• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.164 acteurs
  • 199.262 gebruikers
  • 9.389.495 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Wouter

• 18722 berichten
  • 3085 stemmen

Ik krijg als ik een nieuw tijdstip invul bij de updatepagina helemaal niks te zien. Sowieso is dat nieuwe tijdstip invullen veel minder fijn dan bij de oude site. Toen kon je ook nog eens verder terug.

Wouter (die dus de laatste updates gemist heeft)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Als de afgelopen 24 uur niet toereikend is kun je een hele dag selecteren. Je kunt dus tot een maand terug met het huidige systeem, lijkt me genoeg

dat je niets ziet is erg vreemd, zal het even testen met de alternatieve browsers

Noodles

• 221 berichten
  • 905 stemmen

Ik kan niet meer stemmen en ook geen stemmen verwijderen.... (Krijg steeds de melding dat ik me moet inloggen)

Wouter

• 18722 berichten
  • 3085 stemmen

Dat van die tijd is dan stom van me. Niet goed gekeken (alhoewel ik het systeem evengoed minder handig vind).

Dat niks zien is zowel bij Explorer als Netscape.

(mac)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

kan me voorstellen dat je het minder handig vindt (al heb je nu niet meer het gezeur met het precieze formaat waarin je een datum moest invoeren), maar een maatregel als deze was nodig om de maximale grootte van de update pagina te beperken (ivm dataverkeer e.d.)

vreemd van die stemmen. ik doe een check of je wel vanaf de site komt voor een stem geplaatst wordt. Bij mij werkt die check goed, maar blijkbaar hebben anderen er problemen mee. Heb het maar weer even uitgezet, kun je iets bijzonders vertellen van hoe je probeert te stemmen? wat was de precieze url?

blabla

• 2070 berichten
  • 5247 stemmen

Noodles schreef:

Ik kan niet meer stemmen en ook geen stemmen verwijderen.... (Krijg steeds de melding dat ik me moet inloggen)

Gebeurt bij mij ook (in Opera), echter niet altijd, soms kan ik stemmen.

Ik kan in IE wel gewoon m'n stemmen uitbrengen.

stinissen (crew films & series)

• 23494 berichten
  • 77011 stemmen

Bij het zoeken op een film krijg ik de volgende fout melding Parse error: parse error, unexpected '{' in /usr/local/psa/home/vhosts/moviemeter.nl/httpdocs/films/search.php on line 14 Ik zocht op Alfie

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Jordy schreef:

kan me voorstellen dat je het minder handig vindt (al heb je nu niet meer het gezeur met het precieze formaat waarin je een datum moest invoeren), maar een maatregel als deze was nodig om de maximale grootte van de update pagina te beperken (ivm dataverkeer e.d.)

Als ik een dag niet geïnternet heb en ik wil daarna de updates sinds eergisteravond zien, moet ik nu eerst de updates van heel eergisteren doorbladeren, wat alleen maar meer dataverkeer oplevert (en meer moeite voor mij).

(natuurlijk wordt standaard bijgehouden wat het tijdstip van laatste bezoek is, maar als ik om wat voor reden dan ook de updatespagina 'verlies', moet ik het tijdstip weer handmatig invoeren)

Noodles

• 221 berichten
  • 905 stemmen

Jordy schreef:

kun je iets bijzonders vertellen van hoe je probeert te stemmen? wat was de precieze url?

Volgens mij is het opgelost. Ik ka nu wel weer stemmen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

zoals ik zei, de check is tijdelijk uitgeschakeld.. alle hulp bij het bepalen waarom jij niet door de check kwam is nog steeds welkom

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Uitgebreid zoeken is weer mogelijk. Mocht je een foutmelding krijgen, of mocht het zoeken érg lang duren (een paar seconden in natuurlijk normaal bij het doorzoeken van de complete database) svp melden waarop je zocht

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

SELECT films.id, films.titel, films_titels.titel as alt_titel, jaar FROM films LEFT JOIN films_titels ON films.id = films_titels.films_id LEFT JOIN films_acteurs ON films.id = films_acteurs.films_id AND films_acteurs.acteur LIKE '%bill%' AND films_acteurs.acteur LIKE '%murray%' LEFT JOIN films_stats ON films.id = films_stats.films_id !isnull(films_acteurs.acteur) GROUP BY films.id ORDER BY films.titel, jaar

script: /?search

mysql error message:You have an error in your SQL syntax near '!isnull(films_acteurs.acteur) GROUP BY films.id ' at line 8

Zegt ie als ik zoek op Bill Murray bij acteur.

mister blonde

• 12707 berichten
  • 5842 stemmen

idem bij kubrick.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

gefixed

mister blonde

• 12707 berichten
  • 5842 stemmen

ik kan nu helemaal niet meer zoeken (ook rechtsboven niet.) zelfde foutmelding.

blabla

• 2070 berichten
  • 5247 stemmen

Jordy schreef:

gefixed

Kan nu niet meer op titel zoeken.

Foutmelding gemailt naar info@....

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

bedankt, volgens mij werkt het nu weer

blabla

• 2070 berichten
  • 5247 stemmen

yup, werkt goed nu.

starbright boy (moderator films)

• 22428 berichten
  • 5131 stemmen

Sorry Jordy. Volgens mij nog niet. Zoeken op regisseur e.d gaat prima, maar zoeken op jaar en stemgemiddelde werkt niet.

Als ik bijvoorbeeld Spielberg films lager dan 3.5 ster of horrorfilms uit 1974 selecteer, krijg ik alle spielbergs of alle horrors.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

okee ook gefixed

Melkor

• 357 berichten
  • 706 stemmen

Ik kon Home Alone 4 niet toevoegen, als ik bij stap 1 op doorgaan klikte, laade ie gewoon niet.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

zie todo lijst

(oops de "lees eerst de todo lijst" waarschuwing was weggevallen doordat ik het topic samengevoegd heb met het oude opmerkingen topic)

Wouter

• 18722 berichten
  • 3085 stemmen

Vervelend dat de alternatieve titels niet meer bij de update-pagina staan. Ik weet nu regelmatig niet om welke film het gaat.

Wouter

• 18722 berichten
  • 3085 stemmen

Misschien een idee om dat zelf te kunnen instellen of je dat wil?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Kan me er iets bij voorstellen. Ik denk dat het eigenlijk wel een idee is om dat standaard te doen, zal het op de lijst zetten.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Klopt inderdaad, Bij Aziatische films ben ik volledig Lost .

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

tovenaar schreef:

Over snelheid:

Ik heb er echt geen problemen mee hier (kabel), maar ook niet bij mijn vriendin (telefoonlijntje). Ligt het misschien ergens anders aan Kapp?

Ik zit nu achter de computer van mijn pa. Die heeft een isdn verbinding. Op andere sites geen laadproblemen.

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Hey Tovenaar, het is hier toch best goed vertoeven

Zeg Jordy, laat ze maar lullen hoor. Ik vind deze moviemeter ook top!! En over de snelheid hoor je mij ook niet, Ik merk zelfs dat het laden van frames enz. een heel stuk sneller gaat nu.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Ik snap het 'probleem' met laden van de updates pagina niet zo. Ik heb een eenvoudige 56kb-modem op een analoog telefoonlijntje, toch duurt het laden van 24 uur updates slechts 35 seconden. Aan de updates pagina kan het volgens mij niet liggen....

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Ik vind het jammer dat wanneer een film meer dan (geloof ik) 20 stemmen heeft je de stemresultaten alleen nog maar per aantal sterren op kan vragen. Vroegâh kon je bijvoorbeeld heel snel (met control+f) zien wat Jordy bijvoorbeeld voor cijfer aan Armageddon heeft gegeven of Tovenaar een Grease.. Heeft allemaal waarschijnlijk met het dataverkeer te maken, maar misschien kan die grens wat verhoogd worden naar een stem of 100, 200?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.