• 15.995 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.275 series
  • 34.086 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.773 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

hans vd togt

• 336 berichten
  • 630 stemmen

wat is de site traag geworden!!! als ik ergens op reageer, duurt het vet lang voor dat alles weer is geladen...

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Meestal verschijnen de updates in het juiste frame, maar soms (zoals nu) als ik op de 'updates'-knop klik, verschijnen de updates in het huidige venster. Enig idee hoe dit kan?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

nee

begrijp je ook niet helemaal moet ik toegeven

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Ik was een tijdje geleden van plan op een opmerking te maken over de puntgrootte van de tekst in spoilers. Klopt het als daar sinds vandaag iets aan is veranderd?

Edit: of is dit alleen in het forum zo? In het bericht van Goodfella bij Six Feet Under is de spoilertekst namelijk even groot als de normale tekst.. Maar bij de films zelf is dit niet zo.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik heb niets gewijzigd volgens mij..

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Mik heeft zijn resolutie gewoon terug op 800*600 gezet .

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Kijk maar eens hier dan:

http://www.moviemeter.nl/forum.php?topic=663

Die spoiler ziet er bij mij anders uit dan anders...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

hey verrek, je hebt gelijk.. spoilers in het forum zijn blijkbaar groter

zet het op de lijst

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Dan hebben forum-spoilers waarschijnlijk een andere puntgrootte dan de 'normale'?

Edit: Jordy was sneller.

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Jordy schreef:

hey verrek, je hebt gelijk..

Whoohoo

ps. ik vind die grote lekkerder lezen hoor.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ik dacht, ik ga s ff mijn prive-berichten opschonen.

Dus ik de berichten die niet meer ter zake doen, stuk voor stuk aan t verwijderen. Totdat ik opeens al mijn berichten kwijt was.

Nu zie ik ineens bij mijn verzonden berichten: klik hier om al je berichten te verwijderen.

Was deze optie ook aanwezig bij mijn ontvangen berichten? Dan heb ik waarschijnlijk deze keuze aangeklikt en daar ben ik niet echt blij mee.

Jordy, zijn die berichten nog ergens aanwezig? En zou ik ze terug kunnen krijgen?

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ik bedacht me (toen ik me afvroeg welke actiefilms ik eigenlijk allemaal goed vond) dat het wellicht wel leuk zou zijn als we ook lijstjes per genre konden krijgen. Bv. top 25/50 fantasy, comedy, thriller, horror, etc.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Ga naar uitgebreid zoeken, selecteer een genre en klik op 'zoeken'. Voila!

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

"Er zijn meer dan 1000 resultaten gevonden. Maak je zoekopdracht specifieker en probeer het opnieuw."

Het gaat me meer om de lijstjes, uiteindelijk.

Het lijkt me trouwens ook wel leuk om lijstjes per decennium te kunnen genereren of zelfs per jaar op zich. Maar goed, Jordy heeft het vast al druk genoeg.

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

dat van die genres hoef je maar één keer te doen. is iedere keer praktisch dezelfde query. copy paste

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind eigenlijk ook dat verbeteraars van het foute toevoegingen lijstje meer credits moeten krijgen. Ik heb alleen geen suggestie hoe.

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Vind ik ook, en ik weet zeker dat de fout.php dan ook eerder slinkt. Niemand heeft nu namelijk zin om all die toevoegingen van Henk te corrigeren en er niet eens credits voor te krijgen. (als ik voor anderen mag spreken dan)

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Hey Henk, kun je je vrienden van de biljartclub niet eens vragen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Sja zit wat in, ik heb ook niet echt een goed idee over hoe je iemand die een verbetering doet credit zou moeten geven... om diegene aan de "toegevoegd door" tekst toe te voegen is ook weer wat overdreven

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

En om een top 'wijzigers' te maken is ook overdreven .

stinissen (crew films & series)

• 23505 berichten
  • 77024 stemmen

tovenaar schreef:

Ik vind eigenlijk ook dat verbeteraars van het foute toevoegingen lijstje meer credits moeten krijgen. Ik heb alleen geen suggestie hoe.

Geef voor de foute toevoegingen gewoon 2 credits ( dus ook de naam er bij die hem heeft verbeterd)

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

ok de naam van de toevoeger van de film bij de updates vind ik prima. maar om nou degene die de toevoeging verbeterd heeft credit te geven... dan kunnen we iedere persoon die een plaatje heeft gecorrigeerd, die het jaartal bij een film heeft veranderd ook wel credit geven, maar dit voegt allemaal niks toe vind ik .

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Eens met Neo.

mr.Frielink

• 744 berichten
  • 0 stemmen

Lijkt mij het handigst, als degene die de film verbeterd de credits krijgt. Hierdoor zullen de toevoegers de films van betere plaatjes voorzien ( ze willen immers de credits, toch?) en de fout-lijst zal binnen no-time korter worden, omdat ze er dan eindelijk erkenning krijgen. Het is maar een suggestie.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Eens met Frielink.

stinissen (crew films & series)

• 23505 berichten
  • 77024 stemmen

tovenaar schreef:

Eens met Frielink.

Ik ook maar dit geld dan alleen voor het plaatje.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Het gaat erom dat veel mensen een hoop baggertoevoegingen doen die daardoor in die enorme lijst van de foute toevoegingen komen. Er zijn mensen die er gewoon veel tijd in steken om er dan toch een goed plaatje bij te zoeken om die lijst te doen krimpen. Toevoegers moeten maar de discipline hebben om ervoor te zorgen dat het goed is. Als de toevoeging niet goed is, krijgt deze een melding, dus de toevoeger kan dan alsnog zelf op zoek gaan naar een verbetering. Doet hij dat niet, dan gaan de credits naar degene die wél die moeite neemt.

Mijn oplossing: degene die verbeteringen aan de foute toevoegingen lijst doen, credits geven door hun de toevoeger te maken.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

neo schreef:

ok de naam van de toevoeger van de film bij de updates vind ik prima. maar om nou degene die de toevoeging verbeterd heeft credit te geven... dan kunnen we iedere persoon die een plaatje heeft gecorrigeerd, die het jaartal bij een film heeft veranderd ook wel credit geven, maar dit voegt allemaal niks toe vind ik .

Het gaat toch juist om die lijst met foute toevoegingen... waarom haal je deze wijzigingen er nu bij?

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Eens met Frielink en tovenaar. Waarschijnlijk de enige manier om de lijst te doen slinken.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Tja..als iedereen zonodig 'credits' wil moet je dat vooral doen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.