- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Maar als iemand aangeeft: 'Ik heb het plaatje verbeterd' en ik kan niet zien wat het oude plaatje was, wordt het nogal lastig. Het zou mooi zijn als je ze naast elkaar kon zien (nieuw en oud) zodat je ze kan vergelijken qua resolutie enzo (zoals eerst zeg maar...
)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja daar heb je wel een punt...
Voorlopig moeten we het hier nog even mee doen, maar ik zal het in m'n achterhoofd houden. Bugfixen en puntjes op de i hebben voor mij nu de hoogste prioriteit.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Tot die tijd kun je natuurlijk altijd bij de film zelf kijken hoe het plaatje nu is. Maar de oude situatie er direct naast is inderdaad gebruiksvriendelijker voor de beoordelaar
niet zo boeiend trouwens dit voor 99,3% van de mensen die dit lezen maar goed 
Bandit
-
- 607 berichten
- 4040 stemmen
Jordy, complimenten voor de site!
Ziet er allemaal goed uit, alleen staan bij mij (bij foute toevoegingen) de letters buiten het kader).
Bandit
-
- 607 berichten
- 4040 stemmen
mmm, heb ik wel gedaan.... toch overheen gekeken dan.
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Erg vervelend dat je oude berichten niet meer kunt veranderen.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Erg vervelend dat je oude berichten niet meer kunt veranderen.
Ja dat heb ik ook !!!!!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Opzettelijk gedaan. Maar da's een discussie voor later, wanneer de bugs er uit zijn...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Zijn er meer mensen met problemen bij het bekijken van een lange updates lijst (van een dag ofzo)
Ik merk niets, maar ik hoorde van iemand dat het 2 minuten duurde, dat computers telkens niet meer reageerde, enz...
Het enige nadeel is dat de hele bende nu in 1 tabel staat, en dat je de updates pas ziet als alles ingeladen is. Maar verder kan ik niet veel verschillen bedenken.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Jep, heb ik ook ondervonden. Als ik updates van de afgelopen 24 uur selecteer, duurt het laden zo'n anderhalve minuut!
Is die java voor die in een uitklapberichten misschien de boosdoener ?
Stel, je komt hier nieuw op de site, en klikt op updates, dan lijkt me dit slechte reclame voor de site.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Zijn er meer mensen met problemen bij het bekijken van een lange updates lijst (van een dag ofzo)
Heb ik ook last van maar...
...dat zal bij mij de rede wel zijn.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
De updates vanaf gisteravond half 23 kwamen bij mij binnen 5 sec op het scherm gefloept. Best netjes dus dacht ik zo (Kabelinternet, scheelt dat ?)
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Klik eens op 'begintijdstip selecteren' en kies vervolgens 'Updates van de afgelopen 24 uur'. Ik denk dat je die 5 seconden dan niet haalt.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Geen bug maar een lelijkheidje: de sterren die je nu bij de films ziet, hebben geen transparante achtergrond. Daardoor zie je een witte balk over die sexy gradient, staat een beetje slordig.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Jordy dat inklappen is werkelijk een briljante optie 
Locutus
-
- 606 berichten
- 5888 stemmen
Jordy dat inklappen is werkelijk een briljante optie 
Ja, nu ook nog per gebruiker bij de nieuwe stemmen en ik ben helemaal tevreden 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Ik gebruik dat inklappen nu niet, omdat mijn updates pagina dan verspringt (scrollt) naar een andere plek dan waar ik was gebleven.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Duurt inderdaad lang, en ondanks dat je een ander tijdstip kiest, krijg je, standaard lijkt het wel, de laatste 24 uur. Ingelogd of uitgelogd maakt niet uit. Normale updates (zonder een tijdstip of datum te gebruiken) geven bij mij geen probleem.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
op mijn horloge duurde het 12 seconden voordat de laatste 24 uur updates op mijn schermpje kwamen. Heeft iemand iets aan die info ? 
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Bij mij 27 seconde, en dat met een 2Mbit verbinding.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Net nog effen getest: Updates vandaag vanaf 12:00 duurde 25 seconde
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Bij mij een seconde of 7, met ADSL (netwerk).
starbright boy (moderator films)
-
- 22425 berichten
- 5130 stemmen
7 seconden , ADSL lite
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Is dat allemaal van de afgelopen 24 uur?
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Is dat allemaal van de afgelopen 24 uur?
Vanaf vandaag 12 uur. Updates van de afgelopen 24 uur duren bij mijn zo'n 20 seconden.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Ik heb even naar de grootte van de pagina gekeken. De pure code is ongeveer 800 Kb. Met plaatjes erbij komt dat op 1 Mb. Das best een behoorlijke lap tekst.
Jordy, als je het had omgebouwd naar xhtml, dan hou je denk ik maar 20% van de code over. Dat scheelt dus 800 Kb. Is te overwegen als het dataverkeer uit de hand gaat lopen.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Nou, misschien een beetje erg overdreven, maar 50% is zeker haalbaar. Er zit ook voor 60Kb aan spacers in de pagina, dat is makkelijk met css op te vangen.
Bij mij duurt het 3 seconde vanaf 12:00 vanmiddag.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.