- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik zal het in m'n achterhoofd houden, maar ik zie de lol er zelf niet zo van in (waardoor de kans dat ik het ooit zal ontwikkelen gelijk een stuk kleiner wordt natuurlijk
) Sowieso ben ik de komende +/- 2 maanden bezig met het opnieuw bouwen van MovieMeter met de huidige functionaliteiten (wat kleine extraatjes hier en daar).
Daarna zullen we weer eens verder kijken met z'n allen wat er nog meer uit te breiden valt.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Ik wil op musicmeter ELKE discussie over downloaden verbieden.
Wordt het misschien niet handig om dat hier ook te gaan verbieden? Het voegt meestal toch weinig toe aan discussies over de film zelf, en maakt het mogelijk om vervelende discussies zoals nu met Neder al in de kiem te smoren.
Vyvre
-
- 422 berichten
- 185 stemmen
Wordt het misschien niet handig om dat hier ook te gaan verbieden? Het voegt meestal toch weinig toe aan discussies over de film zelf, en maakt het mogelijk om vervelende discussies zoals nu met Neder al in de kiem te smoren.

Wat overigens van mijn kant een heel vermakelijke discussie was, daar niet van.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Is er geen manier om vermoeiend geflame niet langer in je updates te hoeven zien?
manic
-
- 474 berichten
- 1392 stemmen
Voor de nieuwe site:
Kan er na een zoekactie een link naar de juiste (sub)pagina worden gegeven? Ik zocht in dit item of er al iets over is gezegd, maar er zijn nogal veel subpagina's :S
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Zal daar eens naar kijken... beetje lastig misschien
NERD
-
- 1723 berichten
- 1435 stemmen
Moet echt een supersite worden zo te horen 
De huidige site is al zo veel gebruiksvriendelijker dan 99% van de andere sites, + alle verzoeken/verbeteringen.....
geweldig! 
tijmengozer
-
- 124 berichten
- 3277 stemmen
niet dat neo z'n werk niet goed doet hoor
maar kunnen voortaan niet alle (voor zover ze erop staan) films die op tv komen in het lijstje gezet worden? Regelmatig moet ik (met flink schuldgevoel natuurlijk
) naar filmsoptv.com surfen om te kijken welke films er allemaal komen om ze vervolgens op MM weer op te zoeken.
neo
-
- 15436 berichten
- 10050 stemmen
Ooit was mijn taak begonnen om gewoon de bekende films er vooral bij te zetten en films die de moeite waard zijn. Dat is nu nog steeds. Als veel mensen er behoefte aan hebben om in het overzicht ook de slechte films te lezen...
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ja, ik wel... Gewoon alles wat op Nederland, België en de BBC is. Ik wil ook graag zelf kunnen bepalen wat slecht is. 
tijmengozer
-
- 124 berichten
- 3277 stemmen
Das natuurlijk een beetje subjectief maar dat terzijde.
Ik heb er iig wel interesse in.
Ja ik bedoelde idd niet de films van ZDF ed, dat vraagstuk hebben we al gehad.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Het viel me ook al op dat hier niet ALLE films op tv te zien zijn. Ik zie weleens een film op tv en dan wil ik weten welke dat was. Dan kijk ik hier en staat er geen film die op die tijd en die zender is uitgezonden....
No offense dus aan Neo, want het was de insteek dat niet alle films hier vermeld worden. Het lijkt me toch fijner als dat wel gebeurt.
neo
-
- 15436 berichten
- 10050 stemmen
Als ik het zo hoor zijn er meer voorstanders tot nu toe 
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
voor mij hoeft het niet, als ik wil weten wat er op de tv is, open ik wel 2 vensters naast elkaar.Er zijn genoeg sites waar opstaat welke films op tv komen.
Wat mij betreft mag het helemaal weggelaten worden wanneer een film op tv komt.
Kijk als het nu een functie was waar je een PM kreeg dat een film die je wilt zien op tv komt, dan zou het wat anders zijn, nu kijk ik er echt nooit naar.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Ik kijk d'r juist altijd naar.
Voor mij mogen ook alle films genoemd worden die op de nederlandse tv komen.
Zo nu en dan heb ik hetzelfde als Phooze namelijk.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Als veel mensen er behoefte aan hebben om in het overzicht ook de slechte films te lezen...
Maar Neo, ik wil je niet afvallen ofzo, maar ik mis toch wel af en toe de 'kleinere films' in het overzicht.
Om die gelijk slechtere films te noemen...
Verder heb ik veel waardering voor iedereen die aan de site werkt! 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Maar Neo, ik wil je niet afvallen ofzo, maar ik mis toch wel af en toe de 'kleinere films' in het overzicht.
Om die gelijk slechtere films te noemen...
Verder heb ik veel waardering voor iedereen die aan de site werkt!
Kunnen we die Films op tv misschien in een andere vorm gieten, want blijkbaar kijkt iedereen op zijn eigen sites en zo.
Ik kijk weinig naar sites en programmabladen en mis daardoor best veel. De chat is dan weer heel behulpzaam.
Misschien geldt dit ook wel voor de Films in Bioscoop of zo..
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Waarom kijken jullie niet in de gids??
Omdat ik die niet heb? Er staan genoeg gidsen op internet. Omdat veel van ons dagelijks op deze site komen is het wel handig als je niet naar een andere site hoeft voor het filmoverzicht.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Hmm Jordy wat vind jij ervan?
Ik heb je nooit gevraagd om alleen de bekende films te doen, ik heb hooguit gezegd dat ik het begrijpelijk vond ALS je dat zou doen ivm tijdgebrek oid. Dus ga je gang 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Moet echt een supersite worden zo te horen 
Er zijn veel kleine dingetjes die netter en beter gaan worden inderdaad. Al zal er ook weer niet ZO veel verschil te merken zijn voor de "casual" bezoeker.
neo
-
- 15436 berichten
- 10050 stemmen
Ik heb je nooit gevraagd om alleen de bekende films te doen, ik heb hooguit gezegd dat ik het begrijpelijk vond ALS je dat zou doen ivm tijdgebrek oid. Dus ga je gang 
Toen ik er net mee begon zette ik volgens mij ook alles erin maar na een tijdje wordt je het natuurlijk zat om bv alle Ernest films steeds er tussen te moeten zetten 
Ik zal mijn leven wel weer beteren: En owee als iemand dadelijk zeurt over het feit dat er allemaal troep in het overzicht staat 
mister blonde
-
- 12708 berichten
- 5842 stemmen
hmm, is het wat om verschuivingen in de top 100 in de updates te zetten?
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Of misschien nieuwe binnenkomers? Verschuivingen is misschien wat teveel van het goede. 
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
mooi 
en verschuiving in persoonlijke top10s? ik bedoel, nu staat er wel "die en die heeft zijn top 10 gewijzigd", maar je schiet er weinig mee op!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.