• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.967 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.916 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

killercoach

• 48 berichten
  • 590 stemmen

petey schreef:

staat Korrelatie al klaar met voldoende lijnen? Hoe moeten we 29 uur overleven, en dan nog wel in het weekend, zonder MM.

Iemqand een suggesties? Zijn er pleisters op de markt, is er een support-groep of moet ik gewoon ouderwets me gaan vervelen.

Gelukkig is de chat er nog anders kom ik dat weekend nooit door.

Leg een stapel video's en / of dvd's klaar die je nog niet heb gezien en ga 29 uur achterelkaar kijken

Vincent

jester

• 809 berichten
  • 1253 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

ehm..

Ja het bovenste stukje moet je wel met m'n Erik van Muiswinkel-doet-Hans Janmaat stemmetje horen anders wordt het een beetje eng

Noem me naïef, maar ik had Van Muiswinkel doet Janmaat er niet in herkend. Al kan dat natuurlijk ook aan jouw imitatie liggen.

Maar het is natuurlijk wel een grof schandaal dat het salaris van hardwerkende (semi)ambtenaren de komende jaren bevroren gaat worden. Hoe kun je dan ooit je DVD-collectie op peil brengen? .

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

jester schreef:

Noem me naïef, maar ik had Van Muiswinkel doet Janmaat er niet in herkend. Al kan dat natuurlijk ook aan jouw imitatie liggen.

nou ik zal er aan werken..

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

De imitatie van Janmaat door van Muiswinkel is echt bruut gewoon. Vooral dat stukje van de drie v's was erg komisch.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Komt er ook een RSS versie van de laatste (bv. 20) posts? Lijkt me erg handig !

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ja het lijkt me wel een leuk idee om de MovieMeter-data als XML aan te bieden, vraag me alleen af wie daar iets aan zullen hebben... 't moet wel gebruikt worden natuurlijk, anders heeft het weinig nut

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nou ik heb me een beetje verkeken op de tijd die het me kost om het design in de site te plakken, dat gaat me nooit voor het weekend lukken. Dus, nieuwe aankondiging:

tussen zaterdag 30 augustus, 12.00 uur en zondag 31 augustus, 17.00 kan er niet geMovieMeterd kan worden

kan ik op m'n gemak de puntjes op de i zetten wat het uiterlijk betreft, en dan ga ik in dat weekend de site daadwerkelijk overzetten

starbright boy (moderator films)

• 22421 berichten
  • 5127 stemmen

Kijk Jordy, da's nou lief van je zoveel rekening te houden met mij! Dan ben ik toch op lowlands. Mijn dank is groot.

titan

• 1609 berichten
  • 4417 stemmen

Dat is mooi, want dan ben ik net een weekendje weg

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Wat is er trouwens gebeurd met het 'de mogelijkheid geven om even met de nieuwe site te spelen alvorens hem online te knallen' van een tijdje geleden?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

heb besloten het testen (IE, Mozilla, Opera) toch zelf te doen

overige fouten komen bij het gebruik wel naar voren

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Nog een ideetje:

In de top 100 lijst een datum sinds wanneer een film in de lijst staat.

Kan dat?

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Jordy schreef:

ja het lijkt me wel een leuk idee om de MovieMeter-data als XML aan te bieden, vraag me alleen af wie daar iets aan zullen hebben... 't moet wel gebruikt worden natuurlijk, anders heeft het weinig nut

De mensen die de site veel bezoeken hoeven niet naar de site zelf (minder dataverkeer en reclame inkomsten mis je er toch niet door ). Met een RSS reader kun je bv. om de 10 minuten de laatste reacties downloaden. Ik zou er iig wel gebruik van maken. Klik hier voor meer info over RSS

Om te reageren moet je natuurlijk wel naar de site.

blabla

• 2070 berichten
  • 5246 stemmen

Jordy schreef:

heb besloten het testen (IE, Mozilla, Opera) toch zelf te doen

Gelijk een browser test voor jezelf ?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Zekers! Ik ben inmiddels helemaal verliefd geworden op Mozilla Firebird als browser (in combinatie met Mozilla Thunderbird als mailclient).

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Zo, na het uitgaan wel weer genoeg rondgehangen op MovieMeter. Ik zie jullie allemaal weer na de Grote Update - fingers crossed.

Succes, Jordy!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ehm Yak it's been postponed... een weekje

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Daar komt ie Zondagavond wel achter dan

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Lekker slim ja, ik had die eerste aankondiging aangehouden. Maar omdat ik het toch niet kon laten maar even komen kijken en verhip! Het feest is nog online!

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

Beste moderators,

Er staat in de lijst van 'films op tv' een foutje dat de film 'The Frighteners' en 'The Next Best Thing' allebei op SBS6 komen om 20.30

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

dat mag je naar Hobbes pm-en.... maar misschien leest ie dit ook wel

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

Jordy schreef:

dat mag je naar Hobbes pm-en.... maar misschien leest ie dit ook wel

is al aangepast was ff vergeten 't te zeggen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

(doodstraf topic)

ehm heel leuk, maar dit soort discussies zitten we volgens mij niet echt op te wachten op deze site, daar zijn genoeg andere sites voor. Dit heeft met (bijvoorbeeld) se7en helemaal niets te meer te maken...

kan niet wachten op de nieuwe site, dan kunnen dit soort topics mooi op slot

Menni

• 1762 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind 't prima hoor, Jordy, maar kunnen dan die plaatjes van auto's ook uit mijn lijst met updates geband worden?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dat kan inderdaad op de nieuwe site, maar dat vind ik wel leuke topics.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

even ter herinnering: morgen, rond 12.00 (afhankelijk van hoe laat ik m'n nest uit rol) gaat de site dus offline. Waarschijnlijk tot zondagmiddag, als het erg mee zit tot een uur of 18.00 zaterdag

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Jordy schreef:

Dat kan inderdaad op de nieuwe site, maar dat vind ik wel leuke topics.

Thread-ignore? Oh, hulde! Dáááág, Studio Voetbal!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Yak schreef:

(quote)

Thread-ignore?

(nog) niet op topic-niveau, maar je kunt er voor kiezen om off-topic discussies niet in je updates te laten verschijnen

Menni

• 1762 berichten
  • 0 stemmen

Naja, dit is al vaker besproken natuurlijk, maar blijf je wel bedenken dat je een vrij toegankelijke site hebt, waar heel wat mensen met diverse interesses rondlopen. Enige reden die ik zou aangrijpen om déze 'discussie' eruit te flikkeren is die van ongenuanceerd- en onvriendelijkheid. Auto's is net zo goed non-film.

.. of anders even een lijst aanleggen van wat je wel en niet leuk vindt, dan houden we daar rekening mee . Maar goed, géén politiek (al dan niet met ruzie), dat was al langer duidelijk.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Moet ik dan zondag een zonnebril opzetten om te wennen aan alle blink tags en ani-gifjes?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.