- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Shyamalan
-
- 30 berichten
- 26 stemmen
er staat een hinderlijke spoiler van 2 jaar bij Alien 3. Gaat daar nog wat aan gedaan worden?!
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
Je kunt ook proberen één van de mods een prive-bericht te sturen?
lijkt mij het meest logisch...
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb een beetje moeite met de vele afkortingen: iig? btw (vast niet de belasting). en dergelijke. Misschien is een verklarende lijst van afkortingen mogelijk bij de faq? (Nu begin ik zelf ook al!) Voor nieuwelingen zoals ik is dat wel handig! Of ben ik zo'n kluns?
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Nee hoor.
iig - in ieder geval
btw - by the way
tzt - te zijner tijd
etcetera
mister blonde
-
- 12702 berichten
- 5841 stemmen
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb een beetje moeite met de vele afkortingen: iig? btw (vast niet de belasting). en dergelijke. Misschien is een verklarende lijst van afkortingen mogelijk bij de faq? (Nu begin ik zelf ook al!) Voor nieuwelingen zoals ik is dat wel handig! Of ben ik zo'n kluns?
ik had er eerst ook moeite mee. dit had als reden dat ik bijvoorbeeld wanneer ik iig zag staan, aan het zoeken was naar één woord. pas toen ik het zo zag staan (zo als het hoort); i.i.g. snapte ik het pas. best verwarrend af en toe.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dat offtopic-draadje over defensie liep (zoals je kon verwachten) in een "links tegen rechts"-discussie uit en is verwijderd... als een discussie bij een film off-topic raakt kan het natuurlijk interessant zijn om de discussie in het forum even voort te zetten, maar gelieve niet meer van dit soort topics beginnen... zitten de meesten hier niet echt op te wachten denk ik
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik doe zelf meestal niet aan die discussies mee maar heb er geen probleem mee dat anderen daar wel over willen praten.
Er zijn wel meer nietsmetfilmtemakenhebbende-topics in het forum.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
wouter en ik gaan door met discusieren via de p.m, mag dat ?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
wouter en ik gaan door met discusieren via de p.m, mag dat ?
ja hoor
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
De films op tv query geeft het volgende probleem:

Dan maar naar omroep.nl 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
shit helemaal vergeten
Hobbes kan de tv-films niet doen deze week
anybody? ik ga nu even zaterdag en zondag doen vast
stinissen (crew films & series)
-
- 23489 berichten
- 77006 stemmen
Nou Henk 
Met alle liefde begin er morgen aan als het goed is?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik hou Henk's aanbod (en dat van de anderen) nog steeds in m'n achterhoofd, zodra er iets vrijkomt... maar ik hoopte nu op iemand die het eerder heeft gedaan ivm het uitleggen.
maar goed, ik doe nu zaterdag en zondag even, misschien wil kapp ook een dagje doen?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Met alle liefde begin er morgen aan als het goed is?
Ach what the heck, graag Henk. Ik ga je morgen een berichtje sturen met uitleg, wordt jij de officiële reserve-piet 
stinissen (crew films & series)
-
- 23489 berichten
- 77006 stemmen
Ach what the heck, graag Henk. Ik ga je morgen een berichtje sturen met uitleg, wordt jij de officiële reserve-piet 
flicks
-
- 169 berichten
- 173 stemmen
Ik moet zeggen dat ik hem nu heel duidelijk vind, en overzichtelijk, alleen jammer is dat wanneer je iets zoekt en je kiest uit een lijst een film en daarna "vorige" dat dit niet werkt omdat dan de pagina verlopen is.
Hemdale
-
- 2222 berichten
- 8847 stemmen
Heb je gewoon Internet Explorer? Want dat heb ik niet.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dat probleem heb ik ook. En als je een nieuwe tijd invoert op de update-pagina doet ie meestal gewoon een overzicht van alle gebeurtenissen van de afgelopen 24 uur.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Als je een nieuwe tijd invoert op de update-pagina doet ie meestal gewoon een overzicht van alle gebeurtenissen van de afgelopen 24 uur.
Dan heb je een fout gemaakt bij het invoeren. Dubbele punten laten staan en tweecijferige aanduiding in tact laten.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dan heb je een fout gemaakt bij het invoeren. Dubbele punten laten staan en tweecijferige aanduiding in tact laten.
Dit doe ik altijd! Spaties, dubbele punten alles! Maar nog krijg ik dat...
Soms doet ie het wel ,maar vaak ook niet.
(dit is het 125e bericht in dit topic, krijg ik nu geen presentje
...)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik moet zeggen dat ik hem nu heel duidelijk vind, en overzichtelijk, alleen jammer is dat wanneer je iets zoekt en je kiest uit een lijst een film en daarna "vorige" dat dit niet werkt omdat dan de pagina verlopen is.
eind augustus : nieuwe site : probleem opgelost
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Oh man, I can't hardly wait.
Alsof je niet kunt slapen omdat je morgen je verjaardagscadeau krijgt. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
kan alleen nog maar tegenvallen
alvast een waarschuwing: de site zal er anders uitzien, en op sommige punten anders zijn.... prepare yourselves 
Wouter
-
- 18720 berichten
- 3085 stemmen
Als het maar ook voor mac werkt. Netscape en Explorer (en niet alleen nieuwe browsers)......
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Er wordt veel meer gebruik gemaakt van JavaScript (moet in geen enkele browser een probleem zijn), er wordt gebruik gemaakt van cascading stylesheets (erg oude netscape versies vallen dan helaas af geloof ik, site doet het nog steeds maar kan er vreemd uit zien) en er zullen hier en daar wat dhtml dingetjes zitten (Explorer en nieuwere Opera/Mozilla/Netscape browsers) die echter uit te zetten zijn voor mensen die er problemen mee hebben.
Ik ben niet iemand die perse "omdat het kan" de nieuwste technieken gaat gebruiken, maar ik heb ook geen zin om voor 2% van de bezoekers in 1997 te blijven hangen. Als je de site de moeite waard vindt is het minste dat je kunt doen even je browser te updaten.
En verder is het natuurlijk een kwestie van op een normale manier even melden dat er een probleem is met bepaalde browsers (niet gelijk "kutsite, blabla, kom hier nooit meer) en dan ben ik de beroerdste niet om er naar te kijken. Zelf test ik alleen in Explorer 6 en de laatste Mozilla.
Mensne met aparte browsers mogen zich trouwens melden voor de grote MovieMeter testweek eind augustus, laat ik jullie alvast even met de site spelen voordat ie "over" gaat 
blabla
-
- 2070 berichten
- 5246 stemmen
niet gelijk "kutsite, blabla, kom hier nooit meer
Maak je maar geen zorgen, ik blijf komen 
Okay, ik meld me bij deze, ik gebruik Opera 7.10.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.