• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.258 gebruikers
  • 9.389.272 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

NERD schreef:

De bedrijven die je site hosten door middel van sponsoring hebben een redelijk grote exposure via Moviemeter.

Ik denk dat je dat iets te rooskleurig inziet. Mikajo/Mika-Media heeft, na een jaar sponsoring, nog geen nieuwe klant gekregen via MovieMeter. Wie van jullie klikt wel eens op de banner? Moet je na gaan hoeveel van de bezoekers vervolgens een hostingpakket afsluit.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

toevenaar, ik zal de ingebouwde check nu even weghalen, kun je dan wel stemmen?

Yep, nu lukt het wel! Maar eh... de naam is tovenaar he .

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

oeps

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Maar de ingebouwde check blijft hopelijk dus weg Jordy?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

nou ik zal morgen even kijken waar het aan ligt

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Mooi, dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

tovenaar schreef:

Maar de ingebouwde check blijft hopelijk dus weg Jordy?

nee anders hebben we straks weer 14000 stemmen bij de updates

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

nee anders hebben we straks weer 14000 stemmen bij de updates

*kuch* die staan niet meer bij de updates *kuch*

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ohja! geweldig toch die oplossingen van mij

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

, maar oke, bedankt voor de quick help Jordy, da's nog eens service, om kwart voor 3 's nachts meteen geholpen worden maak je niet overal mee! Voor nu: weltrusten.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

en nog dronken ook!

Stephan

• 7896 berichten
  • 1388 stemmen

Kan je het woord "inklappen" trouwens niet veranderen... Heb twee maanden geleden nog een ingeklapte long gehad (geen geintje) en moet daar nu elke keer aan denken als ik het lees...

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

en nog dronken ook!

Ah, vandaar toevenaar

Maar nog iets:

Jordy, op de foute toevoegingen pagina staat nu geen imdb-link meer naar de film. Gebruikte ik op de oude site wel veel en is misschien wel handig als die terug komt?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik ga het vervangen door icoontjes Stephan, dus nog even geduld

en goed, zal de imdb link terugzetten daar...

GerwinF

• 1643 berichten
  • 0 stemmen

Ik had net een titel (Ocean's 12) neergezet in het forum en nu staat er (Ocean's 12). Dus dit klopt ook nog niet helemaal.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

je bedoelt de extra slash denk ik, zal ik even aanpassen

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Er lijken een aantal forumtopics verdwenen te zijn, onderandere die met opmerkingen over de nieuwe site. Ook De Site > Algemeen > Wie helpt me met het toevoegen van...? bestaat niet meer.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Staat nu hier: De Site > Algemeen > voeg zelf je films toe aan de site! (vervolg)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik heb inderdaad net even wat topics samengevoegd

NERD

• 1722 berichten
  • 1434 stemmen

Jordy schreef:

Ik denk dat je dat iets te rooskleurig inziet etc.....

Je kan best gelijk hebben, maar aan de andere kant is het natuurlijk niet zo dat Mikajo naar je toe komt en zegt "OHHH het gaat zo geweldig! hier heb je 2 keer zoveel bandwijdte". Ook zij proberen zo veel met zo min mogelijk te doen.

Over het aantal klikken en abbonnementen wat ze via moviemeter krijgen: hoeveel mensen denk je dat PSV opbelt om een gloeilamp te kopen? Het gaat ze waarschijnlijk om de naamsbekendheid oftewel exposure, en mogelijk gebruiken ze het excuus van weinig kliks om het ware "succes" te verhullen.

Je kan er van uit gaan dat er op andere sites niet veel meer op dergelijke links geklikt word. En zeg nou zelf...voor een bedrijf als mikajo (wat denk ik best groot is) is MovieMeter bandwijdte geven nou niet zo'n gigantische operatie.

Ik zeg niet dat dat zo is, maar zou zeker niet een uniek geval zijn.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

discussie over snelheid updates (donor topic) hier verder:

Over een half jaar is de updates pagina waarschijnlijk anderhalve MB per dag. Over een jaar 2,5 MB per dag, dan kun je het helemaal wel vergeten dat ie snel op je scherm staat... ooit zal er gestopt moeten worden met de updates pagina in de huidige vorm, da's nou eenmaal een feit. Ik probeer het zo lang mogelijk beschikbaar te houden...

De updates pagina met subpagina's lijkt me de enige oplossing.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Dan moet je dat doen Jordy. Het is jouw site en je mag best autoritair zijn. Moet zelfs anders gaat iedereen zich ermee bemoeien.

Maar ik had een vraag:

Ik zie ineens dat ik 4* gegeven heb aan de film Bakha Satang. Maar daar heb ik nooit op gestemd en nooit gezien. Hoe kan dat???

Zit iemand onder mijn account in te loggen?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nee volgens mij was dat een apart geval, er werd een film verwijderd, deze film werd daar overheen gezet. Er was van de oorspronkelijke film nog een stem blijven staan, dat probleempje is inmiddels gefixed

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

Mischien moet je niet meer de messages laten zien maar alleen een lijst met films waarop gereageerd is? dat is de gewoonte bij de meeste php boards.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Over snelheid:

Ik heb er echt geen problemen mee hier (kabel), maar ook niet bij mijn vriendin (telefoonlijntje). Ligt het misschien ergens anders aan Kapp?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Hobbes schreef:

Mischien moet je niet meer de messages laten zien maar alleen een lijst met films waarop gereageerd is? dat is de gewoonte bij de meeste php boards.

Geniaal, een soort "actieve discussies" pagina... dat ik daar nog niet aan gedacht heb Da's inderdaad de manier waarop je normaal bij forums de veranderingen sinds je laatste bezoek checkt, maar het wil hier niet zo aanslaan. Nou moet er hier ook nog wat werk aan gedaan worden, maar dat kan in principe als een prima vervanging dienen van de updates als het écht niet langer zou kunnen

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Ik moet bij mijn opmerking misschien nog wel even erbij zetten:

in vergelijking met de oude site.

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Het laadtijdenprobleem kan altijd nog opgelost worden door twee afzonderlijke updatespagina's te creeren, bijvoorbeeld een voor nieuwe toegevoegde films, nieuwe/gewijzigde top-10-lijsten en alle berichten bij films, en een voor alle forumberichten en stemmen, maar dan moet eerst het bandbreedteprobleem opgelost worden.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

inderdaad,

De updates pagina met subpagina's lijkt me de enige oplossing.
dus

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Oh, dat bedoelde je al met "subpagina's"? Dan zijn we het eens. Nu het bandbreedteprobleem nog

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.