• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.003 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.257 gebruikers
  • 9.389.181 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Ja wellicht heb je gelijk, maar ik vind het altijd interessant om te zien of er goede films voorbij komen (met hoge waarderingen) want er zijn natuurlijk een hele hoop mensen die niks posten.

Faramir

• 59 berichten
  • 587 stemmen

Ja opzich heb je daar wel een punt Goodfella, als mensen echt iets bijzonders vinden van een film dan melden ze dat ook wel gewoon dmv een berichtje.

Maar Fisherking heb ook wel een punt.. ik haal zelf ook vaak wel titels uit die votes om zelf te kijken.. of films die ik al gezien heb 'vroeger' om alsnog op te stemmen. Naja we'll see.. wat moet dat moet.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Nadat ik deze kwestie even gelezen heb, bedacht ik me opeens iets. Je zou ook de toegevoegde films uit de update-lijst kunnen halen om GB's te sparen. Die lijst is elke dag mega-lang en het zou dan misschien handiger zijn om daarvan gewoon een lijst te maken (zoals in de toplijsten ofzo). Dan kun je gewoon op elk gewenst tijdstip kijken welke films er de afgelopen week zijn toegevoegd ofzo iets. Dan hoeven ze niet elke dag 'berekend' te worden in de update-lijst.

Snap je wat ik bedoel, of leg ik het heel wazig uit? Of is het gewoon niet mogelijk of bespaart het geen reet, dat kan ook natuurlijk he . Ik probeer mee te denken!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

als er verder in de update pagina gesnoeid zou moeten worden is dat misschien een idee ja, thanks

iets anders: kan iemand testen of de chat het nu doet op de site? bij mij wil het applet niet laden

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Jordy schreef:

iets anders: kan iemand testen of de chat het nu doet op de site? bij mij wil het applet niet laden

Bij mij doet ie t niet.

blabla

• 2070 berichten
  • 5247 stemmen

Applet doet het ook niet in Opera.

Hij laadt wel maar loopt niet.

renske

• 1105 berichten
  • 926 stemmen

Ik ben het met Goodfella eens. Ik lees voornamelijk de updates om te lezen wat mensen van films vinden. De stem die ze daar dan uiteindelijk aan geven, kan me niet zo veel schelen. Nou, dat lieg ik een beetje. Als het een film is die ik zelf erg goed vind, ben ik blij dat mensen er een hoge waardering voor geven. Maar het voordeel is dat veel mensen in het verhaaltje

vertellen hoeveel sterretjes ze een film hebben gegeven.

De updates van het forum nemen vaak het meeste plaats in en het merendeel daar skip ik overheen. Wat mij betreft wordt dat niet opgenomen in de updates en kijk ik wel bij 'actief' wat daar wordt gezegd. Want dat 'actief' gedeelte vind ik een goeie vinding.

Jordy, je klonk een beetje teleurgesteld in de MM-gemeenschap. Ik hoop je hierbij van dienst te zijn.

U-96

• 11875 berichten
  • 2085 stemmen

Het zou misschien wel een goed idee kunnen zijn om het stem-gedeelte op de Updates-pagina te vervangen door het aantal sterren dat een gebruiker aan een film heeft gegeven in te bouwen in het bericht.

Dus als iemand een bericht bij een film heeft geschreven dat hij/zij dan gelijk kan stemmen, en dat men de beoordeling kan zien in het bericht.

blabla

• 2070 berichten
  • 5247 stemmen

Jordy schreef:

Als ik met Mirc sta ingelogd, kan ik wel zien dat ik met de applet online kom, zie echter niets op de chat pagina.

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Moet MovieMeter deze bandbreedte straks trouwens ook nog met MusicMeter delen, of ga je daar apart een sponsor voor zoeken?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

da's een apart account, zal het eerste jaar wel geen probleem zijn met het verkeer....

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

Jordy schreef:

da's een apart account, zal het eerste jaar wel geen probleem zijn met het verkeer....

want? ik bedoel, ik denk dat er snel heel veel cds toegevoegd worden, accounts aangemaakt, reviews geschreven, gestemd: enorme update pagina's dus... of zie ik dat verkeerd?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

de update pagina is niet de enige schuldige aan het hoge dataverkeer... ik denk dat het wel een jaartje duurt voor musicmeter net zo druk is als moviemeter

U-96

• 11875 berichten
  • 2085 stemmen

Ik vraag me eerlijk gezegd af, waarom er een MusicMeter komt terwijl MovieMeter al zo succesvol is. Ik wil absoluut niet zeiken ofzo, maar ik denk dat er dan misschien kans is dat de 'aandacht' van de MovieMeter-gebruikers sterk gaat verminderen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik denk dat musicmeter (op een paar uitzonderingen) hele andere mensen gaat aantrekken

maar goed ik heb momenteel even m'n handen vol aan deze site, dus heb nog even geen zin om aan musicmeter te denken momenteel

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

U-96 schreef:

maar ik denk dat er dan misschien kans is dat de 'aandacht' van de MovieMeter-gebruikers sterk gaat verminderen.

Omdat? Er zijn nu toch ook al goede muzieksites (anders dan dit concept, dat wel) en daardoor gaat de aandacht van moviemeter toch ook niet weg?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

aantal bugs verwijderd, zo zijn de spoilers weer op de juiste manier te zien bij de updates

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Jordy, ik mag niet meer stemmen .

Ralfke

• 764 berichten
  • 2075 stemmen

Ik blijf uiteraard een trouwe bezoeker van MM, maar eerlijk gezegd vind ik het resultaat niet echt geweldig. De 'oude' MM-site mag van mij vandaag nog terugkomen. Sorry Jordy, maar ik vind deze nieuwe pagina er juist NIET professioneler uitzien.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik had mezelf de ganse week de tijd gegeven om te wennen. Ik vindt de nieuwe MM-site heerlijk fris en overzichtelijk. En wat bij mij de snelheid betreft, ik heb altijd al ADSL-verbinding gehad maar hier bij mij (B) werkt hij verdraaid veeeeeel sneller dan vroeger. Wat ik vroeger ook nooit deed, was blijven plakken op forums, en nu raak ik er niet meer weg. En Ralfke, Always Look At The Bright Side Of Life... (Life Of Brian 1979)

Melkor

• 357 berichten
  • 706 stemmen

[quote]BoordAppel schreef:

(quote)

Bij mij doet ie t niet.[/quoteBij mij laadt de chat, en kan ik het chatten van anderen lezen, maar zelf kan ik niets intypen. Dit is zeer irritant want dan kan ik de anderen niet uitleggen waarom ik niets zeg en direct wegga

Wat ook raar is dat het gechat van anderen ook "in de bodem verdwijnt" en kan ik dus maar de eerste 4 zinnen lezen. Ik zie ook de namen van de chatters niet (het is alsof het scherm niet groot genoeg is).

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

tovenaar schreef:

ik doe sinds nu een check, zodat je alleen vanaf moviemeter (en niet vanaf scriptjes o.i.d.) kunt stemmen

blijkbaar werkt het iets te goed kun je de precieze URL geven van waar je probeert te stemmen?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

chat doet het weer...

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

Jordy, klopt het dat je niet meer de Updates kan gebruiken als niet bent ingelogd? Jammer, want dat deed ik altijd, zonder ingelogd te zijn. Waarom is dat veranderd?

jassonn

• 5303 berichten
  • 3237 stemmen

narva77 schreef:

Jordy, klopt het dat je niet meer de Updates kan gebruiken als niet bent ingelogd? Jammer, want dat deed ik altijd, zonder ingelogd te zijn. Waarom is dat veranderd?

lees even een paar berichten terug> te veel dataverkeer.

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

Ja klopt, heb het gelezen. Oke dan

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

tovenaar schreef:

Ik ook niet

NERD

• 1722 berichten
  • 1434 stemmen

Jordy schreef:

Ik heb ook waarschijnlijk nog wel een optie door sponsoring door een andere partij (al ben ik erg tevreden over de huidige hosting).

Misschien niet de leukste bezigheid (uitzonderingen daargelaten), maar het tegen elkaar uitspelen wil ook nog wel eens helpen bij het mogelijk verkrijgen van meer gesponsorde bandbreedte.

De site een beetje verkopen, in plaats van blij zijn met wat je kan krijgen. Dit is zeer waarschijnlijk de meest bezochte filmsite van nederland. en misschien zelfs ook wel in andere typen site (zoals een discussie site misschien). De bedrijven die je site hosten door middel van sponsoring hebben een redelijk grote exposure via Moviemeter. Ik durf te wedden dat als ze dreigen deze kwijt te raken aan een concurrent dat ze nog wel eens bereid kunnen zijn tot het verlenen van meer bandbreedte of wat dan ook.

Desnoods met een grotere weergave van hun logo of iets dergelijks....of zelfs een naamsponsoring "MikaMedia Moviemeter" in het uiterste geval (alhoewel daar waarschijnlijk heel veel tegenstanders voor zijn).

Slechts een paar ideeen, voor het gebied waar ik "iets" van weet....in ieder geval meer dan van het reduceren van bandbreedte gebruik hehehe

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

kun je de precieze URL geven van waar je probeert te stemmen?

Ik kan op geen enkele film meer stemmen, dus ik kan van geen enkele url meer stemmen. Ik heb by the way ook mijn cookies en zo verwijderd, maar het lukt nog steeds niet.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

toevenaar, ik zal de ingebouwde check nu even weghalen, kun je dan wel stemmen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.