• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.262 acteurs
  • 199.282 gebruikers
  • 9.390.670 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik zal het in m'n achterhoofd houden, maar ik zie de lol er zelf niet zo van in (waardoor de kans dat ik het ooit zal ontwikkelen gelijk een stuk kleiner wordt natuurlijk ) Sowieso ben ik de komende +/- 2 maanden bezig met het opnieuw bouwen van MovieMeter met de huidige functionaliteiten (wat kleine extraatjes hier en daar).

Daarna zullen we weer eens verder kijken met z'n allen wat er nog meer uit te breiden valt.

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Jordy schreef elders:

Ik wil op musicmeter ELKE discussie over downloaden verbieden.

Wordt het misschien niet handig om dat hier ook te gaan verbieden? Het voegt meestal toch weinig toe aan discussies over de film zelf, en maakt het mogelijk om vervelende discussies zoals nu met Neder al in de kiem te smoren.

Vyvre

• 422 berichten
  • 185 stemmen

Queto Yurlunyur schreef:

(quote)

Wordt het misschien niet handig om dat hier ook te gaan verbieden? Het voegt meestal toch weinig toe aan discussies over de film zelf, en maakt het mogelijk om vervelende discussies zoals nu met Neder al in de kiem te smoren.

Wat overigens van mijn kant een heel vermakelijke discussie was, daar niet van.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Is er geen manier om vermoeiend geflame niet langer in je updates te hoeven zien?

manic

• 474 berichten
  • 1392 stemmen

Voor de nieuwe site:

Kan er na een zoekactie een link naar de juiste (sub)pagina worden gegeven? Ik zocht in dit item of er al iets over is gezegd, maar er zijn nogal veel subpagina's :S

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Zal daar eens naar kijken... beetje lastig misschien

NERD

• 1723 berichten
  • 1435 stemmen

Moet echt een supersite worden zo te horen

De huidige site is al zo veel gebruiksvriendelijker dan 99% van de andere sites, + alle verzoeken/verbeteringen.....

geweldig!

tijmengozer

• 124 berichten
  • 3277 stemmen

niet dat neo z'n werk niet goed doet hoor maar kunnen voortaan niet alle (voor zover ze erop staan) films die op tv komen in het lijstje gezet worden? Regelmatig moet ik (met flink schuldgevoel natuurlijk ) naar filmsoptv.com surfen om te kijken welke films er allemaal komen om ze vervolgens op MM weer op te zoeken.

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

Ooit was mijn taak begonnen om gewoon de bekende films er vooral bij te zetten en films die de moeite waard zijn. Dat is nu nog steeds. Als veel mensen er behoefte aan hebben om in het overzicht ook de slechte films te lezen...

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ja, ik wel... Gewoon alles wat op Nederland, België en de BBC is. Ik wil ook graag zelf kunnen bepalen wat slecht is.

tijmengozer

• 124 berichten
  • 3277 stemmen

Das natuurlijk een beetje subjectief maar dat terzijde.

Ik heb er iig wel interesse in.

Ja ik bedoelde idd niet de films van ZDF ed, dat vraagstuk hebben we al gehad.

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

Hmm Jordy wat vind jij ervan?

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Het viel me ook al op dat hier niet ALLE films op tv te zien zijn. Ik zie weleens een film op tv en dan wil ik weten welke dat was. Dan kijk ik hier en staat er geen film die op die tijd en die zender is uitgezonden....

No offense dus aan Neo, want het was de insteek dat niet alle films hier vermeld worden. Het lijkt me toch fijner als dat wel gebeurt.

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

Als ik het zo hoor zijn er meer voorstanders tot nu toe

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

voor mij hoeft het niet, als ik wil weten wat er op de tv is, open ik wel 2 vensters naast elkaar.Er zijn genoeg sites waar opstaat welke films op tv komen.

Wat mij betreft mag het helemaal weggelaten worden wanneer een film op tv komt.

Kijk als het nu een functie was waar je een PM kreeg dat een film die je wilt zien op tv komt, dan zou het wat anders zijn, nu kijk ik er echt nooit naar.

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Ik kijk d'r juist altijd naar.

Voor mij mogen ook alle films genoemd worden die op de nederlandse tv komen.

Zo nu en dan heb ik hetzelfde als Phooze namelijk.

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

neo schreef:

Als veel mensen er behoefte aan hebben om in het overzicht ook de slechte films te lezen...

Maar Neo, ik wil je niet afvallen ofzo, maar ik mis toch wel af en toe de 'kleinere films' in het overzicht.

Om die gelijk slechtere films te noemen...

Verder heb ik veel waardering voor iedereen die aan de site werkt!

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

narva77 schreef:

Maar Neo, ik wil je niet afvallen ofzo, maar ik mis toch wel af en toe de 'kleinere films' in het overzicht.

Om die gelijk slechtere films te noemen...

Verder heb ik veel waardering voor iedereen die aan de site werkt!

Ja ik ook Narva,

Kunnen we die Films op tv misschien in een andere vorm gieten, want blijkbaar kijkt iedereen op zijn eigen sites en zo.

Ik kijk weinig naar sites en programmabladen en mis daardoor best veel. De chat is dan weer heel behulpzaam.

Misschien geldt dit ook wel voor de Films in Bioscoop of zo..

rzasa

• 396 berichten
  • 159 stemmen

Waarom kijken jullie niet in de gids??

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

rzasa schreef:

Waarom kijken jullie niet in de gids??

Omdat ik die niet heb? Er staan genoeg gidsen op internet. Omdat veel van ons dagelijks op deze site komen is het wel handig als je niet naar een andere site hoeft voor het filmoverzicht.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

neo schreef:

Hmm Jordy wat vind jij ervan?

Ik heb je nooit gevraagd om alleen de bekende films te doen, ik heb hooguit gezegd dat ik het begrijpelijk vond ALS je dat zou doen ivm tijdgebrek oid. Dus ga je gang

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

NERD schreef:

Moet echt een supersite worden zo te horen

Er zijn veel kleine dingetjes die netter en beter gaan worden inderdaad. Al zal er ook weer niet ZO veel verschil te merken zijn voor de "casual" bezoeker.

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

Jordy schreef:

Ik heb je nooit gevraagd om alleen de bekende films te doen, ik heb hooguit gezegd dat ik het begrijpelijk vond ALS je dat zou doen ivm tijdgebrek oid. Dus ga je gang

Toen ik er net mee begon zette ik volgens mij ook alles erin maar na een tijdje wordt je het natuurlijk zat om bv alle Ernest films steeds er tussen te moeten zetten

Ik zal mijn leven wel weer beteren: En owee als iemand dadelijk zeurt over het feit dat er allemaal troep in het overzicht staat

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Cool Neo.

mister blonde

• 12708 berichten
  • 5842 stemmen

hmm, is het wat om verschuivingen in de top 100 in de updates te zetten?

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Of misschien nieuwe binnenkomers? Verschuivingen is misschien wat teveel van het goede.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

yep dat komt ook in de nieuwe site

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

mooi

en verschuiving in persoonlijke top10s? ik bedoel, nu staat er wel "die en die heeft zijn top 10 gewijzigd", maar je schiet er weinig mee op!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

nee dat vind ik iets te ver gaan...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.