• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.986 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.254 gebruikers
  • 9.388.912 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Even terugkomend op het moeten terugbrengen van het dataverkeer: hoeveel winst boek je als je inbouwt dat iedereen de updateslijst alleen kan opvragen met dichtgeklapte topics? Veel minder handig natuurlijk, maar alles is beter dan dat de updates moeten verdwijnen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

dichtgeklapte topics zijn alleen onzichtbaar, maar wel geladen

als je ze openklapt hoeft de pagina ook niet opnieuw in geladen te worden: de reeds aanwezige tekst hoeft alleen op "zichtbaar" gezet te worden

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Dan zou je dus wel winst boeken als de updates-lijst bestaat uit topics (alleen de titel) die ge-update zijn, waarna je door moet klikken naar het desbetreffende topic. Misschien dat het dan mogelijk is om titel, aantal extra berichten en eventueel degenen die deze berichten gepost hebben, te tonen.

[edit] Ehm.. dat hebben we al en het heet 'Actief'. Sorry! [/edit]

Hoewel je natuurlijk het grote tegenargument blijft houden: het zijn juist de geposte berichten zijn die de updates-lijst zo handig (en veelgebruikt) maken.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

goed, ik heb (helaas) de volgende aanpassingen gedaan

- maximaal 30 berichten per pagina, standaard 20

- bij toevoegen en corrigeren een strenge check op plaatjes, mogen maximaal nog 25 KB zijn (gemiddelde is nu 20 KB, dus moet te doen zijn)

- geen votes meer bij de updates

- geen updates voor niet ingelogde mensen

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

Jordy schreef:

geen votes meer bij de updates

Hoezo dat niet meer, beste Jordy? Ik vind het altijd heel boeiend om te zien wat andere gebruikers stemmen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik ook eigenlijk, zo zie ik ook nog films die ik wel gezien heb, maar nog niet op had gestemd. Dus dan kan ik erop stemmen. Maar als het zo beter gaat maakt het ook niet zoveel uit .

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Dat van die stemmen ben ik niet zo blij mee......

Haal de datum dan weg bij stemmen ?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik doe dit niet om te pesten...

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Weet ik. sorry voor de reactie.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3237 stemmen

Kan het echt niet anders?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

jassonn schreef:

Kan het echt niet anders?

je kunt het natuurlijk ook gewoon accepteren, en blij zijn met de overige 99% van de site die wel gewoon beschikbaar blijft

jassonn

• 5303 berichten
  • 3237 stemmen

mischien heb je gelijk.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

er ging even iets fout, 't kan zijn dat berichten geplaatst in de laatste 5 minuten weg zijn, sorry

jassonn

• 5303 berichten
  • 3237 stemmen

Jordy schreef:

er ging even iets fout, 't kan zijn dat berichten geplaatst in de laatste 5 minuten weg zijn, sorry

nee hoor alles ging goed (bij mij tenminste).

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

bij mij helaas niet. Net een fantastische recensie uit mijn toetsenbord geramd en weg is ie.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3237 stemmen

petey schreef:

bij mij helaas niet. Net een fantastische recensie uit mijn toetsenbord geramd en weg is ie.

jammer dan..........:p

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

sorry

Melkor

• 357 berichten
  • 706 stemmen

Jordy schreef:

Inderdaad, onze discussie bij LotR: RotK is helemaal weg, maarja, die hadden we toch niet meer nodig he Jordy

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

die discussie stond/staat bij Two Towers

jassonn

• 5303 berichten
  • 3237 stemmen

Misschien is het een idee om voortaan in je berichtje te melden hoeveel sterren je geeft voor de desbetreffende film, leuk voor de andere MM-ers!

blabla

• 2070 berichten
  • 5247 stemmen

Jordy schreef:

- geen votes meer bij de updates

Is er nog een andere manier om dit toch te zien te krijgen ?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

de oude pm's zijn weer terug

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

alternatieve top 100 doet het weer

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

verwijderen van prive berichten zou weer goed moeten gaan

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Tijd voor een pilsje. Proost!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

morgen weer

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Jordy schreef:

(...) - geen votes meer bij de updates (...)

Die votes waren toch sowieso al slechts te zien voor de beperkte groep die dat apart aanzette in het profiel? Was dat dan zo'n grote groep dat dat onoverkomelijke problemen opleverde voor het dataverkeer (de langere wachttijden op de updatespagina zelf zullen wat betreft de votes voor de gebruikers geen probleem zijn geweest, omdat ze er zelf voor kozen de votes te zien)? En zo ja, zijn er dan geen andere manieren om het dataverkeer op dat punt te beperken (simpeler tonen of alleen van te voren geselecteerde users?), want zonder dat votes overzicht is MovieMeter toch geen MovieMeter meer. MM onderscheidt zich van al die andere sites dóór die updates-pagina (en het bijbehorende community-effect); het concept van de site op zich is - eerlijkgezegd - verre van uniek. Als dit het begin van het verval van die updatespagina is, is het, vrees ik, ook het begin van het verval van MovieMeter zelf. Dat klinkt misschien wat overgedramatiseerd, maar MM zou niet de eerste site zijn die 'kapot groeit'. En deze maatregelen zijn niet de oplossing daarvoor.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Queto Yurlunyur schreef:

En deze maatregelen zijn niet de oplossing daarvoor.

wat wel dan?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Queto Yurlunyur schreef:

Die votes waren toch sowieso al slechts te zien voor de beperkte groep die dat apart aanzette in het profiel?

200 mensen hadden het aanstaan. Stemmen zijn zo'n 300 KB per dag. Ruim één GB per maand bespaar ik door deze actie.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik vind het erg teleurstellend dat blijkbaar niemand bereid is om kleine offers te leveren om de site in de lucht te houden

"het zal allemaal wel" lijken jullie te denken

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.