- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
starbright boy (moderator films)
-
- 22639 berichten
- 5258 stemmen
Klopt het dat zoeken op plotomschrijving en zoeken naar het cijfer van een user ook nog niet werkt?
Verder oogt het prima en lijken de meeste dingen ook prima te functioneren. De site lijkt wat meer toegerust voor de drukte die er tegenwoordig is. De tabbladen en meer zoekfuncties zijn prima.
Aardig cadeautje voor mijn jubileum vandaag. 2 jaar op MM.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
waar zocht je op, welke user, welke film?
-
- 22639 berichten
- 5258 stemmen
Bij plotomschrijving heb ik de woorden tweeling en moordenaar ingetypt. Ik kreeg door dat dat geen resultaat had opgeleverd.
Zoeken op user was mijn fout. Vergeet dat maar. Als ik de naam van een user niet goed schrijf vind hij natuurlijk niets.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
De tv films staan in een rare volgorde. Eerst de films van zaterdag en dan die van vrijdag.
Nog veel erger, het staat allemaal door elkaar heen. Eerst een zooi van zaterdag, dan een paar van vrijdag, waarna we overgaan naar een hoop zondagsfilms, gevolgd door weer wat van zaterdag, daarop de films van maandag en als klap op de vuurpijl nog twee films van zondag.
Een overzicht per dag, zoals vroeger, is toch echt een stuk makkelijker.
neo
-
- 15440 berichten
- 10072 stemmen
Ivm de opmaak van de nieuwe site:
De icoontjes voor 'MovieMeter', 'Films' en 'Mijn MovieMeter' zijn wat groot.
Hetzelfde met nog enkele andere icoontjes waaronder de sterrer bij een film zelf.
-
- 22639 berichten
- 5258 stemmen
Ik vind dat eigenlijk wel mooi. En de spoilers werken ook!
WB
-
- 1669 berichten
- 2750 stemmen
Prachtige site! Ff wennen nog, maar zeer cool!
Hannibal
-
- 9408 berichten
- 3338 stemmen
Als ik een pagina open in een nieuwe TAB, blijft de nieuwe pagina bovenin staan, vroegah ging hij automatisch naar het laatst geplaatste bericht, nu moet ik steeds naar beneden scrollen.
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Site ziet er goed uit Jordy.
ik heb denk ik een klein foutje ontdekt. Als je inlogt op de site en "log me voortaan automatisch in vanaf deze pc" aanvinkt en je gaat vervolgens van MovieMeter af en komt er later weer, dan moet ik opnieuw mijn gebruikersnaam en wachtwoord invoeren.
kittyklitty
-
- 299 berichten
- 1511 stemmen
Moet er eerlijk gezegd nog heel erg aan wennen. Vind het vooral zo een groot bassie en adriaan gehalte hebben met in het oog springende sterretjes en grote icoontjes. Het zakelijker lijkende Moviemeter 2.0 had meer voor mij...
Maar nogmaals het kan ook een kwestie van gewenning zijn.
Voorbeeld: De Golf 3 vond ik bij de introductie ook spuuglelijk en geen "Golf"... nu rijd ik er zelf een 
neo
-
- 15440 berichten
- 10072 stemmen
Ik heb ook eens zitten zoeken met ''zoek bericht'' en daar geeft ie niet alle berichten weer als je op user zoekt bij een bepaalde film.
kittyklitty
-
- 299 berichten
- 1511 stemmen
Oh... beetje vreemd nog... zodra je een spoiler of stuk tekst wilt selecteren selecteert ie meteen alle eerder geplaatste berichten... Zeer vervelend
U-96
-
- 11875 berichten
- 2149 stemmen
Goed werk Jordy!
Het ziet er goed uit. Het heeft het bij mij nooit gedaan, maar nu doet de functie het wel: nieuwe berichten eerst bij films/topics. Ook de statistieken en stemmen bij films zijn veel uitgebreider geworden.
En bij Das Boot zag ik net dat de speelduur van alle 3 versies toegelaten zijn. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het erg wennen dat de laaste berichten boven aan staan, leest niet bepaald prettig als je je in een topic in wil lezen en meerdere berichten wil lezen.
-
- 22639 berichten
- 5258 stemmen
Ik vind het erg wennen dat de laaste berichten boven aan staan, leest niet bepaald prettig als je je in een topic in wil lezen en meerdere berichten wil lezen.
Dat kun je zelf veranderen.
Het valt mij op dat stemmen op een film wat traag gaat.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Oh... beetje vreemd nog... zodra je een spoiler of stuk tekst wilt selecteren selecteert ie meteen alle eerder geplaatste berichten... Zeer vervelend
Jep. Alleen in IE overigens. Bij de nieuwe FOK!-site had je daar vroeger ook last van.

Lotteke
-
- 247 berichten
- 566 stemmen
Het ziet er wel een stuk mooier uit vind ik, maar ik ben zo iemand die altijd heel erg moet wennen aan iets nieuws, dus zo nu ook...maar zo op het 1ste oog is het wel mooier..
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ziet er niet slecht uit, maar het zal zeker wennen worden. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat kun je zelf veranderen.
.
hoe?
tijmengozer
-
- 124 berichten
- 3284 stemmen
Goede verbeteringen Jordy!
Jammer dat mijn films het nog niet doet, dat wordt maar even afwachten.
Dan even mijn feedback:
* Als ik naar bioscoop, videotheek of televisie ga, dan zie ik maar ongeveer 1/3 van de poster. Na een keer f5 is dat weer weg. (of bedoelde dat met 'geresizede plaatjes')
* Bij bijvoorbeeld Schindler's List staat de 'ga naar pagina' achter het stempaneeltje (ligt er denk ik aan dat het een top 100 film is in combinatie met op tv).
Ik gebruik overigens gewoon IE6.
tijmengozer
-
- 124 berichten
- 3284 stemmen
Nog een bug: na het indrukken van spoiler of quoteknop of smilies bij nieuw bericht verschijnen de tags boven in de pagina.
Hannibal
-
- 9408 berichten
- 3338 stemmen
hoe?
In je profiel: Oudste berichten eerst selecteren
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Maar als ik het goed begrijp, moet ik dus, als ik naar pagina 80 van een willekeurig topic met 160 pagina's wil, eerst 77 pagina's openen.
Of mis ik iets?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Waarom zou je naar pagina 80 van een topic willen? Het werkt volgens mij op praktisch élk forum zoals hier nu
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Films met een 's of andere komma's in de titel zijn niet toe te voegen.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Niet alleen zoeken op alternatieve titels werkt niet, maar ook een originele titel als "Bin-jip" of "It" wordt niet gevonden. Als regisseur vindt 'ie Ki-duk Kim bijvoorbeeld ook niet.
BS
-
- 854 berichten
- 674 stemmen
net even rondgekeken en een berichtje geplaasts maar het ziet er allemaal erg netjes uit !
inderdaat, het is ff wennen maar dat komt wel goed 
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Waarom zou je naar pagina 80 van een topic willen? Het werkt volgens mij op praktisch élk forum zoals hier nu
Nou bijvoorbeeld om een bepaalde memorabele quote op te zoeken in het Opmerkingen site-topic. Moet je toch zo'n 30 keer een pagina voor inladen, terwijl je weet dat hij ongeveer rond die pagina zal moeten staan.
Als ik een topic tien pagina's wil teruglezen, moet ik al een stuk of zeven keer nutteloos een pagina openen. Dat is toch een onnodige belasting voor de server?
Als je kijkt naar het forum van FOK! bijvoorbeeld, dan gaan de topics niet verder dan een pagina of 13, maar kun je wel direct op al die paginanummers klikken. Na een bepaald aantal berichten wordt het topic gesloten, en kan er eventueel in een ander topic, deeltje twee of zo, verder gegaan worden.
Hier werkt dat niet, want topics kunnen tot in de honderden pagina's lopen, en dus is nalezen een crime. Als ik bijvoorbeeld iets voor de discussie van belang wil terughalen van een paginaatje of twintig terug, heb ik niet zo'n zin om dat op te zoeken als ik eerst twintig pagina's moet doorlopen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.