

_Casper_

• 1244 berichten
  • 1693 stemmen

ziet er super uit de nieuwe moviemeter!!!!!!!!!!

cornelis

• 4744 berichten
  • 682 stemmen

Oude updates?

cornelis

• 4744 berichten
  • 682 stemmen

Ter info: de site is niet te zien in Explorer onder OS9. Tot zover Wouter

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

cornelis schreef:

Oude updates?

beetje zoeken voor je klaagt?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

cornelis schreef:

de site is niet te zien in Explorer onder OS9

Ja dat was gemeld inderdaad, ook dat het halve internet het niet doet op die brakke browser (versie). Ben geen Mac-kenner, maar is Firefox te downloaden en installeren op een oudere Mac?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.