- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Niet alleen zoeken op alternatieve titels werkt niet, maar ook een originele titel als "Bin-jip" of "It" wordt niet gevonden. Als regisseur vindt 'ie Ki-duk Kim bijvoorbeeld ook niet.
Die titels worden wel via de zoekbox rechtsboven gevonden. Maar goed, ik zal het op de lijst zetten.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Je kunt straks in het forum (zoals nu al bij de films het geval is) een topic doorzoeken op user. Dan heb je dat bericht dus met één zoekopdracht gevonden.
Maar goed, als het als vervelend wordt ervaren moet er misschien maar iets anders verzonnen worden
iets dat ik nooit heb begrepen overigens
V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
Jordy, allereerst mijn welgemeende complimenten. Het ziet er retestrak uit allemaal
Er is alleen één ding wat ik kwijt moet
Je hebt een hele handige optie gemaakt bij films, namelijk zoek bericht. Alleen werkt die niet op mijn username, omdat ie te kort is (mijn username). Kan je hier toevallig iets aan doen?
Ik hoor het wel. Daaag 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ben bang van niet. Voorlopig niet, in ieder geval. Nieuwe users moeten ook minimaal een username van 4 tekens hebben, want zoeken op één letter is gewoon te zwaar
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
zojuist gefixed volgens mij
Yep!
morpheus
-
- 1034 berichten
- 675 stemmen
Jordy, versie 3.0 ziet er prima uit, ik zie nu al een aantal verbeteringen die mij erg aanspreken dus bij deze mijn waardering daarvoor.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2149 stemmen
Als je ergens klikt op Nieuw bericht, dan krijg je er een paar opmaak-iconen bij. Het vetmaakding staat er alleen niet bij. Net een stukje geschreven en handmatig dikgemaakt. In het voorbeeld stond hij wel dik, maar in het geplaatste bericht niet.
stinissen (crew films & series)
-
- 23817 berichten
- 77574 stemmen
Knap hoor Jordy.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Heb geen opmerkingen alles ziet er gewoon veel beter uit, complimenten 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2149 stemmen
Dat je bij films alle berichten van een bepaalde gebruiker eruit kan filteren, is ook erg handig.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
In het voorbeeld stond hij wel dik
dat is dan een bug, de bold-tag is verbannen
Intruder
-
- 139 berichten
- 1128 stemmen
Op Internet Explorer voor de mac is de site helaas onbruikbaar. Alle tekst verschuift naar links en die reclame zit in die weg om ze te kunnen lezen. Mensen die dus met mac werken en nog geen MacOs X hebben kunnen de site dus niet meer gebruiken... Internet Explorer 5.2, de versie voor MacOs X, heeft hetzelfde probleem. Ik heb je opmerkingen over oude browsers gelezen, maar er zijn best wel veel mensen die met IE op de mac werken (zoals ik dus). Ik hoop echt dat het in orde komt. Ikzelf heb nog MacOs 9.2, maar hier op de computer van m'n broer op MacOs X met Safari ziet de site er in ieder geval mooi uit.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
vervelend, lastig te testen ook voor me... zal op m'n werk eens vragen aan de designers of ze nog ergens een Mac met IE hebben staan zodat ik even kan kijken hoe of wat
U-96
-
- 11875 berichten
- 2149 stemmen
Hoezo, als ik vragen mag?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ben niet zo'n Mac kenner, maar IE is toch nooit de standaard-browser voor de Mac geweest? Staan er geen andere browsers op oude Macs? Hoe doet de site het daarin?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
werd vaak alleen maar gebruikt om de aandacht te vestigen op een bericht, en niet om berichten leesbaarder te maken
Intruder
-
- 139 berichten
- 1128 stemmen
Voor zover ik weet is Internet Explorer (samen met Netscape Navigator) de belangrijkste browser voor de mac. Netscape Navigator heb ik zelf niet, dus hoe de site er daarop uitziet weet ik niet. Het is pas vanaf het lanceren van MacOs X dat Apple zelf een browser heeft ontwikkeld, Safari. Maar toch denk ik dat (zelfs op MacOs X) de meeste macgebruikers met IE werken. Maar een echte expert ben ik ook niet...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nou ja laat ik m'n "oude browsers kunnen de pot op"-opmerkingen dan maar terugnemen: ik zal eerdaags eens kijken of er iets aan te doen is
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Ik wordt niet meer automatisch ingelogd. (Cookies heb ik al weggegooid)
Hans P
-
- 200 berichten
- 397 stemmen
Allereerst complimenten; Het ziet er strak en overzichtelijk uit.
Wat mij wel opviel (en ik zag het niet bij de known errors) was dat de spioilertags niet lijken te werken (zie onderstaand voorbeeld uit Double Indemnity):
(knip)
Bij het copie en paste valt de lay-out weg, maar het stuk over de memorecorder staat bij mij gewoon leesbaar in de tekst, zij het in een iets kleiner lettertype.
(FYI: Mac OSX en Safari)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
geen spoilers plaatsen hier svp 
en wat staat er in grijze letters bovenaan dat bericht?? 
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
(gemiddelde: 2,81, standaarddeviatie: 1,02)
Dit zag ik bij mij staan. Maar wat houd standaarddeviatie in?
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
Dat is om interessant te doen.
stinissen (crew films & series)
-
- 23817 berichten
- 77574 stemmen
Dat is om interessant te doen.
??
Hans P
-
- 200 berichten
- 397 stemmen
geen spoilers plaatsen hier svp 
en wat staat er in grijze letters bovenaan dat bericht?? 

Prachtig! Is dat een nieuwe functionaliteit, of had ik dat gewoon nog nooit ontdekt? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.