- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
gotti
-
- 14075 berichten
- 5896 stemmen
Haha, ja t'is toch zo? En ik ben het er mee eens ook. Als jij bepaalt dat het zo is, dan hebben anderen dat maar te slikken. Ik heb er weinig problemen mee eerlijk gezegd.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Met 'slikken' doelde ik niet op die dingen Gotti, vuile perverseling!
gotti
-
- 14075 berichten
- 5896 stemmen
Mijn opmerking was ook anders bedoeld....
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Gotti, ik merk dat je vaak mijn cynische/ironische/sarcastische opmerkingen niet 'snapt'! Mijn humor mag dan een erg rare wrange soort van humor zijn, maar probeer het eens een keer
.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Ja ja Ronny, lul je er maar weer uit. 
gotti
-
- 14075 berichten
- 5896 stemmen
Als jij dan eens probeert smiley's te gebruiken begrijpen we elkaar misschien beter. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
bedoel je met "rechts" het frame waar filmtitels in staan per datum, of het frame dáár rechts van?
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
bedoel je met "rechts" het frame waar filmtitels in staan per datum, of het frame dáár rechts van?
Dat laatste.
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Ik heb het ook trouwens......en ook een Macintosh....:)
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Ik heb het ook trouwens......en ook een Macintosh....:)
(ik draai op X, terwijl Cornelis op 9 draait, daar zal het wel ergens aan liggen)
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Yup....de mijne draait namelijk ook op OS 9....
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Zal eens kijken, sowieso bij de nieuwe site geen probleem meer (want: geen frames)
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Jordy, je maakt me toch telkens nieuwsgierig met die losse flodders. Heb je niet toevallig een screenshot van de nieuwe site?
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Waarom staat er bij mij bij het openen van de MM homepage rechts steeds:
Not Found
The requested URL was not found on this server.
------------------------------------------------------------------------
Apache Server at moviemeter.nl
Heb ik thuis ook al maanden. 1x refreshen helpt altijd wel meteen, maar 't is wel irritant..
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Jordy, je maakt me toch telkens nieuwsgierig met die losse flodders. Heb je niet toevallig een screenshot van de nieuwe site?
nee er is nog geen design, wordt aan gewerkt
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Misschien iets voor de nieuwe site: bijna elke recente film heeft een webadres. Leuk om dat bij de film-info op te nemen?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
neuh dan kun je aan de gang blijven (complete cast, trivia, trailers, reviews...)
daar hebben we de imdb link voor
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Sommige berichten zie ik niet bij de film terug. Zo las ik iets over "For your eyes only" en zag dat bericht niet meer terug!!!!
puck
-
- 399 berichten
- 931 stemmen
Daar ligt het dus niet aan, ik draai OS X en heb dezelfde mededeling ook in mijn scherm staan (overigens alleen in Internet Explorer, Safari geeft het wel goed weer... maar in Safari kan ik weer niet inloggen...
).
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Sommige berichten zie ik niet bij de film terug. Zo las ik iets over "For your eyes only" en zag dat bericht niet meer terug!!!!
huh? zijn ze dan niet verwijderd/geannulleerd door de user tussen het moment dat je de updates ophaalt en het moment dat je de filmdiscussie gaat bekijken?
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
maar in Safari kan ik weer niet inloggen...
).
Gebruik je wel de laatste versie? Ik had met eerdere versies ook problemen met inloggen, nu niet meer.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Fijn hoor die Mac's 
puck
-
- 399 berichten
- 931 stemmen
Inmiddels heb ik de nieuwste versie van Safari en die doet het nu inderdaad zonder problemen, heb zelfs geen last meer van die tekst aan de zijkant (die Internet Explorer dus nog wel steeds weergeeft... en van wie was dat programma ook al weer? Precies, van Microschoft!
).
Zeker reuzefijn dus, zo'n mac.
Je weet niet wat je mist, blabla!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
berichten over de verschillende Operating Systems een eigen topic gegeven
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.