• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.716 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Gesneden brood was inderdaad ook een hele goede uitvinding

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

die genre top 100 komt er nog wel eens denk ik, prima idee

en sja die updates... 't is redelijk vergelijkbaar met "actieve discussies" lijsten die je op elk forum aantreft, maar dan met alle berichten voluit. dttom en neo klaagden in 1986 een keer dat er niet duidelijk was wat er nieuw op de site was, enzo... dus toen begon er een lampje te branden

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

Jordy schreef:

dttom en neo klaagden in 1986 een keer dat er niet duidelijk was wat er nieuw op de site was, enzo... dus toen begon er een lampje te branden

toen was ik 1,5 jaar oud

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

In '86 al? Is dat een typefout of bestaat deze site echt al zo lang?

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

1986???

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

mensen dit is gewoon een geintje, reageer daar nou niet serieus op

mr.Frielink

• 744 berichten
  • 0 stemmen

Toen bestond de stoomlocomotief niet eens.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

hmnn ja het zou ook '87 geweest kunnen zijn..

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

was het niet ''the summer of 69''

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Queto Yurlunyur schreef:

In '86 al? Is dat een typefout of bestaat deze site echt al zo lang?

Gasten, het hele World Wide Web bestaat pas sinds 1992

Spider

• 324 berichten
  • 1063 stemmen

Jordy schreef:

hmnn ja het zou ook '87 geweest kunnen zijn..

In '87 was George Michael nog hetero.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Yak schreef:

Zegt niets, MM is altijd al vooruitstrevend geweest.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Yak schreef:

(quote)

okee, maar imdb heeft wel een historie vanaf ergens in de jaren '80

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

Jordy schreef:

dttom en neo klaagden in 1986 een keer dat er niet duidelijk was wat er nieuw op de site was, enzo... dus toen begon er een lampje te branden

Toch voel ik me een beetje ondergewaardeerd op de site, waar blijft toch die speciale onderscheiding voor mijn grensverleggend werk op de site?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

wat had je in gedachten?

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

neo slaps dttom with a large trout

dit genoeg onderscheiding ?

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Volgens mij is deze suggestie al vaker gedaan, maar hier dus nogmaals van mijn kant.

Is het niet mogelijk om als je een berichtje typt eerst een preview te krijgen van wat je gaat plaatsen alvorens je het bericht ook echt verstuurd. Vooral met een lang bericht waarin je anderen mensen quote zou dat makkelijk zijn.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

yep dit staat in de planning

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Mik schreef:

Is het niet mogelijk om als je een berichtje typt eerst een preview te krijgen van wat je gaat plaatsen alvorens je het bericht ook echt verstuurd.

Dat boeit toch niet veel? Als mn bericht op de site verschijnt lees ik m altijd meteen nog na en als dr n fout is gemaakt verbeter ik m meteen.

blabla

• 2070 berichten
  • 5247 stemmen

Doe ik ook (bijna altijd).

Het wonder van de edit funktie

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Maar het is wel irritant als je hem dan 2 of zelfs 3 keer opnieuw moet wijzigen.. Vooral omdat er ondertussen al 30 mensen op de update knop gedrukt hebben en wellicht al een reactie aan het typen zijn op het verkeerde bericht..

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Mik schreef:

Maar het is wel irritant als je hem dan 2 of zelfs 3 keer opnieuw moet wijzigen..

Ja maar dan moet je maar niet in een vlaag van verstandsverbijstering gaan typen.

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Ja maar dan moet je maar niet in een vlaag van verstandsverbijstering gaan typen.

Ik weet niet hoe het jou vergaat, maar probeer maar eens dit bericht wat ik hier typ te quoten. en dan moet je voor de lol eens even kijken hoevaak er nu al [ quote ] & [ / quote ] enz enz enz instaan, dit kan bij een ander bericht nog veeeeel meer oplopen, en dus vind ik dat lastig ja. Heeft niets met "verstandsverbijstering" te maken. Ik ga er trouwens vanuit dat je het meer op zo'n manier bedoelde, die opmerking. Maar omdat ik je smilie miste, toch even deze reactie.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Mik schreef:

Ik ga er trouwens vanuit dat je het meer op zo'n manier bedoelde, die opmerking. Maar omdat ik je smilie miste, toch even deze reactie.

Ja ik bedoelde t op een manier, ik zet er alleen meestal geen achter. Maar ja ik heb nergens last van als ik quote. Bovendien quote ik niet zo vaak en zeker geen ellenlange stukken want daar word je kei gek van en tis vaak nog nutteloos ook.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Ik sta wel eens bij bijv. de FRS met een goedkoop dvd-tje in mijn handen en weet dan niet of ik 'm zal kopen of niet. Dan vraag ik me af: "wat voor gemiddelde zou deze op MM hebben". Is er daarom geen WAPversie van de site met dit soort basisinformatie mogelijk

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Dat noem ik nog eens een prima plan, Agony!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik geloof zelf niet zo in internetten via de telefoon (vooralsnog krijg ik nog gelijk )

op zich wel goed idee verder, waar ik zelf ook wel eens over nagedacht heb... maar moet ik eerst zelf een telefoon hebben met internet, en ik heb net een nieuwe zonder dus helaas

manic

• 474 berichten
  • 1392 stemmen

Ik weet niet wat voor toestel je hebt (wap 1.x?) Agony, maar wellicht kan je gewoon www.moviemeter.nl laden en de site bekijken. Dat MM niet geoptimaliseerd is voor een klein schermpje lijkt me geen probleem. Je kiest voor het frame "left" en via de zoekoptie kan je gewoon alles vinden. (althans in mijn i-mode simulator)

Een jaartje geleden zei ik al eens tegen Jordy dat hij op een potentiële goudmijn zit, maar ja hij heeft er geen vertrouwen in. Of ben je bang voor een opstand à la startpagina.nl?

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

manic schreef:

Ik weet niet wat voor toestel je hebt (wap 1.x?) Agony,

Motorola T720

maar wellicht kan je gewoon www.moviemeter.nl laden en de site bekijken. Dat MM niet geoptimaliseerd is voor een klein schermpje lijkt me geen probleem. Je kiest voor het frame "left" en via de zoekoptie kan je gewoon alles vinden. (althans in mijn i-mode simulator)

mmm.... geen idee of het kan aangezien het geen i-mode toestel is (maar dus wel geschikt voor WAP en GPRS toestanden). Zal het eens proberen...

jay73

• 1184 berichten
  • 1388 stemmen

He, een bericht plaatsen ik het Crypto-topic (filmgames) lukt me niet! Hier blijkbaar wel. Wat is er a/d hand?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.