- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Menni
-
- 1762 berichten
- 0 stemmen
Ook van mij nog even veel succes gewenst! Er is weinig leuker dan revampen van een site, maar ook een héél werk
.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
de off-topic delen van het forum zijn er niet voor niets, het is heel leuk om dmv het discusseren over auto's, boeken, series, wat dan ook eens over andere dingen te OH-en.
Ik heb gemerkt dat op andere sites/forums de sfeer verziekt wordt door discussies over politiek en buitenlanders. Dus die discussies wil ik niet op MovieMeter. Een lijstje aanleggen over wat ik wel of niet wil (of me verder verantwoorden) heb ik niet zo'n zin in...
Menni
-
- 1762 berichten
- 0 stemmen
.. wat een slecht geconstrueerde zin was dat zeg
.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
mijn excuses dan voor mijn bericht.
ik was druk aan 't typen toen jullie dit bespraken
en 't onderwerp is me te dierbaar om me stil te houden.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
En die tweede opmerking is het understatement van het jaar 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
gehele doodstraf discussie verwijderd, relevante berichten hierheen verplaatst
ik zal er op de nieuwe site een "harde" regel van maken: geen discussies over politiek op MovieMeter
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Menni schreef nog dit:
Dat van dat lijstje was een grapje hoor (maar dat je ook al wel door he). Het gaat je dus enkel om de sfeer? Okee, fair enough! Al vind ik preventief verbieden van bepaalde onderwerpen dan wel wat ver gaan. Geloof het of niet, er zijn zowaar plaatsen waar heel respectvol over dit soort onderwerpen wordt gecommuniceerd. En zo zijn er ook heel wat ruzies over automerken of voetbal .
.. absoluut niet bedoeld om jouw keuze hierin weer 's te bekritiseren hoor, ik laat je enkel weten dat ik er voorzichtig mee zou zijn.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
bedankt voor de steun 
nieuwe site is juist iets soberder, dus zonnebrillen mogen thuisblijven
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Spannend, man!
Succes, ik had me laten vertellen dat er weinig leuker is dan revampen van een site, maar ook een héél werk. 
renske
-
- 1105 berichten
- 926 stemmen
G O D Z I J D A N K moet ik morgen werken. Succes Jordy.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik snap dat er heel veel tegen mijn "censuur" in te brengen valt, maar laat dat dan maar één van de mindere kanten van de site zijn 
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen

heb je um weggegooid? ik had mijn berichten graag willen bewaren.
Menni
-
- 1762 berichten
- 0 stemmen
Ik zit nog even wat verder te denken: wat wil je dan met discussies over wangedrag van allochtonen in bioscopen? Pas ingrijpen als het uit de hand loopt (de discussie dus), lijkt mij het beleid tot nu toe.. (en terecht) Dan zou ik DAT als uitgangspunt nemen, niet het onderwerp 'politiek' op zich. Wat trouwens wel érg breed is, gelukkig nog steeds breder dan enkel die vermaledijde 'allochtonenproblematiek'
.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Discussies over allochtonen lijkt me ook wel het minst wensbare op deze site eigenlijk.

Menni
-
- 1762 berichten
- 0 stemmen
Ik snap dat er heel veel tegen mijn "censuur" in te brengen valt
Oei, als je het zélf al censuur gaat noemen, maak je het jezelf wel moeilijk hoor, als er eenmaal harde aanvallen geopend worden
. Was ik niet van plan overigens, daarvoor vind ik deze site veel te sympathiek.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
heb je um weggegooid? ik had mijn berichten graag willen bewaren.
Sorry.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
Oh, absoluut. Ik kan me heel goed vinden in het verwijderen van de topic.
nu de discussie is afgelopen zakt mijn bloeddruk hopelijk ook weer 
Sorry.
ach ja. brand is erger 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik zit nog even wat verder te denken: wat wil je dan met discussies over wangedrag van allochtonen in bioscopen? Pas ingrijpen als het uit de hand loopt (de discussie dus), lijkt mij het beleid tot nu toe.. (en terecht) Dan zou ik DAT als uitgangspunt nemen, niet het onderwerp 'politiek' op zich. Wat trouwens wel érg breed is, gelukkig nog steeds breder dan enkel die vermaledijde 'allochtonenproblematiek'
.
Ik beoordeel het inderdaad wel per geval, in de hoop dat mensen niet, heel vermoeiend, constant de grenzen op gaan zoeken.
Menni
-
- 1762 berichten
- 0 stemmen
ik had me laten vertellen dat...
Ja ja ja ja ja.. wrijf 't er nog maar even lekker in! Bedenk je wel dat er een edit-functie is, die ik gewoon links heb laten liggen he. Verdient best wel respect, vind ik
.
Menni
-
- 1762 berichten
- 0 stemmen
Ik beoordeel het inderdaad wel per geval
He verdorie, heb ik helaal niks niks meer om je op te bekritiseren! Maar dan wil ik het nu wel graag over de zwangerschap van Femke hebben, mag dat? 
Melkor
-
- 357 berichten
- 706 stemmen
even ter herinnering: morgen, rond 12.00 (afhankelijk van hoe laat ik m'n nest uit rol) gaat de site dus offline. Waarschijnlijk tot zondagmiddag, als het erg mee zit tot een uur of 18.00 zaterdag
Jordy 
komt me perfect uit, morgen moet ik vroeg op voor een tornooi, en daarna ga ik gaan overnachten bij ... 
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
Maar dan wil ik het nu wel graag over de zwangerschap van Femke hebben, mag dat? 
wordt jij of Jordy vader 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Bedenk je wel dat er een edit-functie is, die ik gewoon links heb laten liggen he. Verdient best wel respect, vind ik
.
Hier Menni, voor jou. Heb je wel verdiend. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Ik vind het gewoon jammer dat hevige discussies altijd verwijderd worden.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
dit soort discussies, leidt tot ruzies en onvriendelijkheden, dus het is maar goed dat ze vanaf nu verwijderd worden.
ik begin er in ieder geval niet meer aan.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
MovieMeter is, vind ik, gewoon niet de plaats voor deze discussies. Er zijn zat andere forums waarop je die discussies wél kunt voeren.
cr_ix
-
- 285 berichten
- 0 stemmen
MovieMeter is, vind ik, gewoon niet de plaats voor deze discussies. Er zijn zat andere forums waarop je die discussies wél kunt voeren.
Hm... ik denk wel dat MovieMeter een goede plaats is om te discusieren, als het gaat om films. Helaas gaan films over het leven en heb je al snel de mogelijkheid dat er wordt overgestapt op een randtopic, namelijk het leven zelf.
Zou het niet handig zijn als er geformuleerd werd wat het uitgangspunt van de discussie's zou moeten zijn. Ze heb je een positieve richtlijn waar MovieMeterGebruikers zich aan zouden kunnen houden / meten. Op die manier pas je geen keiharde censuur toe, maar heb je wel een postivie richtlijn.
Any thoughts?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Da's het probleem een beetje, als we daar ook weer naar richtlijnen op zoek gaan krijgen we weer een hele lange discussie zonder resultaat.
Gewoon: geen discussies over politiek of Grote Maatschappelijke Vraagstukken, en verder maakt het me vooralsnog allemaal niet zoveel uit (mits in de juiste forumcategoriën geplaatst). Verder is het ook allemaal niet zo'n issue, zo vaak komen deze discussies niet voor.
GerwinF
-
- 1643 berichten
- 0 stemmen
Hey Jordy, kan je niet alvast een 'sneak-preview' laten zien? Screenshots enzo van de nieuwe site.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.