• 15.799 nieuwsartikelen
  • 178.289 films
  • 12.224 series
  • 34.003 seizoenen
  • 647.421 acteurs
  • 199.088 gebruikers
  • 9.376.772 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

AC/DC

• 420 berichten
  • 0 stemmen

Klein probleempje, kan mijn stem niet opslaan. Wou bij Star Trek (2009) stemmen maar hij pakt hem niet.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

wat bedoel je precies met `"pakt hem niet"?

AC/DC

• 420 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

wat bedoel je precies met `"pakt hem niet"?

Nou, ik klik het aantal sterren aan wat ik wil geven, dan verdwijnt opeens de gemiddelde score met het aantal stemmen. Kom ik later terug bij Star Trek en zie ik dat mijn stem er niet meer staat. Kortom, hij slaat hem niet op.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Je gebruikt Internet Explorer 6, deze wordt niet meer ondersteund.

AC/DC

• 420 berichten
  • 0 stemmen

Sinds vandaag?

Edit: HA, hij doet het opeens

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3092 stemmen

Nee, is al langer zo (trage laadsnelheid etc). Daarom op mijn traagste computer Opera gezet, Firefox en IE 7 (of 8 ) zijn te zwaar. Ik weet niet hoe het met jouw computer zit, anders zou ik IE 7 of firefox proberen. Eventueel is Opera nog een aardig initiatief.

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Nu moet je ook daadwerkelijk sterretjes geven.

Pure

• 770 berichten
  • 0 stemmen

Bij Irréversible viel me op dat de melding over de spoilers niet helemaal correct uitgelijnd was (omdat de gebruiker geen avatar heeft?):

(afbeelding)

Ook heb ik al een tijdje dat vraagtekentje i.p.v. een mooi geel sterretje. Ik gebruik Mac OSX Leopard.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik denk dat je even je cache moet legen oid, ik heb daar geen problemen met Safari onder Leopard

Pure

• 770 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad, dat was het. Ik zal dat voortaan eerst maar eens doen voor ik je lastig val .

Onderhond

• 87597 berichten
  • 12851 stemmen

Nieuwe stemsysteem werkt wel degelijk, maar vraag me wel af wat het nu eigenlijk toevoegt. Lijkt me alleen iets makkelijk om ongewild een stem te wijzigen nu, verder moet je gewoon iets beter mikken om te stemmen.

apolicum

• 451 berichten
  • 5042 stemmen

Onderhond schreef:

Nieuwe stemsysteem werkt wel degelijk, maar vraag me wel af wat het nu eigenlijk toevoegt.

Hoeft ook niets toe te voegen?

Verandering van spijs doet eten.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Ik zie dat de manier van stemmen is aangepast. Prima en efficiënte wijziging .

Albus Dumbledore

• 2041 berichten
  • 884 stemmen

Het ziet er opzich wel mooier uit, maar ik ben het ook wel eens met Onderhond. Het voegt niets toe en het is moeilijker mikken om te stemmen en je kunt nu idd makkelijker per ongeluk een stem wijzigen.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Met dat mikken en per ongeluk wijzigen vind ik ook wel. Het gemiddelde in sterren ziet er duidelijk uit, ook als je niet bent ingelogd. Mijn eigen stem had ik liever in cijfers, op de oude manier gezien.

neo

• 15435 berichten
  • 10038 stemmen

Idem dito hier.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Maakt mij niet veel uit. Deze manier van stemmen zal ook wel in orde zijn, het is wel een beetje wennen. Misschien wel jammer dat het nu makkelijker zou zijn om per ongeluk je stem te verwijderen.

De oude manier van stemmen was ook dik in orde, daar had ik niets op aan te merken.

sinterklaas

• 11816 berichten
  • 3317 stemmen

neo schreef:

Idem dito hier.

Hier ook eigenlijk.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Ik zie dat het stemmen verandert is, steeds meer veranderingen en veranderingen de laatste tijd. De meeste zijn leuk hoor!! Maar helaas vind ik dit toch wel een minpuntje.

Zoals al eerder gezegd is wijzig je soms per ongeluk je score...ik had liever de oude manier weer terug gezien.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ik vind dit ook niet echt een vooruitgang eerlijk gezegd

Lui (crew films)

• 3491 berichten
  • 11897 stemmen

Nee vind ik ook niet, ik vind trouwens ook niet dat er iets aan het stemsysteem veranderd hoeft te worden, het lijkt me duidelijk genoeg!

Vinokourov

• 3143 berichten
  • 2909 stemmen

Tsja, hopen maar dat ik en mijn spastische vingertjes niet per ongeluk een score verwijder of aanpas.

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

Klopt het dat spoilers na stemmen niet meer automatisch leesbaar zijn? Dat zou dan wat mij betreft aangepast mogen worden.

Jeauhan

• 879 berichten
  • 0 stemmen

Norma schreef:

Klopt het dat spoilers na stemmen niet meer automatisch leesbaar zijn? Dat zou dan wat mij betreft aangepast mogen worden.

Ik neem aan dat je wél automatisch leesbaar zijn bedoelt?

Ik zie het nut er niet van in. De meeste gebruikers stemmen nadat ze een film in z'n geheel gezien hebben. De verbergen van spoiler heeft dan weinig zin. Stemmers die al stemmen voordat ze een film geheel gezien hebben doen dat omdat ze er geen ruk aan vinden. Neem aan dat ze dan geen nieuwe poging ondernemen en dus is de reden voor verbergen ook dan verdwenen.

Wat betreft het uiterlijk van het stemsysteem; vind het maar onnodig en m'n ogen worden de hele tijd richting de cijfers getrokken en niet naar de gele sterren. Daarnaast snap ik het waarom van de mogelijkheid van het verwijderen van stemmen echt niet. In feite komt het er op neer dat iemand afstand neemt van het feit dat hij/zij een bepaalde film gezien heeft. Dat werkt alleen maar dwaze klojo's in de hand...

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

Jeauhan schreef:

(quote)
Ik neem aan dat je wél automatisch leesbaar zijn bedoelt?

.

Uhm, nee, ik bedoelde wel degelijk niet automatisch leesbaar. Maar zal aan iets anders hebben gelegen want nu zijn ze weer zichtbaar voor me bij een film waar ik zojuist op gestemd heb. Probleem opgelost dus.

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2244 stemmen

Als je stemt worden ze inderdaad niet direct zichtbaar. Maar als je later terugkeert naar de desbetreffende filmpagina zijn ze wel direct zichtbaar.

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

Ik vind het nieuwe stemsysteem ook niet echt veel vooruitgang of revolutie of bijtende uitdagendheid. Maar we zullen er wel aan wennen

Ook al vind ik het ook niet mooier of handiger of wat dan ook. Afgezien daarvan zijn we nog steeds een leuke site!

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Het stemmen is nu zoals ze op FOK! stemmen.

Ik zie niet direct in welk voordeel deze verandering nu biedt ten opzichte van het oude systeem. Beetje dubbelop ook al die sterretjes.

Jeauhan

• 879 berichten
  • 0 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

Ik zie niet direct in welk voordeel deze verandering nu biedt ten opzichte van het oude systeem. Beetje dubbelop ook al die sterretjes.

Je gaat er inderdaad sterretjes van zien. Sterretjes op zich prima om een waardering weer te geven, maar om je stem in te voeren vond ik het drop-down menu'tje prima.

Maar goed, zolang ik het merendeel van de verandering wél een verbetering vind zal ik nu verder

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Is het misschien een idee om gebruikersupdates op gebruiker te kunnen sorteren, of kan dat al?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.