• 17.261 nieuwsartikelen
  • 182.333 films
  • 12.566 series
  • 34.775 seizoenen
  • 656.088 acteurs
  • 200.431 gebruikers
  • 9.465.009 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Goodfella schreef:

Niet alleen zoeken op alternatieve titels werkt niet, maar ook een originele titel als "Bin-jip" of "It" wordt niet gevonden. Als regisseur vindt 'ie Ki-duk Kim bijvoorbeeld ook niet.

Die titels worden wel via de zoekbox rechtsboven gevonden. Maar goed, ik zal het op de lijst zetten.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nou bijvoorbeeld om een bepaalde memorabele quote op te zoeken in het Opmerkingen site-topic. Moet je toch zo'n 30 keer een pagina voor inladen, terwijl je weet dat hij ongeveer rond die pagina zal moeten staan.

Je kunt straks in het forum (zoals nu al bij de films het geval is) een topic doorzoeken op user. Dan heb je dat bericht dus met één zoekopdracht gevonden.

Maar goed, als het als vervelend wordt ervaren moet er misschien maar iets anders verzonnen worden

Na een bepaald aantal berichten wordt het topic gesloten, en kan er eventueel in een ander topic, deeltje twee of zo, verder gegaan worden.

iets dat ik nooit heb begrepen overigens

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

Jordy, allereerst mijn welgemeende complimenten. Het ziet er retestrak uit allemaal

Er is alleen één ding wat ik kwijt moet Je hebt een hele handige optie gemaakt bij films, namelijk zoek bericht. Alleen werkt die niet op mijn username, omdat ie te kort is (mijn username). Kan je hier toevallig iets aan doen?

Ik hoor het wel. Daaag

zeus

• 1201 berichten
  • 2896 stemmen

Netjes hoor die nieuwe site.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ben bang van niet. Voorlopig niet, in ieder geval. Nieuwe users moeten ook minimaal een username van 4 tekens hebben, want zoeken op één letter is gewoon te zwaar

HiLL

• 482 berichten
  • 1021 stemmen

Iedereen van harte met de nieuwe site!!

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

Jordy schreef:

zojuist gefixed volgens mij

Yep!

morpheus

• 1034 berichten
  • 675 stemmen

Jordy, versie 3.0 ziet er prima uit, ik zie nu al een aantal verbeteringen die mij erg aanspreken dus bij deze mijn waardering daarvoor.

U-96

• 11875 berichten
  • 2149 stemmen

Als je ergens klikt op Nieuw bericht, dan krijg je er een paar opmaak-iconen bij. Het vetmaakding staat er alleen niet bij. Net een stukje geschreven en handmatig dikgemaakt. In het voorbeeld stond hij wel dik, maar in het geplaatste bericht niet.

stinissen (crew films & series)

• 23817 berichten
  • 77574 stemmen

Knap hoor Jordy.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Heb geen opmerkingen alles ziet er gewoon veel beter uit, complimenten

U-96

• 11875 berichten
  • 2149 stemmen

Dat je bij films alle berichten van een bepaalde gebruiker eruit kan filteren, is ook erg handig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het ziet er geweldig uit, Jordy.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

U-96 schreef:

In het voorbeeld stond hij wel dik

dat is dan een bug, de bold-tag is verbannen

Intruder

• 139 berichten
  • 1128 stemmen

Op Internet Explorer voor de mac is de site helaas onbruikbaar. Alle tekst verschuift naar links en die reclame zit in die weg om ze te kunnen lezen. Mensen die dus met mac werken en nog geen MacOs X hebben kunnen de site dus niet meer gebruiken... Internet Explorer 5.2, de versie voor MacOs X, heeft hetzelfde probleem. Ik heb je opmerkingen over oude browsers gelezen, maar er zijn best wel veel mensen die met IE op de mac werken (zoals ik dus). Ik hoop echt dat het in orde komt. Ikzelf heb nog MacOs 9.2, maar hier op de computer van m'n broer op MacOs X met Safari ziet de site er in ieder geval mooi uit.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

vervelend, lastig te testen ook voor me... zal op m'n werk eens vragen aan de designers of ze nog ergens een Mac met IE hebben staan zodat ik even kan kijken hoe of wat

U-96

• 11875 berichten
  • 2149 stemmen

...de bold-tag is verbannen

Hoezo, als ik vragen mag?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ben niet zo'n Mac kenner, maar IE is toch nooit de standaard-browser voor de Mac geweest? Staan er geen andere browsers op oude Macs? Hoe doet de site het daarin?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

U-96 schreef:

(quote)

Hoezo, als ik vragen mag?

werd vaak alleen maar gebruikt om de aandacht te vestigen op een bericht, en niet om berichten leesbaarder te maken

Intruder

• 139 berichten
  • 1128 stemmen

Voor zover ik weet is Internet Explorer (samen met Netscape Navigator) de belangrijkste browser voor de mac. Netscape Navigator heb ik zelf niet, dus hoe de site er daarop uitziet weet ik niet. Het is pas vanaf het lanceren van MacOs X dat Apple zelf een browser heeft ontwikkeld, Safari. Maar toch denk ik dat (zelfs op MacOs X) de meeste macgebruikers met IE werken. Maar een echte expert ben ik ook niet...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nou ja laat ik m'n "oude browsers kunnen de pot op"-opmerkingen dan maar terugnemen: ik zal eerdaags eens kijken of er iets aan te doen is

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Ik wordt niet meer automatisch ingelogd. (Cookies heb ik al weggegooid)

Hannibal

• 9408 berichten
  • 3338 stemmen

Same here

Hans P

• 200 berichten
  • 397 stemmen

Allereerst complimenten; Het ziet er strak en overzichtelijk uit.

Wat mij wel opviel (en ik zag het niet bij de known errors) was dat de spioilertags niet lijken te werken (zie onderstaand voorbeeld uit Double Indemnity):

(knip)

Bij het copie en paste valt de lay-out weg, maar het stuk over de memorecorder staat bij mij gewoon leesbaar in de tekst, zij het in een iets kleiner lettertype.

(FYI: Mac OSX en Safari)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

geen spoilers plaatsen hier svp

en wat staat er in grijze letters bovenaan dat bericht??

jassonn

• 5303 berichten
  • 3255 stemmen

(gemiddelde: 2,81, standaarddeviatie: 1,02)

Dit zag ik bij mij staan. Maar wat houd standaarddeviatie in?

kappeuter (crew films)

• 74740 berichten
  • 5988 stemmen

Dat is om interessant te doen.

stinissen (crew films & series)

• 23817 berichten
  • 77574 stemmen

kappeuter schreef:

Dat is om interessant te doen.

??

Hans P

• 200 berichten
  • 397 stemmen

Jordy schreef:

geen spoilers plaatsen hier svp

en wat staat er in grijze letters bovenaan dat bericht??

Prachtig! Is dat een nieuwe functionaliteit, of had ik dat gewoon nog nooit ontdekt?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.