• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.282 gebruikers
  • 9.390.664 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ja da's een beetje brak allemaal inderdaad

klagen over dit soort dingen hoeft niet meer aangezien ik de site nu dus helemaal opnieuw aan het bouwen ben... dan zullen dit soort vage dingen niet meer voorkomen

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Ik weet niet of het al eens gezegd is en dat is ook meteen mijn probleem ,maar zou een zoekfunctie die het forum doorzoekt geen idee zijn. Ik heb al eens een opmerking geplaatst die eigenlijk ergens anders thuis hoorde, maar het juiste topic daarvoor niet 123 kon vinden. Het Forum wordt ook alleen maar groter en groter waardoor je het overzicht verliest. De zoekfunctie zou dan onder uitgebreid kunnen staan

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Yekezzez schreef:

Ik weet niet of het al eens gezegd is en dat is ook meteen mijn probleem ,maar zou een zoekfunctie die het forum doorzoekt geen idee zijn.

Hij is misschien wat onopvallend, maar hij bestaat al. Klik onder zoeken op 'uitgebreid'. Vervolgens vind je in de tekst bovenaan de pagina de link naar de forum zoekfunctie.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

idd badankt voor de tip! (is wel onopvallend ja)

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Op de homepage staat nu nog steeds "Equilibrium"... zou het niet eens tijd worden voor The Matrix: Reloaded !?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

als zelfs kapp al niet zien dat de link naar de forumsearch gewoon bovenaan de beginpagina van het forum staat is ie inderdaad goed verstopt zal ik in de nieuwe MM beter doen.

vanaf dinsdag 0.00 uur zie je een film van de komende week op de beginpagina

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Wegens een technisch probleem is MovieMeter momenteel niet bereikbaar, probeer het later nog eens. Excuses voor het ongemak.

NEEH!! Ik voelde me echt ineens een verslaafde in een afkickkliniek..

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

haha wist niet eens meer dat ik een net meldinkje had ingebouwd hier voor dit soort gevallen

pinky

• 373 berichten
  • 1999 stemmen

Snel ff een berichtje plaatsen, misschien ben ik wel de 10000e

pinky

• 373 berichten
  • 1999 stemmen

Ik bedeol natuurlijk de 100000e

pinky

• 373 berichten
  • 1999 stemmen

Jaaaaa!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

gefeliciteerd

pinky

• 373 berichten
  • 1999 stemmen

Dank je, Jordy! Heb ik ook iets gewonnen, een auto of zo?

mr.Frielink

• 744 berichten
  • 0 stemmen

vreemd genoeg staat de teller bij mij op 99996 berichten. ( sorry, is al opgelost. ik was even vergeten dat het pas veranderd bij vernieuwen)

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Klik even op de refresh knop...

tijmengozer

• 124 berichten
  • 3277 stemmen

Is het niet handiger om bij "ga naar pagina" een select box neer te gooien, en dan bij onclick meteen naar de geselecteerde pagina te gaan?

NERD

• 1723 berichten
  • 1435 stemmen

whu?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ja goed idee!

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Leg jij het dan eens in gewone mensen taal uit.

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

Lijkt me dat je dan zoals bv. bij dit topic wel een aardig lange lijst krijgt, maar bij films is het misschien wel handig als ik begrijp wat je bedoelt.

tijmengozer

• 124 berichten
  • 3277 stemmen

ja sorry, is een beetje webdesigner taal .

Ik bedoel zoiets:

(afbeelding)

ja bij hele lange topics kan dat wel een (klein) probleem worden...

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Ah duidelijk. Is wel een verbetering denk ik ja.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik vind het een erg goed idee "tijm"... ben de site momenteel opnieuw aan het proggen en dit gaat er zeker in komen

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

we zaten gisteren wat te oh.en op de chat en toen kwamen we op een aardig idee (althans dat vonden wij)

We zouden het aardig vinden als je een top** kan samenstellen uit de stemmen van zelf geslecteerde mede MM-ers.

Voorbeeld ter verduidelijking:

Ik heb gemerkt dat mijn smaak met een aantal andere mensen redelijk overeenkomt, voor het gemak A, B, D, M en Q

Ik zou dan een topzoveel willen samenstellen uit hun stemmen.

Op deze manier kan ik op een eenvoudige manier zien welke films ik waarschijnlijk ook leuk zal vinden, zonder de lijsten van mijn mede MM-ers door te hoeven ploegen.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

klinkt leuk.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

dat zou wel een ERG zware aanslag op de database zijn, als dat mogelijk was... helaas. Idee is leuk.

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Als je een dergelijke top-lijst pas laat genereren op het moment dat die opgevraagd wordt (i.t.t. voortdurend bijwerken), moet dat toch niet zo'n heel probleem zijn? Enig nadeel zou dan zijn dat het even zou duren voordat de pagina geladen is, maar dat heb ik er in ieder geval wel voor over. 't Lijkt mij een geweldig idee namelijk.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Queto Yurlunyur schreef:

Als je een dergelijke top-lijst pas laat genereren op het moment dat die opgevraagd wordt (i.t.t. voortdurend bijwerken), moet dat toch niet zo'n heel probleem zijn?

Het probleem IS juist dat zo'n lijst pas op het moment van aanvraag gegenereerd kan worden, op dat moment moet er een gigantische aanslag op de database gepleegd worden om alles te berekenen. Dingen die constant in kleine stukjes bijgewerkt worden (algemene gemiddelden enzo) vergen stukken minder van de database.

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

petey schreef:

Voorbeeld ter verduidelijking:

Ik heb gemerkt dat mijn smaak met een aantal andere mensen redelijk overeenkomt, voor het gemak A, B, D, M en Q

Ik zou dan een topzoveel willen samenstellen uit hun stemmen.

Ik heb ook wel eens dat ik zie dat mensen een zelfde smaak hebben als ik, maar ik heb niet echt de behoefte om een top 10 van die lijstjes te zien!

Je kunt toch gewoon hun stemmen langs gaan en zo nieuwe films ontdekken die je zelf hoogstwaarschijnlijk ook goed zal vinden...

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Alternatieve oplossing dan (ik blijf proberen): Top-lijsten op aanvraag. Maak een formulier waarin je de gebruikers selecteert en het minimum aantal stemmers opgeeft. Laat dan op een tijdstip dat de database toch (haast) niet gebruikt wordt (bijvoorbeeld 5:00 uur 's nachts) de top-zoveel samenstellen en stuur die daarna per prive-bericht naar de aanvrager toe.

Daar het toch om lijsten van een beperkt aantal gebruikers zal gaan, is het niet zinvol deze lijsten al te regelmatig te laten genereren. Door de vertraging wordt overdadig gebruik van een dergelijke functie ook meteen ontmoedigd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.