• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.247 gebruikers
  • 9.388.642 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Als ik een berichtje wil plaatsen blijven de knoppen onder het berichtje grijs ( en doen het dus niet..:( )

Misschien weer eens een Macintosh-dingetje...ik werk met Mac OS 9.2 - ik zag het niet zo snel in de 'bug-lijst' staan....

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

Nog een klein gevalletje, waardoor ik iedere keer toch "explorer" moet opstarten. De "volgende" knop in het "film toevoeg menu" werkt niet in Opera.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

sydney schreef:

Nog een klein gevalletje, waardoor ik iedere keer toch "explorer" moet opstarten. De "volgende" knop in het "film toevoeg menu" werkt niet in Opera.

Dat klinkt als het Mozilla-probleem. Lijkt dus alleen in IE goed te werken.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

pjotr schreef:

Als ik een berichtje wil plaatsen blijven de knoppen onder het berichtje grijs ( en doen het dus niet..:( )

Misschien weer eens een Macintosh-dingetje...ik werk met Mac OS 9.2 - ik zag het niet zo snel in de 'bug-lijst' staan....

Werkt goed onder IE: selecteer maar eens een stukje tekst. Onder Mozilla werken de knoppen niet, maar het is toch een feature die ik bijna nooit zo vaak zal gebruiken.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

lieve mensen, willen jullie de todo lijst lezen voor jullie bugs melden

dank

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

lieve mensen, willen jullie de todo lijst lezen voor jullie bugs melden

dank

Die is veels te lang.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

pjotr schreef:

zal het even op de todo-list zetten als "bekend probleem, wordt voorlopig niets aan gedaan"

volgens mij *is* het op geen enkele manier mogelijk in bepaalde browsers. Ik zal (ooit) de soortgelijke mogelijkheden in standaard forum software nog eens bestuderen

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

sydney schreef:

Die is veels te lang.

dan liever geen bugs melden tot de lijst wel behapbaar is

Faramir

• 59 berichten
  • 587 stemmen

Toen ik net bij updates een nieuwe top10 lijst zag van 'RoFFeL', stond er ook dat hij nog maar 1 vote uitgebracht had..

Als ik nu naar zijn gegevens ga, staat er dus wel een top10, en hij heeft maar 1 stem heeft uitgebracht..?Of hij heeft meer stemmen of die lijst klopt niet neem ik aan.. zag dit nog niet staan bij de todo list.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Zag het ook bij iemand die nog helemaal geen stemmen had uitgebracht. Misschien niet meer nodig om te stemmen?

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

ff'kes een pluim voor het nieuwe systeem om tv-tijden toe te voegen. Echt geweldig is 't nu. nog leuker

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Niet echt een bug, maar komt het stemgemiddelde van de users in de ´top 100 stemmen´ eerdaags nog terug?

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Hobbes schreef:

ff'kes een pluim voor het nieuwe systeem om tv-tijden toe te voegen. Echt geweldig is 't nu. nog leuker

Idem voor het toevoegen, erg handige aanpassingen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

het is inderdaad niet meer nodig om te stemmen om je top 10 te kunnen invoeren

thanks Hobbes heb veel werk gehad aan goede admin-functies, die natuurlijk voor de meeste mensen niet zichtbaar zijn. 't Modden van discussies is ook veel makkelijker en leuker geworden

en ik zet het op de lijst GF

Faramir

• 59 berichten
  • 587 stemmen

In de todo lijst staat al

"komt het stemgemiddelde van de users in de ´top 100 stemmen´ eerdaags nog terug""

Ik zou graag zien dat je bij alle users een gemiddelde kan zien, en niet alleen bij users in de top 100 stemmen;-)

Verder vindt ik het jammer dat je de films bij gebruikers niet meer kan sorteren op stem. Misschien iets om naast de alfabetische sortering op te nemen?

het laatste was al in het begin al een keer genoemd door agony:

'wat echt een gemis is: je kunt per user niet meer zien wat zijn/haar 5 sterren 4,5 sterren of 0,5 sterren films zijn (stemmen staan nu op alfabetische volgorde). Dat was een mooi middel om iemand zijn "smaak" te bekijken. Komt dat nog terug jordy?''

Alleen er was nog geen reactie op gekomen, dus vandaar dat ik het nog een keer ter sprake wil stellen.

Toppie

• 2 berichten
  • 1 stemmen

Helemaal TOP hoor... mijn complimenten aan de webmasters... Te gekke layout! alhoewel het wel even wennen is hoor. Keep Up the Good work.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Faramir schreef:

Komt dat nog terug jordy?''

nóg iets beter de todo-list lezen de volgende keer

Faramir

• 59 berichten
  • 587 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

nóg iets beter de todo-list lezen de volgende keer

Hehe sorry, had alleen gekeken bij 'prioriteit hoog':-) niet bij 'moet ook gebeuren'

t'is ook zo'n lange lijst...

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

Jordy, kun je mischien de url www.moviemeter.nl/updates.php door laten linken naar www.moviemeter.nl/?updates...?

die link zit er namelijk moervast bij me ingebakken (inclusief de verbaasde kop als ik de dns error krijg )

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Gewoon (ahem, net als ik) een link maken in je browser-balk-toolbar-dinges naar MovieMeter Updates, en hatsikadee.

rzasa

• 396 berichten
  • 159 stemmen

Ik vind het jammer dat het menu links niet blijft staan wanneer je naar beneden scrolt...maar erg ofzo is dit niet.

(ps. Dit bericht post ik ook omdat ik al lang niks meer gepost heb, cq sterren heb gegeven. Nu blijft mijn account weer even bestaan!)

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

Yak schreef:

Gewoon (ahem, net als ik) een link maken in je browser-balk-toolbar-dinges naar MovieMeter Updates, en hatsikadee.

links zijn voor mietjes! echte mannen kloppen de URL hardcore in de adresbalk

rzasa

• 396 berichten
  • 159 stemmen

Wanneer ik op de Crypto pagina zit, en ik klik dan bij Forum»Filmgames»Crypto op Filmgames, kom ik op de pagina Forum»Users uit.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Bij films waarbij de tijdsduur nog niet bekend is, staat het woord 'minuten' toch vermeld.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Het zou wel fijn zijn als er bij de correcties iets van 'oud' en 'nieuw' zou staan.

Ik kan onmogelijk zien wat er nu precies veranderd is. Vooral omdat veel corrigeerders er niet bij zetten wat ze hebben veranderd. En ook al deden ze dat wel, dan ben je wel erg aangewezen op hun eigen verklaring.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Absoluut, erg lastig. Jordy werkt aan een technische oplossing.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Mooi

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

er staat hierboven weer het een en ander wat al in de todo list staat

verder:

Het zou wel fijn zijn als er bij de correcties iets van 'oud' en 'nieuw' zou staan.

onduidelijke toelichting? correctie gelijk verwijderen

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

todo list wordt inderdaad erg lang nu, ik zal de meest schrijnende fouten er komend weekend uithalen

voor alles helemaal 100% is zullen we wel een paar weken verder zijn, maar goed 't is in ieder geval al prima bruikbaar nu (de site), maar die bugs zijn mij natuurlijk ook een doorn in het oog... even geduld nog

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Jordy schreef:

onduidelijke toelichting? correctie gelijk verwijderen

Okee beetje kort door de bocht dit

Ik vind dat de verantwoordelijkheid met het nieuwe systeem bij de submitter van de correctie ligt. Er wordt geen onderscheid meer gemaakt in de trand van "hierbij een correct van de acteurs" of "ik wil de titel wijzigen". Iemand mag het hele "plaatje" van een film (image, regisseurs, verhaal etc) verbeteren. Dat kan bij aardig wat films geen kwaad, en dat hoop ik zo te bevorderen. Het wordt, lijkt me, leuker om films te verbeteren zo.

Het is alleen erg belangrijk dat mensen goed aangeven wat er gewijzigd is. Wij mods moeten iets strenger worden als dat niet gebeurt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.