- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Als ik een bericht paats op het forum dan laad hij het topic weer bij pagina 1......
Treht
-
- 290 berichten
- 343 stemmen
Ja, wou nog zeggen dat dit erop leek 
Hij doet het nu bij alles wat ik doe. De link die hieronder staat bv ook 
Ik gebruik IE 6 (standaard bij winxp), heb google toolbar en verder niks vreemds geloof ik.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Even tussendoor: kan het zijn dat de tekentjes bij deberichten (het uitroepteken en het wolkje met de ") ook bij een andere site worden gebruikt, ze komen me zo bekend voor..
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Ik heb gisteren 3 films toegevoegd, waarvan er direct één online kwam te staan (L'Amant) terwijl de andere twee nog niet zijn verschenen (The Dark Hours en Jyukai). Heb ik gewoon geen geduld of is er iets misgegaan bij de eerste-nieuwe-toevoegingen-sinds-lange-tijd?
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Beide andere films van je staan gewoon in de wachtrij, maar gezien de huidige drukte (iedereen is massaal gaan toevoegen geloof ik) kan het even duren voor ze op de site verschijnen.
Tha Flow
-
- 283 berichten
- 854 stemmen
Yow, ik heb de nieuwe site nu een beetje door zitten spitten en ik heb een dingetje gevonden wat niet naar tevredenheid werkt. Ik ben zelf wel van het selecteren in websites (een linkje, een mooie naam, een aparte uitdrukking). Maar nu heb ik ontdekt dat wanneer ik een woord probeer te selecteren op de site (alleen in de fora) ik meteen de halve site selecteer. Het is hierdoor vrijwel onmogelijk om 1 enkel woord te selecteren. Lijkt mij niet de bedoeling. Ik werk met IE en xp.
davidov
-
- 3474 berichten
- 2222 stemmen
Ik heb net een test gedaan, en je hebt gelijk het werkt (de bug is eigenlijk andersom, de spoiler tekst in een LICHT vlak valt op)
Echter dat schijnt ook prima te werken.
Maar ik ben het topic tegen gekomen waar dit niet het geval is:
http://www.moviemeter.nl/film/2133/info/30
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
Ligt het aan mij of duurt het idd langer voordat de pagina opnieuw geladen is bij het plaatsen van een stem?
davidov
-
- 3474 berichten
- 2222 stemmen
http://i2.photobucket.com/albums/y22/therealalexander/foutje.jpg
daar kan je by the way het probleem zien van de quote/spoiler etc knoppen bij het reactie venster voor iemand die IE gebruikt
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Even tussendoor: kan het zijn dat de tekentjes bij deberichten (het uitroepteken en het wolkje met de ") ook bij een andere site worden gebruikt, ze komen me zo bekend voor..
standaard iconen van phpBB-forums (zoals bv. www.dvdforum.nl). Ook qua werking is zoveel mogelijk phpBB nagebootst
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Maar ik ben het topic tegen gekomen waar dit niet het geval is:
Dat ziet er bij mij prima uit 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
maar goed de lijst is weer bijgewerkt, worden weer leuke klusjes om de boel in die prutsbrowser van Ome Bill aan de praat te krijgen 
ik denk dat ik morgen weer een uurtje of wat fixes ga doen
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ligt het aan mij of duurt het idd langer voordat de pagina opnieuw geladen is bij het plaatsen van een stem?
is inderdaad te traag, ik zal eens uitzoeken wat daar de bottleneck is (want verder ben ik erg tevreden over de snelheid van de site)
davidov
-
- 3474 berichten
- 2222 stemmen
Dat ziet er bij mij prima uit 
http://i2.photobucket.com/albums/y22/therealalexander/foutje2.jpg
zo ziet het er hier uit...
Erg merkwaardig gezien ik nu zie dat het niet eens spoiler tekst is...
maar hoezo dan alles in een vreemde kleur is snap ik ook niet
Hannibal
-
- 9408 berichten
- 3338 stemmen
worden weer leuke klusjes om de boel in die prutsbrowser van Ome Bill aan de praat te krijgen
Sterkte Jordy...
Ik wil meteen mijn complimenten geven voor de nieuwe site, het ziet er geweldig uit en in de nieuwe Opera ben ik nog geen gekke dingen tegengekomen, en over de snelheid hebben we niets meer te klagen dacht ik zo 
Hannibal
-
- 9408 berichten
- 3338 stemmen
Toch een foutje tegengekomen, net
:
Ik plaatste een bericht met ..... . en klikte op "plaatsen".
Toen zag ik in het bericht dat het woord niet vetgedrukt stond, en toen herinnerde ik mij dat ik gelezen had dat die optie is uitgeschakeld.
Ok, ik heb dus op "bewerk bericht" geklikt en heb mijn bericht gewijzigd.
Ik klikte na de wijziging weer op "plaatsen" en toen stond hij er twee keer. Één keer het foute, en één keer het goede, gewijzigde bericht. Daarna heb ik het eerste bericht weer moeten verwijderen.
neo
-
- 15440 berichten
- 10071 stemmen
Jordy was is er trouwens met 'verwijder stem' gebeurd? Of ben ik nu stekeblind?
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Weet niet of het een bug is, maar bij Toplijst / Overige kan ik geen toplijst krijgen die aan 2 criteria voldoet, bijvoorbeeld: misdaad en Italië of science fiction en een decennium. Zou echt fijn zijn wanneer dat zou kunnen.
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13069 stemmen
http://www.moviemeter.nl/film/30135/votes/
Probleempje met lange filmtitels in FF en IE 
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Valt me nu op dat na vannacht de stemmen bij een film wel worden doorgerekend, maar dat het bijbehorende stemgrafiekje niet wordt ververst. Bijvoorbeeld bij 'Gebroken Rood'
Rond welke tijd wordt die herberekening uitgevoerd?
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Nog een kleinigheidje, ahv een willekeurig voorbeeld:
de updates pagina staat het volgende:
Kingdom of Heaven (2005) [pagina 1 ... 8, 9, 10]
laatste bericht: vandaag 11:28 uur,door zoutzak
Tussen vandaag [tijdstip] en door [user] ontbreekt een spatie na de komma. Dat maakt het geheel nogal samengepropt.
Bovendien lukte het me gisteren niet om een tekstje te posten waarin ik een aantal html-url's had ingevoerd. Ik kreeg een boodschap dat ik té lange woorden had gebruikt die de opmaak van de site zouden vervuilen. 
En tenslotte is het misschien al ter sprake gekomen, maar ik kan het even nergens terug vinden: is er een reden waarom we geen bold-letters meer kunnen gebruiken?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Bovendien lukte het me gisteren niet om een tekstje te posten waarin ik een aantal html-url's had ingevoerd.
Oftewel: the system works??
als HTML opgemaakte urls herkent ie niet als geldige invoer natuurlijk
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Ah okee. Voortaan het tooltje gebruiken, dus. 
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Maar nu heb ik ontdekt dat wanneer ik een woord probeer te selecteren op de site (alleen in de fora) ik meteen de halve site selecteer. Het is hierdoor vrijwel onmogelijk om 1 enkel woord te selecteren. Lijkt mij niet de bedoeling.
Vervelend, inderdaad.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Sky Captain and The World of Tomorrow: The Moviemeter Quest.
Er was eens een ontzettend luie user met Internet Explorer, die op zoek ging naar de film Sky Captain and the World of Tomorrow, op een site met de naam MovieMeter.
Luie users hebben de vervelende eigenschap niet teveel werk te willen verrichten. De luie user typte dan ook niet meer in dan het zoekwoord 'sky'. Tot zijn grote schrik kreeg hij van Moviemeter deze afschrikwekkende woorden te horen:
Er zijn geen films gevonden die aan je zoekopdracht voldoen. Let op: algemene woorden als "from" in je zoekopdracht worden genegeerd.
Gelukkig had deze luie user ook nog wat doorzettingskracht en was dan ook wel bereid het langere woord 'Tomorrow' in te typen. Ook dat had echter niet het gewenste resultaat. Hij kwam direct uit bij een film uit 1972 over katoenverbouwers en in de steek gelaten vrouwen.
De luie user probeerde nog eens wat anders. In de uitgebreide search, typte hij bij titel 'sky' en bij acteur 'paltrow'. Dat mocht echter niet volgens de op deze site geldende wetten, die dicteren dat er slechts op één tekstveld tegelijk gezocht mag worden.
Ten einde raad was de user dan daadwerkelijk bereid twee woorden in te typen, ook al kostte hem dat heel veel inspanning: 'sky captain'. En zowaar: dat bood soelaas. Op de vijfde plaats van de populaire zoekresultaten, werd de gewenste film aangetroffen. De user vroeg zich echter wel af wat hij had moeten doen als het geen populair zoekresultaat zou zijn, aangezien daaronder een mededeling stond, die hem niet zo positief klonk:
Er zijn meer dan 25 films gevonden die aan je zoekopdracht voldoen, alleen de eerste 25 worden getoond.
Al deze films hadden het zoekwoord captain, maar van sky hadden ze nog nooit gehoord.
The end
Tarantino
-
- 52 berichten
- 1010 stemmen
weet niet of het al gemeld was maar de zoekfunctie is een beetje brak:
Zoek je op 'Lord of the Rings' krijg je direct de tekenfilm uit 1978 voor je neus, terwijl je een resultatenlijst zou moeten krijgen waar ook de films van Jackson bij staan. Idem dito voor een zoekopdracht als 'Return of the King' ; je komt direct op de tekenfilm uit 1980...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.