- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
hans vd togt
-
- 336 berichten
- 630 stemmen
wat is de site traag geworden!!! als ik ergens op reageer, duurt het vet lang voor dat alles weer is geladen...
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Meestal verschijnen de updates in het juiste frame, maar soms (zoals nu) als ik op de 'updates'-knop klik, verschijnen de updates in het huidige venster. Enig idee hoe dit kan?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
nee
begrijp je ook niet helemaal moet ik toegeven 
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Ik was een tijdje geleden van plan op een opmerking te maken over de puntgrootte van de tekst in spoilers. Klopt het als daar sinds vandaag iets aan is veranderd?
Edit: of is dit alleen in het forum zo? In het bericht van Goodfella bij Six Feet Under is de spoilertekst namelijk even groot als de normale tekst.. Maar bij de films zelf is dit niet zo.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Mik heeft zijn resolutie gewoon terug op 800*600 gezet
.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Kijk maar eens hier dan:
http://www.moviemeter.nl/forum.php?topic=663
Die spoiler ziet er bij mij anders uit dan anders...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
hey verrek, je hebt gelijk.. spoilers in het forum zijn blijkbaar groter
zet het op de lijst
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Dan hebben forum-spoilers waarschijnlijk een andere puntgrootte dan de 'normale'?
Edit: Jordy was sneller.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik dacht, ik ga s ff mijn prive-berichten opschonen.
Dus ik de berichten die niet meer ter zake doen, stuk voor stuk aan t verwijderen. Totdat ik opeens al mijn berichten kwijt was. 
Nu zie ik ineens bij mijn verzonden berichten: klik hier om al je berichten te verwijderen.
Was deze optie ook aanwezig bij mijn ontvangen berichten? Dan heb ik waarschijnlijk deze keuze aangeklikt en daar ben ik niet echt blij mee. 
Jordy, zijn die berichten nog ergens aanwezig? En zou ik ze terug kunnen krijgen?
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik bedacht me (toen ik me afvroeg welke actiefilms ik eigenlijk allemaal goed vond) dat het wellicht wel leuk zou zijn als we ook lijstjes per genre konden krijgen. Bv. top 25/50 fantasy, comedy, thriller, horror, etc.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ga naar uitgebreid zoeken, selecteer een genre en klik op 'zoeken'. Voila!
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
"Er zijn meer dan 1000 resultaten gevonden. Maak je zoekopdracht specifieker en probeer het opnieuw."
Het gaat me meer om de lijstjes, uiteindelijk. 
Het lijkt me trouwens ook wel leuk om lijstjes per decennium te kunnen genereren of zelfs per jaar op zich. Maar goed, Jordy heeft het vast al druk genoeg. 
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
dat van die genres hoef je maar één keer te doen. is iedere keer praktisch dezelfde query. copy paste 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik vind eigenlijk ook dat verbeteraars van het foute toevoegingen lijstje meer credits moeten krijgen. Ik heb alleen geen suggestie hoe.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Vind ik ook, en ik weet zeker dat de fout.php dan ook eerder slinkt. Niemand heeft nu namelijk zin om all die toevoegingen van Henk te corrigeren en er niet eens credits voor te krijgen. (als ik voor anderen mag spreken dan)
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Hey Henk, kun je je vrienden van de biljartclub niet eens vragen. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Sja zit wat in, ik heb ook niet echt een goed idee over hoe je iemand die een verbetering doet credit zou moeten geven... om diegene aan de "toegevoegd door" tekst toe te voegen is ook weer wat overdreven
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
En om een top 'wijzigers' te maken is ook overdreven
.
stinissen (crew films & series)
-
- 23505 berichten
- 77024 stemmen
Ik vind eigenlijk ook dat verbeteraars van het foute toevoegingen lijstje meer credits moeten krijgen. Ik heb alleen geen suggestie hoe.
neo
-
- 15436 berichten
- 10050 stemmen
ok de naam van de toevoeger van de film bij de updates vind ik prima. maar om nou degene die de toevoeging verbeterd heeft credit te geven... dan kunnen we iedere persoon die een plaatje heeft gecorrigeerd, die het jaartal bij een film heeft veranderd ook wel credit geven, maar dit voegt allemaal niks toe vind ik .
mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
Lijkt mij het handigst, als degene die de film verbeterd de credits krijgt. Hierdoor zullen de toevoegers de films van betere plaatjes voorzien ( ze willen immers de credits, toch?) en de fout-lijst zal binnen no-time korter worden, omdat ze er dan eindelijk erkenning krijgen. Het is maar een suggestie.
stinissen (crew films & series)
-
- 23505 berichten
- 77024 stemmen
Eens met Frielink.
Ik ook maar dit geld dan alleen voor het plaatje.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Het gaat erom dat veel mensen een hoop baggertoevoegingen doen die daardoor in die enorme lijst van de foute toevoegingen komen. Er zijn mensen die er gewoon veel tijd in steken om er dan toch een goed plaatje bij te zoeken om die lijst te doen krimpen. Toevoegers moeten maar de discipline hebben om ervoor te zorgen dat het goed is. Als de toevoeging niet goed is, krijgt deze een melding, dus de toevoeger kan dan alsnog zelf op zoek gaan naar een verbetering. Doet hij dat niet, dan gaan de credits naar degene die wél die moeite neemt.
Mijn oplossing: degene die verbeteringen aan de foute toevoegingen lijst doen, credits geven door hun de toevoeger te maken.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
ok de naam van de toevoeger van de film bij de updates vind ik prima. maar om nou degene die de toevoeging verbeterd heeft credit te geven... dan kunnen we iedere persoon die een plaatje heeft gecorrigeerd, die het jaartal bij een film heeft veranderd ook wel credit geven, maar dit voegt allemaal niks toe vind ik .
Het gaat toch juist om die lijst met foute toevoegingen... waarom haal je deze wijzigingen er nu bij?
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Eens met Frielink en tovenaar. Waarschijnlijk de enige manier om de lijst te doen slinken.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Tja..als iedereen zonodig 'credits' wil moet je dat vooral doen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.