• 15.992 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.695 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Geen idee, krijg je een foutmelding ofzo? zo ja, welke?

jay73

• 1184 berichten
  • 1388 stemmen

Nee, hij zegt gewoon: bericht is geplaatst. En vervolgens zie ik niets.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik kan er er wel berichten plaatsen, vreemd..

jay73

• 1184 berichten
  • 1388 stemmen

Hij doet het weer!

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

waarom staan deze films bij 0-9?

Mr. Robinson Crusoe (1932)

My Chauffeur (1986)

Mystery Date (1991)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

omdat stinnissen z'n toegevoegde films nogal eens met een spatie begint, en wij mods dat nogal eens over het hoofd zien

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

ok

stinissen (crew films & series)

• 23504 berichten
  • 77023 stemmen

Jordy schreef:

omdat stinnissen z'n toegevoegde films nogal eens met een spatie begint, en wij mods dat nogal eens over het hoofd zien

SORRY

puffin

• 3 berichten
  • 74 stemmen

Zou het niet aardig zijn om bij de lijsten van de beste films ook categoriën te maken; bijv. beste klassieker (>25 jaar), beste komedie, beste misdaadfilm, beste romantische film etc? Zelf zou ik erg benieuwd zijn naar de top 10 in dit soort categoriën.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

als iedereen steeds dezelfde vragen gaat stellen heeft dit topic niet zoveel nut meer

FeZ

• 460 berichten
  • 3179 stemmen

Ik had niet zoveel zin om 53 pagina's te scannen om te kijken of mijn volgende verzoekje er al bij staat. Maar gaat om het volgende; soms heb ik bij een triologie(of een meerdelige film) het idee dat je het niet als 3 films kan beoordelen maar beter als 1 film. Bij andere films heb ik het niet echt. Voorbeeldje: The Matrix, bij deze film heb ik het idee dat het een goed alleenstaand verhaal is, maar er komen dus nog twee bij. Als ik naar het verhaal van de twee opvolgers kijk, is het niet zo origineel meer. Ook LOTR is zo'n triologie die ik graag als één film zou beoordelen, omdat ik na het kijken van deel 1 (en een jaar later deel 2) niet het gevoel heb dat er een compleet verhaal in werd verteld en dat je het dus ook niet goed kan beoordelen als 3 lostaande films.

Mijn verzoekje is dan, om ook de mogelijkheid te geven, bij een flm die uit meerdere delen bestaat, als een geheel te beoordelen en hier dan ook een top 10(?) lijst van te maken.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Lijkt me vrij ingewikkeld. Dan krijg je weer discussies welke films wel of niet bij elkaar horen. Ik zou liever de delen apart beoordelen en als je dat niet wilt doen, kun je toch alle delen dezelfde stem geven?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

als je films als geheel wilt beoordelen kun je toch gewoon 3x dezelfde stem geven?

FeZ

• 460 berichten
  • 3179 stemmen

Ik zou graag meerdelige films kunnen beoordelen én als een losstaande film én als geheel. Maarja, ik heb door dat dat er niet in zit.

Da Jando

• 1383 berichten
  • 1067 stemmen

Opzich wel handig, stel iemand wil LotR in zijn top 10 hebben, dan kan dat al 3 plaatsen innemen...

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Heb ik nou steeds over die top 25 van films per land heengekeken, of is deze lijst er pas net? Erg leuk, in elk geval!

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Yak schreef:

heengekeken

Yep.

T.O.

• 2423 berichten
  • 2802 stemmen

Nou ja hij is er ook weer niet zó lang, hoor.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Ideetje voor MovieMeter:

Kunnen er bij de discussies die gevoerd worden bij films, onder je naam het aantal sterren dat je gegeven hebt komen te staan. Zo kun je in een oogopslag zien wat iemand heeft gestemd, en OF iemand wel heeft gestemd. Lijkt me verdomde handig imho.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Lijkt mij ook zeer handig, maar niet zo makkelijk om uit te voeren vermoed ik.

mr.Frielink

• 744 berichten
  • 0 stemmen

niet onder je naam het aantal sterren dat je gegeven hebt

wil je het nou wel of niet?

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

kos schreef:

Lijkt mij ook zeer handig, maar niet zo makkelijk om uit te voeren vermoed ik.

Het is volgens mij best makkelijk om het script te schrijven, maar het kost wat meer tijd om de pagina te renderen (enkele miliseconde volgens mij).

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

mr.Frielink schreef:

(quote)

wil je het nou wel of niet?

Euh, wel was met een andere zinsopbouw bezig toen ik voor deze versie koos.... even verbeteren...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

mwah het KAN wel, vind het zelf niet zo nodig, beetje druk ook

manic

• 474 berichten
  • 1392 stemmen

Dan klik je toch even op "stemmen" onder het plaatje. (vertelde een mm-er mij onlangs)

Met ctrl+F kan je zo de naam vinden.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

manic schreef:

Dan klik je toch even op "stemmen" onder het plaatje. (vertelde een mm-er mij onlangs)

Met ctrl+F kan je zo de naam vinden.

Ja, hehe, dat kan wel, maar is weer extra werk. Ik zou het graag in 1 oogopslag kunnen zien.

Jordy schreef:

mwah het KAN wel, vind het zelf niet zo nodig, beetje druk ook

Maar zo druk word dat toch niet? Gewoon een wat kleinere versie van het sterren systeem toepassen en het ziet er heel strak uit.

mr.Frielink

• 744 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk dat Jordy bedoelt dat híj het druk heeft..:)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

nee te druk qua uiterlijk, te veel info op een pagina

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik ga even de stemmen opnieuw doorrekenen, niet in paniek raken als de stemmen de komende minuten even niet meer kloppen

mr.Frielink

• 744 berichten
  • 0 stemmen

Even een opmerking op de stemwijzigingen.Bij gewijzigde stemmen worden deze niet doorgevoerd naar je stemgemiddelde.

Ik heb namelijk:

13 x 5 sterren = 65

24 x 4.5 ster= 108

50 x 4 sterren = 200

83 x 3.5 ster = 290.5

113 x 3 sterren = 339

106 x 2.5 ster = 265

78 x 2 sterren = 156

52 x 1.5 ster = 78

27 x 1 ster = 27

7 x 0.5 ster = 3.5

1532/553 = 2.77 ( terwijl ik nu op een of andere reden 2.87 heb staan. Geen groot probleem, maar toch opvallend. Ik neem aan dat dit komt omdat de stemwijzigingen dus niet zijn doorgevoerd? )

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.